eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart imiennych dla pracowników Zamawiającego, ich osób towarzyszących oraz dzieci do lat 15



Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart imiennych dla pracowników Zamawiającego, ich osób towarzyszących oraz dzieci do lat 15

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002830332

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grabowo 2

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-265

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@mopsgdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsgdynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart imiennych dla pracowników Zamawiającego, ich osób towarzyszących oraz dzieci do lat 15

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6f7e379-f273-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271541

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035298/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo – rekreacyjnych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni, osób towarzyszących i dzieci do lat 15

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mops_gdynia

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mops_gdynia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:
1) przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
2) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
3) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia / poprawienia / uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
4) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
5) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
6) przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy Pzp;
7) przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
8) przesyłania odwołania / inne
odbywa się za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Część 1
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1 z późn.zm.)
zwanego dalej RODO przedstawia następujące informacje: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek
Pomocy Społecznej z siedzibą w Gdyni (81-265) ul. Grabowo 2, reprezentowany przez Dyrektora MOPS. 2. W sprawach
związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych pod numerem tel. 58 782-01-20,
od poniedziałku do piątku, w godz. 7.30 - 15.30, za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: iod@mopsgdynia.pl
lub poczty tradycyjnej pod adresem siedziby Administratora. 3. Pani /Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6
ust. 1 lit. c) RODO tj. obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o
udzieleniu zamówienia publicznego oraz zawarcia
umowy, w związku z: 1) Ustawą z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych; 2) Ustawą z dnia 27.08.2009 r. o finansach
publicznych;
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00243575/01 z dnia 2024-03-13
2024-03-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
3) Ustawą z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, ani/Pana danych osobowych będą wyłącznie: 1)
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 – 76 ustawy PZP; 2)
inne podmioty, które na podstawie stosownych umów powierzania przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest
MOPS w Gdyni. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9
ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych). 5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji
celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt
oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy
PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie
zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Część 2: Posiada Pani/Pan prawo do :
1) żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,
zamawiający może, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji
mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; 2) żądania sprostowania
lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności
protokołu postępowania oraz jego załączników; 3) usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów,
w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane; 4) żądania ograniczenia przetwarzania danych
osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych
osobowych przez Administratora narusza przepisy prawa w tym RODO. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do
państw trzecich i organizacji międzynarodowych. Nie będą podlegały profilowaniu, czy automatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP. 9. Jednocześnie Zamawiający przypomina o
ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które
Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MOPS.DZP.322.133/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie przedmiotowej usługi dla pracowników Zamawiającego, upoważnionych do korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS) oraz ich osób towarzyszących (zwanych dalej użytkownikami), polegającej na umożliwieniu korzystania z różnorodnych usług/zajęć sportowo-rekreacyjnych, oferowanych w ramach pakietu udostępnianego przez Wykonawcę.
2) Zamawiający zastrzega, że przez pracowników Zamawiającego, rozumie się osoby zatrudnione w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Gdyni uprawnione do korzystania z ZFŚS oraz osoby zatrudnione w innych jednostkach podległych Zamawiającemu, które w drodze zawartego porozumienia są uprawnione do korzystania z ZFŚS.
3) Pakiet dla osób wskazanych w pkt. 1 musi obejmować możliwość korzystania z zestawu różnorodnych usług/zajęć sportowo-rekreacyjnych, świadczonych przez obiekty sportowo-rekreacyjne (m.in. baseny, siłownie, kluby fitness, sauna itp.) na terytorium całej Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności, przez co najmniej 130 obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie województwa pomorskiego w tym, przez co najmniej 28 obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie Gdyni, przystosowanych dla osób z niepełnosprawnościami. Pakiet obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie Gdyni musi obejmować możliwość korzystania z minimum 2 obiektów sportowo-rekreacyjnych z basenem umożliwiających samodzielne korzystanie z basenu - pływanie.
Ww. obiekty muszą udostępniać bez dopłat usługi sportowo-rekreacyjne w ramach pakietu. Uwaga! Liczba oferowanych obiektów sportowo – rekreacyjnych na terenie województwa pomorskiego oraz liczba oferowanych obiektów sportowo – rekreacyjnych na terenie Gdyni są jednymi z kryteriów oceny ofert, które zostały określone szczegółowo w Rozdziale 15 SWZ. Aktualny, szczegółowy wykaz obiektów sportowo – rekreacyjnych wraz z dokładną charakterystyką dostępu (informacje na temat usług / zajęć i obiektów, ograniczeń czasowych, ewentualnych dopłatach i limitach) musi być dostępny na stronie internetowej wskazanej przez Wykonawcę przez cały okres świadczenia usługi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba obiektów sportowo – rekreacyjnych na terenie województwa pomorskiego

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba obiektów sportowo – rekreacyjnych na terenie Gdyni (w tym obiekty sportowo-rekreacyjne z basenem - umożliwiające samodzielne korzystanie z basenu – pływanie)

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmiany postanowień zawartej umowy:
1) zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o której mowa w § 5 ust. 1 oraz zmiana cen jednostkowych brutto, o których mowa § 5 ust. 2, wynikająca ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawnych dotyczących obowiązującej wysokości (stawki) podatku od towarów i usług VAT,
2) wydłużenie terminu obowiązywania umowy, o ile nie spowoduje to zwiększenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 niniejszej umowy
Projekt umowy zawiera warunki zmiany umowy
oraz zasady wprowadzenia zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.