eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź › Przebudowa ul. Siemianowickiej



Ogłoszenie z dnia 2023-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa ul. Siemianowickiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W CZELADZI

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240909351

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Elizy Orzeszkowej 12

1.4.2.) Miejscowość: Czeladź

1.4.3.) Kod pocztowy: 41-253

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzgk.czeladz.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.czeladz.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271325

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-06-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00120808/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2. Termin wykonania umowy

Przed zmianą:
2021-12-03

Po zmianie:
2021-12-17

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA XIII - INFORMACJE DODATKOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

13.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:

Po zmianie:
Dnia 30.11.2021r. Wykonawca zgłosił gotowość do odbioru końcowego, którego termin wyznaczono na dzień 03.12.2021r. . W dniu 03.12.2021r. nie dokonano czynności odbioru końcowego z uwagi na wystąpienie braków związanych z prawidłowym wykonaniem przedmiotu umowy. Dnia 10.12.2021r. Wykonawca ponownie zgłosił gotowość do odbioru. Zamawiający wyznaczył termin odbioru na dzień 17.12.2021r. stwierdzając, żę dokonano usunięcia braków a zadanie zostało wykonane zgodnie z umową. W związku z opóźnieniem prawidłowego wykonania umowy Zamawiający dnia 20.12.2021r. naliczył kary umowne. Do Zamawiającego zostało przesłane wyjaśnienie w związku z utrudnieniami, które powstały na skutek powstania sytuacji kryzysowej - COVID-19. Na skutek wyjaśnień i zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 Zamawiający anulował karę umowną wynikającą ze zwłoki w wykonaniu robót budowlanych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.