Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00257301/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
- 2024/BZP 00280726/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-11
- 2024/BZP 00291134/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-18
- 2024/BZP 00297555/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-23
- 2024/BZP 00309420/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kompleksowa modernizacja Ośrodka Rekreacyjno-Sportowego „Centrum”– wymiana stolarki okiennej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lędziny
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258256
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Lędzińska 55
1.4.2.) Miejscowość: Lędziny
1.4.3.) Kod pocztowy: 43-143
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ledziny.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ledziny.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271560
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00257301
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.7. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Informacje na temat zaliczek Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zaliczki w zakresie wynagrodzenia finansowanego ze środków własnych Zamawiającego na poniższych zasadach:
a) zaliczka może zostać udzielona na poczet wykonywania robót budowlanych;
b) wysokość udzielonej zaliczki nie przekroczy 100 % wkładu własnego Zamawiającego;
c) Zamawiający może żądać od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki (tj. zabezpieczenia zwrotu zaliczki) w jednej lub kilku następujących formach według wyboru Wykonawcy:
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;
- w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej;
d) Udzielenie zaliczki co do której Zamawiający zażądał wniesienia zabezpieczenia możliwe jest wyłącznie po uprzednim wniesieniu przez Wykonawcę zabezpieczenia zwrotu zaliczki w ustalonej formie; okres obowiązywania zabezpieczenia zwrotu zaliczki obejmuje termin liczony od dnia złożenia go w siedzibie Zamawiającego do dnia wykonania umowy określonego w niniejszej umowie.
e) Zabezpieczenie obejmuje nie więcej niż 100 % wartości zaliczki. W przypadku, gdy zabezpieczenie zostanie wniesione w kwocie niższej od wskazanej przez Zamawiającego, zaliczka zostanie wypłacona do wartości wniesionego zabezpieczenia. Zabezpieczenie zaliczki wnosi się poprzez złożenie w oryginale dokumentu w siedzibie Zamawiającego. Oryginał dokumentu zabezpieczenia zostanie zwrócony w dniu podpisania protokołu końcowego odbioru robót. Zamawiający dopuszcza zmiany formy zabezpieczenia zaliczki na jedną z form wskazanych w literze powyżej. Zaliczka zostanie przekazana na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego dokumentu księgowego.
f) Dokumentem rozliczającym zaliczkę jest protokół odbioru częściowego robót budowlanych zawierający potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego kosztorys powykonawczy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-08 10:00
Po zmianie:
2024-04-15 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-08 10:30
Po zmianie:
2024-04-15 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-07
Po zmianie:
2024-05-14
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont części boksów mieszkalnych na VII piętrze w Studenckim Domu Marynarza KORAB Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 8 w Szczecinie
- Kompleksowy remont pokryć dachowych w budynku Sądu Rejonowego w Chorzowie przy ul. dr J. Rostka 2
- Przebudowa Przedszkola Publicznego nr 1 wraz z budową Żłobka w Kamieniu Pomorskim realizowana w ramach Programu Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Dusznikach - Etap I i Etap II
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Bagno 5 m 225, Królewska 43 m 45, Przemysłowa 38 m 5, Smolna 16 m 2
- Budowa wiatrołapu przy budynku B3 Brzeskiego Centrum Medycznego przy ul. Mossora 1 w Brzegu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.