eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › "Zakup oraz dostawa chemii basenowej dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie, z podziałem na zadania: zad. 1 chemia basenowa; zad. 2 chemia basenowa wspomagająca proces uzdatniania wody".



Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup oraz dostawa chemii basenowej dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie, z podziałem na zadania: zad. 1 chemia basenowa;
zad. 2 chemia basenowa wspomagająca proces uzdatniania wody".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Knurowie

1.3.) Oddział zamawiającego: MOSiR Knurów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276905595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górnicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-193

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 330-48-10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosirknurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirknurow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6d7b313f-cfee-11ee-875e-a22221c84ba7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Kultura fizyczna i sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Zakup oraz dostawa chemii basenowej dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie, z podziałem na zadania: zad. 1 chemia basenowa;
zad. 2 chemia basenowa wspomagająca proces uzdatniania wody".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d7b313f-cfee-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271486

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056287/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup oraz dostawa chemii basenowej dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie z podziałem na zadania:zadanie 1 chemia basenowa;zadanie 2 chemia basenowa wspomagająca proces uzdatniania wody

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215088

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOSiR.2320.01.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 210159,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup oraz dostawa chemii basenowej dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie, z podziałem na zadania:
- zadanie 1 chemia basenowa.
2. Przedmiot zadania 1 obejmuje sukcesywną dostawę produktów chemii basenowej niezbędną do zachowania prawidłowych parametrów fizykochemicznych i bakteriologicznych wody basenowej krytych pływalni oraz kąpieliska otwartego w Knurowie.
3. Zakres zamówienia w ramach zadania 1 obejmuje zakup i dostawę następujących produktów chemii basenowej:
1) stabilizowany Podchloryn Sodu – 27320kg,
2) preparat niskopieniący skoncentrowany do zwalczania glonów, bakterii i grzybów w basenach kąpielowych – 120kg,
3) preparat do koagulacji zanieczyszczeń w wodzie basenowej – 840kg,
4) płynny preparat do korekty pH wody basenowej – 2400kg,
5) środek do dezynfekcji wody w basenach w granulacie – 25kg,
6) środek do obniżania poziomu chloru w wodzie basenowej w granulacie – 10kg,
7) ziemia okrzemkowa CLARCEL DIC/B – 1900kg,
8) preparat do podwyższania współczynnika pH w wodzie basenowej w granulacie – 20kg,
9) preparat dwuskładnikowy do dezynfekcji wody basenowej – 1kpl. (2 szt. po 5 l),,
10) środek do czyszczenia linii brzegowej – 5kg,
spełniających wymagania szczegółowo opisane w „Specyfikacji środków chemicznych” (zał. nr 1 do wzoru Umowy na zadanie 1).
4. Za zamówione poszczególne produkty chemii basenowej obowiązywać będą ceny jednostkowe brutto wskazane przez Wykonawcę w Formularzu cenowym na dane zadanie zawartym w ofercie Wykonawcy.
5. Miejscem dostawy zamawianych produktów chemii basenowej będą obiekty Zamawiającego:
1) Pływalnia kryta „aQuarelax” przy ul. Szpitalnej 23 w Knurowie,
2) Pływalnia kryta przy ul. Górniczej 2 w Knurowie,
3) otwarte Kąpielisko „Leśne Zacisze” przy ul. Niepodległości 109 w Knurowie.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkty chemii basenowej jako produkty nowe, w oryginalnych, fabrycznie zamkniętych opakowaniach zwrotnych, przystosowanych do transportu i przechowywania chemikaliów z załączoną każdorazowo kartą charakterystyki danego produktu.
7. Właściwości fizyczne produktów do uzdatniania wody basenowej, o których mowa w ust. 3 pkt 1) - 4) muszą umożliwiać automatyczne podawanie w/w środków poprzez stacje uzdatniania wody.
8. Zamawiane produkty chemii basenowej winny być dostarczane w następujących opakowaniach:
1) zadanie 1:
a) Podchloryn sodu (opakowanie posiada plomby producenta na nakrętce z datą produkcji):
a.1) Pływalnia Kryta ul. Górnicza 2, Knurów - 25 kg – 35kg,
a.2) Pływalnia Kryta „aQuaRelax”, ul. Szpitalna 23a, Knurów – dwa mauzery 300l,
a.3) Kąpielisko „Leśne Zacisze”, ul. Niepodległości 109, Knurów - trzy mauzery 300l.
b) Preparat niskopieniący skoncentrowany do zwalczania glonów – 25kg-35kg.
c) Preparat do koagulacji zanieczyszczeń w wodzie basenowej – 25kg – 35kg.
d) Płynny preparat do korekty pH wody basenowej – 25kg – 40kg.
e) Środek do do  dezynfekcji wody w basenach w granulacie – 5kg.
f) Środek do obniżania poziomu chloru w wodzie basenowej w granulacie – 5kg.
g) Ziemia okrzemkowa – 25kg.
h) Preparat do podwyższania współczynnika pH w wodzie basenowej granulat – 5kg.
i) Preparat dwuskładnikowy do dezynfekcji wody basenowej – 5lx2szt.
j) Środek do czyszczenia lini brzegowej – 5l.
9. Opakowania zwrotne przyjmuje i utylizuje Wykonawca w ramach ceny ofertowej.
10. Wszystkie opakowania chemii basenowej muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z nazwą produktu, instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania, pojemnością oraz datą produkcji z okresem ważności.
11. Dostarczona chemia basenowa musi posiadać termin przydatności do zużycia określony szczegółowo w „Specyfikacji środków chemicznych” (zał. nr 1 do wzoru Umowy na zadnie 1).
12. Wykonawca zobowiązany jest posiadać w okresie realizacji umowy aktualne, wymagane prawem atesty higieniczne dopuszczające zaoferowaną chemię basenową do powszechnego użytku.
13. Przedmiot zamówienia i zakres świadczenia dostaw został szczegółowo określony we wzorze umowy dla zadania 1, stanowiącym załącznik do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
14. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentach postępowania opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje dany produkt dostarczony przez konkretnego Wykonawcę.
15. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe produktów oferowanych przez Wykonawcę muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentach zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24312220-2 - Podchloryn sodowy

24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody

4.5.5.) Wartość części: 139174,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup oraz dostawa chemii basenowej dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie, z podziałem na zadania:
- zadanie 2 chemia basenowa wspomagająca proces uzdatniania wody”.
2. Przedmiot zadania 2 obejmuje sukcesywną dostawę produktów chemii basenowej niezbędną do zachowania prawidłowych parametrów fizykochemicznych i bakteriologicznych wody basenowej krytych pływalni oraz kąpieliska otwartego w Knurowie.
3. Zakres zamówienia w ramach zadania 2 obejmuje zakup i dostawę następujących produktów chemii basenowej:
1) produkt z systemu Pola. Środek wspomagający fokulację – 350l,
2) produkt z systemu Pola. Preparat do koagulacji wody basenowej – 30kg,
3) produkt systemu Pola. Utleniacz do wody basenowej – 940kg,
4) preparat konserwujący baseny w okresie zimowym – 60kg,
5) węgiel DIA-SORB. Specjalistyczny środek do usuwania chloramin i redukcji chloru związanego w wodzie basenowej – 800kg,
6) tabletki do fotometru DPD1 (500szt.) – 15op.,
7) tabletki do fotometru DPD 3 (500szt.) – 7op.,
8) tabletki do fotometru pH (500szt.) – 14op.,
spełniających wymagania szczegółowo opisane w „Specyfikacji środków chemicznych” (zał. nr 1 do wzoru Umowy dla zadania 2).
4. Za zamówione poszczególne produkty chemii basenowej obowiązywać będą ceny jednostkowe brutto wskazane przez Wykonawcę w Formularzu cenowym na dane zadanie zawartym w ofercie Wykonawcy.
5. Miejscem dostawy zamawianych produktów chemii basenowej będą obiekty Zamawiającego:
1) Pływalnia kryta „aQuarelax” przy ul. Szpitalnej 23 w Knurowie,
2) Pływalnia kryta przy ul. Górniczej 2 w Knurowie,
3) otwarte Kąpielisko „Leśne Zacisze” przy ul. Niepodległości 109 w Knurowie.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkty chemii basenowej jako produkty nowe, w oryginalnych, fabrycznie zamkniętych opakowaniach zwrotnych, przystosowanych do transportu i przechowywania chemikaliów z załączoną każdorazowo kartą charakterystyki danego produktu.
7. Właściwości fizyczne produktów do uzdatniania wody basenowej, o których mowa w ust. 3 pkt pkt 1) – 3) muszą umożliwiać automatyczne podawanie w/w środków poprzez stacje uzdatniania wody.
8. Zamawiane produkty chemii basenowej winny być dostarczane w następujących opakowaniach:
1) zadanie 2:
a) Produkt systemu "Pola". Środek stosowany do uzdatniania wody basenowej jako środek wspomagający fokulację – 20l-30l.
b) Produkt systemu "Pola". Preparat do koagulacji wody basenowej 20kg-35kg.
c) Produkt systemu "Pola". Produkt wspierający działanie chloru. Utleniacz do wody basenowej – 20l-30l.
d) Preparat konserwujący baseny w okresie zimowym – 30kg.
e) Węgiel DIA-SORB – 25kg.
f) tabletki do fotometru DPD 1, DPD 3, pH – 500szt.
9. Opakowania zwrotne przyjmuje i utylizuje Wykonawca w ramach ceny ofertowej.
10. Wszystkie opakowania chemii basenowej muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z nazwą produktu, instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania, pojemnością oraz datą produkcji z okresem ważności.
11. Dostarczona chemia basenowa musi posiadać termin przydatności do zużycia określony szczegółowo w „Specyfikacji środków chemicznych” (zał. nr 1 do wzoru Umowy na zadnie 2).
12. Wykonawca zobowiązany jest posiadać w okresie realizacji umowy aktualne, wymagane prawem atesty higieniczne dopuszczające zaoferowaną chemię basenową do powszechnego użytku.
13. Przedmiot zamówienia i zakres świadczenia dostaw w poszczególnych zadaniach został szczegółowo określony we wzorze umowy dla zadania 2, stanowiącym załącznik do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
14. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentach postępowania opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje dany produkt dostarczony przez konkretnego Wykonawcę.
15. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe produktów oferowanych przez Wykonawcę muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentach zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody

4.5.5.) Wartość części: 70984,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108386,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108386,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108386,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE TRANSCOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008119628

7.3.3) Ulica: ul. Józefowska 5

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-144

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108386,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89774,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89774,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89774,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE TRANSCOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008119628

7.3.3) Ulica: ul. Józefowska 5

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-144

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89774,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.