eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kańczuga › Budowa boiska typu ORLIK ze sztuczną nawierzchnią oraz modernizacja istniejącego boiska do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej w Krzeczowicach, Gmina Kańczuga



Ogłoszenie z dnia 2023-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska typu ORLIK ze sztuczną nawierzchnią oraz modernizacja istniejącego boiska do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej w Krzeczowicach, Gmina Kańczuga

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA KAŃCZUGA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900602

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. M. Konopnickiej 2

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 016 642 31 42

1.5.8.) Numer faksu: 016 642 66 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kanczuga.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kanczuga.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kanczuga.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska typu ORLIK ze sztuczną nawierzchnią oraz modernizacja istniejącego boiska do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej w Krzeczowicach, Gmina Kańczuga

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4dca36ed-ddcf-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271346

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011524/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa boiska typu ORLIK ze sztuczną nawierzchnią oraz modernizacja istniejącego boiska do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej w Krzeczowicach, Gmina Kańczuga - Polski Ład

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182130

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.12.2023.BT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania pn.: Budowa boiska typu ORLIK ze sztuczną nawierzchnią oraz modernizacja istniejącego boiska do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej w Krzeczowicach, Gmina Kańczuga w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Przy realizacji przedmiotu umowy zastosowanie mają zasady określone w Uchwale Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej Uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., Uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r. oraz Uchwałą Rady Ministrów nr 205/2022 z dnia 13 października 2022) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1) Wykonanie dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę i/lub braku sprzeciwu do zgłoszenia robot budowlanych,
2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie i/lub innego dokumenty, jeżeli będzie wymagany do zgodnego z prawem korzystania z obiektu.

Harmonogram płatności:
Podział zamówienia na etapy oraz terminy ich realizacji w powiązaniu z terminami płatności zostaną
określone w harmonogramie rzeczowo - finansowym przygotowanym przez Wykonawcę
i przekazanym do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy.
- rok 2023 – wkład własny (min. 2% wartości inwestycji)
- rok 2024 – 1 249 250,00 zł (połowa przyznanego dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład)
- rok 2025 – 1 249 250,00 zł (pozostała do zapłaty kwota dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład),
Okres gwarancji i rękojmi za wady na roboty budowlane – minimum 60 miesięcy.
Zakres przedsięwzięcia obejmuje opracowanie m.in:
- projektu budowlanego w tym zagospodarowania terenu, architektoniczno-budowlanego oraz technicznego;
- wykonanie niezbędnych projektów wykonawczych;
- wykonanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich;
- wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót;
- wykonanie wytycznych dotyczących BIOZ;
- w razie potrzeby opracowanie niezbędnych ekspertyz technicznych, badań, odkrywek itd.
Wykonana dokumentacja projektowa oraz roboty budowlane muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności:
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
- Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 24 lipca 2009r.
w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę i dróg pożarowych.
- Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów.
- Ustawą Prawo Wodne z dnia 20 lipca 2017r. z późń. zm.
- Ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003r.
z późń. zm.
- Ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r z późń. zm.
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z późń. zm.
- Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych.
Wykonana dokumentacja winna posiadać wszelkie niezbędne uzgodnienia i pozwolenia wymagane przepisami, w szczególności BHP, p.poż i SANEPID.
Jeżeli wskutek uprzednich uzgodnień z ww. służbami wyniknie konieczność zaprojektowania i wykonania robót wymaganych przez odrębne przepisy – należy te roboty zaprojektować i wykonać.
Dokumentacja wykonawcza (projektowa) i jej uszczegółowienie winne pozwalać na określenie dokładnego sposobu wykonania i zakresu prac budowlano - montażowych oraz dokonania odbioru wykonanych robót.
Dokumentacja projektowa wymaga uzgodnienia i zatwierdzenia przez Zamawiającego.
Dokumentację i inne opracowania należy sporządzić w ilości 4 egzemplarzy.
Po opracowaniu i uzgodnieniu projektu budowlanego należy uzyskać niezbędne decyzje administracyjne, na podstawie których należy zrealizować przedsięwzięcie.
W trakcie realizacji przedsięwzięcia należy również uzyskać wszelkie wymagane prawem dokumenty, opinie, wyniki badań i prób, oraz niezbędne do uzyskania zgód właściwych organów oraz pozwolenia na użytkowanie w przypadku, gdy zaistnieje taki obowiązek.
W ramach zamierzenia zaplanowano:
- Budowę budynku gospodarczego; 1 szt.
- Modernizację istniejącego boiska (stadionu) do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej o wym. 102x64m + strefa; razem (112x68m);
- Budowę boiska typu ORLIK o nawierzchni sztucznej o wym. 30x62m;
- Budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej o wym. 15x28m;
- Budowę trybun dla widzów na 52 osoby; 6 szt. (łącznie 312 miejsc);
- Budowę wiat – zadaszeń dla zawodników rezerwowych (wiata na 10 miejsc); 2 szt.
- Bramki dla boiska (stadionu) do piłki nożnej o wym. 7,32x2,44m oraz bramki dla boiska do piłki nożnej typu ORLIK o wym. 5,0x2,0m;
- Kosze do koszykówki; 2 szt.
- Montaż ogrodzenia panelowego o wys. 2,0m - w przewidzianym do tego zakresie;
- Montaż furtki w istniejącym ogrodzeniu o szer. 1,50m; 1 szt.
- Montaż bramy wjazdowej rozwieranej dwuskrzydłowej o szer. 5,0m; 1 szt.
- Malowanie istniejącego ogrodzenia od strony drogi publicznej powiatowej – w przewidzianym do tego zakresie;
- Montaż piłkochwytów z polipropylenowej siatki o wys. 6,0m;
- Montaż piłkochwytów połączonych z ogrodzeniem panelowym o łącznej wys. 6,0m;
- Montaż elektronicznej tablicy wyników; 1 szt.
- Montaż barierek ochronnych o wys. min. 1,50m;
- Chodniki o szer. 1,50m z kostki brukowej;
- Kosze na odpady; 6 szt.
- Oświetlenie boisk oraz monitoring terenu.
- Likwidację istniejących piłkochwytów, budynku gospodarczego, trybun dla widzów, kabin dla zawodników oraz wycięcie 7 drzew.
- Parking – miejsca postojowe dla samochodów osobowych o wym. 2,5x5,0m; 5 szt.
Szczegółowy zakres prac/opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie Funkcjonalno -Użytkowym (PFU) wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik do SWZ.
Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie przedmiotu zamówienia z zachowaniem zasad wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, poleceniami nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego, ponadto:
1) Wykonawca nie może wykorzystywać błędów w PFU, a o ich istnieniu powinien niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek. Dane określone w PFU będą uważane za wartości bazowe, od których dopuszczalne są odchylenia w ramach określonego przedziału tolerancji,
2) PFU jest materiałem wyjściowym dla Wykonawcy do sporządzenia opracowań, wykonania zadania,
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo uczestnictwa w procesie tworzenia dokumentacji technicznej na każdym etapie jej opracowywania. Wykonawca zobowiązany jest do konsultacji z Zamawiającym w celu uzyskania akceptacji zastosowanych rozwiązań, doboru materiałów i urządzeń w określonych częściach projektu oraz kosztów z tym związanych,
4) W rozwiązaniach projektowych będą stosowane wyroby (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu powszechnego stosowania. Wyroby budowlane stosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych, muszą spełniać wymagania polskich przepisów, a Wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z regulacjami ustawy o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane deklaracje zgodności.
5) Dokumentacja techniczna powinna określać parametry techniczne i wymagania dla zastosowanych wyrobów,
6) Zamawiający dopuszcza zmiany do przedstawionej dokumentacji pod warunkiem akceptacji niezbędnych uzgodnień z zainteresowanymi stronami,
7) Dokumentację techniczną należy wykonać w zakresie (i ilości) koniecznym do uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót budowlanych,
8) Oprócz dokumentacji w wersji papierowej, wymagane jest przedłożenie Zamawiającemu całości opracowania w wersji elektronicznej na nośniku zewnętrznym,
9) Wykonawca ponosi wszelkie koszty m.in. opłat z tytułu uzgodnień, decyzji, opiniowania dokumentacji przez właściwe organy lub instytucje oraz uzyskania danych technicznych,
10) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z
programem funkcjonalno-użytkowym, z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz do oddania przedmiotu zamówienia w terminie.
11) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz zgodność z
Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną i poleceniami Inspektora Nadzoru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2372500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2786898,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2372500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARKADIUSZ GAGAT FIRMA HANDLOWA SOLO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171482464

7.3.3) Ulica: ul. Dynowska

7.3.4) Miejscowość: Przeworsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2372500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 730 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.