eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nisko › Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia pojazdów



Ogłoszenie z dnia 2021-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia pojazdów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Niżański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409198

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Wolności 2

1.5.2.) Miejscowość: Nisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158412700

1.5.8.) Numer faksu: 156872449

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gm@powiatnizanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnizanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.powiatnizanski.pl/p,12,przetargi https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia pojazdów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc2b0e93-250f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271516

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001935/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00223633/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GM.272.46.2021.I

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 259020,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia pojazdów.
Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.) oraz
Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 z późn. zm.).
Zamówienie obejmuje swoim zakresem sukcesywne wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych w ilościach:
1. Tablice samochodowe zwyczajne jedno- i dwurzędowe 9700 kpl.
2. Tablice samochodowe na przyczepy jedno- i dwurzędowe 600szt.
3. Tablice samochodowe indywidualne 20kpl.
4. Tablice motocyklowe 1700 szt.
5. Tablice motocyklowe indywidualne 20 szt.
6. Tablice motorowerowe 400 szt.
7. Tablice samochodowe zabytkowe 10 kpl.
8. Tablice motocyklowe zabytkowe 10 szt.
9. Tablice samochodowe tymczasowe 25 kpl.
10. Tablice motocyklowe tymczasowe 5 szt.
11. Tablice motorowerowe tymczasowe 5 szt.
12. Tablice samochodowe tymczasowe badawcze 2 kpl.
13. Tablice motocyklowe tymczasowe badawcze 2 szt.
14. Tablice profesjonalne samochodowe jedno- i dwurzędowe 2 kpl.
15. Tablica profesjonalna motocyklowa 1 szt
16. Tablica profesjonalna motorowerowa 1 szt.
17. Tablice samochodowe jedno- i dwurzędowe zielone 10 szt.
18. Motocyklowe zielone 10 szt.
19. Motorowerowe zielone 10 szt.
20. Samochodowe dodatkowe jedno- i dwurzędowe 50 szt.
21. Samochodowa zmniejszona 50 kpl.
22. Samochodowa dodatkowa 100 szt.
23. Samochodowa dodatkowa zmniejszona 2 szt.
24. Wtórniki tablic 500 szt.
1) Tablice będą dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych w zamówieniu przesłanym Wykonawcy pocztą, faxem lub zgłoszonych telefonicznie.
2) Wykonawca będzie dostarczał tablice i odbierał tablice wycofane własnym transportem, na własny koszt każdorazowo do siedziby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nisku przy ul. 3-go Maja 32C.
3) Dostarczane tablice winny być pakowane w paczkach po 25 kpl. z czytelnym opisem numeru serii i numerami kolejnymi.
4) Zamówienie obejmuje również protokolarne odbieranie i złomowanie w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa tablic rejestracyjnych zebranych podczas przerejestrowania i wycofywania pojazdów z Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nisku, a także dorabiania wtórników w terminie odwrotnym – nie przekraczającym 24 godziny.
5) W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów, o których mowa powyżej, Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice wg nowych wzorów.
6) Dostarczenia tablic w ciągu 4 dni od daty złożenia zamówienia – najpóźniej czwartego dnia do godziny 15.00 (termin 4 dni liczy się od następnego dnia od daty przesłania zamówienia faxem), a w przypadkach szczególnych dotyczących dostawy maksymalnie 100 szt. tablic lub 50 kpl w ciągu 24 godzin od chwili przekazania zamówienia faxem.Udzielenia gwarancji na okres 3 lat od daty odbioru dostawy. W przypadku stwierdzenia wad lub braków, Wykonawca wymieni wadliwe wyroby i na swój koszt dostarczy nowe do siedziby Zamawiającego nie później niż 24 godziny od daty zgłoszenia.
8) Wykonawcy powinni posiadać aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi.
9) Koszty związane z dostawą nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiorem wycofanych z użytku ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44423400-5 - Znaki i podobne elementy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319235,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357350,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319235,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Tablitek Bogumił Sobota

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131003351

7.3.3) Ulica: ul. Żółkiewskiego 7A/3

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-203

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259540,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.