eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Realizacja pełnienia dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta w Elblągu



Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja pełnienia dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta w Elblągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO ELBLĄG NA PRAWACH POWIATU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umelblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elblag.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/elblag/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja pełnienia dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta w Elblągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72d25c23-c01c-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271303

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092953

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.99.2023.PL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Realizacja pełnienia dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta
w Elblągu

Główne miejsce świadczenia usług: Urząd Miejski w Elblągu – Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego ul. Orzeszkowej 2, 82-300 Elbląg

Przedmiotem zamówienia jest realizacja pełnienia dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta w Elblągu przy ul. Orzeszkowej 2. Usługa będzie wykonywana na podstawie opracowanego harmonogramu dyżurów w systemie zmianowym, całodobowo i przy założeniu, że dyżur osoby trwać będzie 24 godziny, od godz. 8.00 do godz. 8.00 następnego dnia. Zakłada się, że osoba zrealizuje łącznie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia 6480 godzin (180 godzin średniomiesięcznie).

2. Zakres zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje pełnienie dyżuru przez jedną osobę w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta w Elblągu przy ul. Orzeszkowej 2, w tym:
- pełnienie dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta w Elblągu w systemie pracy określonym w grafiku dyżurów.
- przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, radiotelefonicznych i drogą elektroniczną oraz przekazywanie ich do właściwych instytucji, służb i osób,
- przekazywanie zgłoszeń i informacji dotyczących zakresu zadań Departamentu Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego do pracowników merytorycznych.
- wykonanie i aktualizacja procedur działania służby dyżurnej Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, stosowanie procedur w czasie pracy.
- utrzymanie łączności radiowej, telefonicznej i elektronicznej ze służbami, instytucjami, centrami kryzysowymi gmin oraz województwa.
- sprawdzanie łączności radiowej oraz prowadzenie wykazu sprawdzania łączności.
- przygotowywanie oraz dystrybucja raportów w Centralnej Aplikacji Raportującej ze zdarzeń na terenie miasta Elbląg.
- uruchamianie w niezbędnym zakresie procedur ratowniczych i zabezpieczających do czasu przyjęcia realizacji przez upoważnione osoby lub instytucje.
- ochrona pomieszczeń Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz Departamentu Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego po godzinach pracy Urzędu Miasta w Elblągu.
- prowadzenie dokumentacji stanowiska służby dyżurnej Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz Meldunku Prezydenta Miasta.
- prowadzenie obserwacji (dozór) zobrazowanej wizji z kamer systemu monitoringu wizyjnego miasta na stanowisku pomocniczym operatora, współpraca z operatorem w zakresie ujawnianych nieprawidłowości,
- wykorzystanie oprogramowania prognozowania powodzi do monitoringu zagrożenia powodziowego mogącego wystąpić na terenie miasta Elbląg „MIKE”.
- wykorzystanie oprogramowania uruchomienia syren: Radiowy Punkt dostępu Digitex, do monitoringu sprawności systemu alarmowania.
- obsługa, przygotowanie i dystrybuowanie komunikatów oprogramowaniu do masowej wysyłki smsów „Serwer SMS.
- obsługa, przygotowanie i dystrybuowanie komunikatów w aplikacji do komunikacji i masowej wysyłki smsów „Ostrzegator”.
- udział w ćwiczeniach, treningach i nasłuchach, ujętych Planach działania Urzędu Miasta Elbląg w zakresie bezpieczeństwa publicznego, zarządzania kryzysowego, ochrony ludności oraz spraw obronnych.
- w przypadku zdarzeń nagłych i nieprzewidzianych, w celu wsparcia działań służb lub zabezpieczenia potrzeb ludności poszkodowanej – doraźne wydawanie zasobów z magazynu.
- udział w realizowaniu czynności dotyczących doraźnych zadań przydzielonych dla Departamentu Bezpieczeństwa i Zarzadzania Kryzysowego przez Kierownictwo Urzędu Miasta w Elblągu.

Usługa będzie wykonywana na podstawie opracowanego harmonogramu dyżurów w systemie zmianowym i przy założeniu, że dyżur osoby trwać będzie 24 godziny, od godz. 8.00 do godz. 8.00 następnego dnia.
Zakłada się, że osoba zrealizuje łącznie w okresie 36 miesięcy 6480 godzin (180 godzin średniomiesięcznie).

Faktyczna liczba realizowanych godzin w każdym miesiącu będzie wynikała z miesięcznych harmonogramów dyżurów, opracowanych przez Zamawiającego, po uzgodnieniu z Wykonawcą na każdy rozpoczęty miesiąc. Liczba zrealizowanych godzin będzie zależna od:
- liczby dni kalendarzowych w danym miesiącu,
- sytuacji nadzwyczajnych, których przyczyna nie leży po stronie Zamawiającego (niezdolność do wykonywania czynności spowodowana chorobą). W przypadku zwolnienia lekarskiego trwającego dłużej niż 30 dni, Wykonawca powinien wskazać osobę spełniającą nie gorsze warunki udziału, o których mowa w przedmiotowym postępowaniu – za zgodą Zamawiającego;
- możliwości przerwy trwającej w każdym roku kalendarzowym nie dłużej niż 21 dni następujących po sobie w świadczeniu czynności na rzecz Zamawiającego.

Zmiany te nie stanowią zmian postanowień zawartej umowy.

Przyjmuje się, że średniomiesięcznie osoba zrealizuje 180 godzin w każdym miesiącu.

Pełnienie dyżuru odbywać się będzie na podstawie miesięcznych harmonogramów zatwierdzanych przez przedstawiciela Zamawiającego, po uzgodnieniu z osobą pełniącą dyżur zwaną dyżurnym.

3. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania tajemnicy państwowej i służbowej oraz ochrony danych osobowych.

4. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy oraz warunki wykonania zamówienia zawiera projekt Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ.

5. Wykonawca przy realizacji zamówienia publicznego zobowiązany jest spełniać przesłanki określające minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z art. 6 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
W indywidualnym przypadku, jeżeli Wykonawca nie jest w stanie, w szczególności ze względów technicznych lub prawnych, zapewnić dostępności osobie ze szczególnymi potrzebami, o których mowa w art. 6, Wykonawca jest obowiązany zapewnić takiej osobie dostęp alternatywny, o którym mowa w art. 7 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79430000-7 - Usługi zarządzania kryzysowego

4.5.5.) Wartość części: 180300,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Realizacja pełnienia dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta
w Elblągu

Główne miejsce świadczenia usług: Urząd Miejski w Elblągu – Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego ul. Orzeszkowej 2, 82-300 Elbląg

Przedmiotem zamówienia jest realizacja pełnienia dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta w Elblągu przy ul. Orzeszkowej 2. Usługa będzie wykonywana na podstawie opracowanego harmonogramu dyżurów w systemie zmianowym, całodobowo i przy założeniu, że dyżur osoby trwać będzie 24 godziny, od godz. 8.00 do godz. 8.00 następnego dnia. Zakłada się, że osoba zrealizuje łącznie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia 6480 godzin (180 godzin średniomiesięcznie).

2. Zakres zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje pełnienie dyżuru przez jedną osobę w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta w Elblągu przy ul. Orzeszkowej 2, w tym:
- pełnienie dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta w Elblągu w systemie pracy określonym w grafiku dyżurów.
- przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, radiotelefonicznych i drogą elektroniczną oraz przekazywanie ich do właściwych instytucji, służb i osób,
- przekazywanie zgłoszeń i informacji dotyczących zakresu zadań Departamentu Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego do pracowników merytorycznych.
- wykonanie i aktualizacja procedur działania służby dyżurnej Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, stosowanie procedur w czasie pracy.
- utrzymanie łączności radiowej, telefonicznej i elektronicznej ze służbami, instytucjami, centrami kryzysowymi gmin oraz województwa.
- sprawdzanie łączności radiowej oraz prowadzenie wykazu sprawdzania łączności.
- przygotowywanie oraz dystrybucja raportów w Centralnej Aplikacji Raportującej ze zdarzeń na terenie miasta Elbląg.
- uruchamianie w niezbędnym zakresie procedur ratowniczych i zabezpieczających do czasu przyjęcia realizacji przez upoważnione osoby lub instytucje.
- ochrona pomieszczeń Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz Departamentu Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego po godzinach pracy Urzędu Miasta w Elblągu.
- prowadzenie dokumentacji stanowiska służby dyżurnej Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz Meldunku Prezydenta Miasta.
- prowadzenie obserwacji (dozór) zobrazowanej wizji z kamer systemu monitoringu wizyjnego miasta na stanowisku pomocniczym operatora, współpraca z operatorem w zakresie ujawnianych nieprawidłowości,
- wykorzystanie oprogramowania prognozowania powodzi do monitoringu zagrożenia powodziowego mogącego wystąpić na terenie miasta Elbląg „MIKE”.
- wykorzystanie oprogramowania uruchomienia syren: Radiowy Punkt dostępu Digitex, do monitoringu sprawności systemu alarmowania.
- obsługa, przygotowanie i dystrybuowanie komunikatów oprogramowaniu do masowej wysyłki smsów „Serwer SMS.
- obsługa, przygotowanie i dystrybuowanie komunikatów w aplikacji do komunikacji i masowej wysyłki smsów „Ostrzegator”.
- udział w ćwiczeniach, treningach i nasłuchach, ujętych Planach działania Urzędu Miasta Elbląg w zakresie bezpieczeństwa publicznego, zarządzania kryzysowego, ochrony ludności oraz spraw obronnych.
- w przypadku zdarzeń nagłych i nieprzewidzianych, w celu wsparcia działań służb lub zabezpieczenia potrzeb ludności poszkodowanej – doraźne wydawanie zasobów z magazynu.
- udział w realizowaniu czynności dotyczących doraźnych zadań przydzielonych dla Departamentu Bezpieczeństwa i Zarzadzania Kryzysowego przez Kierownictwo Urzędu Miasta w Elblągu.

Usługa będzie wykonywana na podstawie opracowanego harmonogramu dyżurów w systemie zmianowym i przy założeniu, że dyżur osoby trwać będzie 24 godziny, od godz. 8.00 do godz. 8.00 następnego dnia.
Zakłada się, że osoba zrealizuje łącznie w okresie 36 miesięcy 6480 godzin (180 godzin średniomiesięcznie).

Faktyczna liczba realizowanych godzin w każdym miesiącu będzie wynikała z miesięcznych harmonogramów dyżurów, opracowanych przez Zamawiającego, po uzgodnieniu z Wykonawcą na każdy rozpoczęty miesiąc. Liczba zrealizowanych godzin będzie zależna od:
- liczby dni kalendarzowych w danym miesiącu,
- sytuacji nadzwyczajnych, których przyczyna nie leży po stronie Zamawiającego (niezdolność do wykonywania czynności spowodowana chorobą). W przypadku zwolnienia lekarskiego trwającego dłużej niż 30 dni, Wykonawca powinien wskazać osobę spełniającą nie gorsze warunki udziału, o których mowa w przedmiotowym postępowaniu – za zgodą Zamawiającego;
- możliwości przerwy trwającej w każdym roku kalendarzowym nie dłużej niż 21 dni następujących po sobie w świadczeniu czynności na rzecz Zamawiającego.

Zmiany te nie stanowią zmian postanowień zawartej umowy.

Przyjmuje się, że średniomiesięcznie osoba zrealizuje 180 godzin w każdym miesiącu.

Pełnienie dyżuru odbywać się będzie na podstawie miesięcznych harmonogramów zatwierdzanych przez przedstawiciela Zamawiającego, po uzgodnieniu z osobą pełniącą dyżur zwaną dyżurnym.

3. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania tajemnicy państwowej i służbowej oraz ochrony danych osobowych.

4. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy oraz warunki wykonania zamówienia zawiera projekt Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ.

5. Wykonawca przy realizacji zamówienia publicznego zobowiązany jest spełniać przesłanki określające minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z art. 6 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
W indywidualnym przypadku, jeżeli Wykonawca nie jest w stanie, w szczególności ze względów technicznych lub prawnych, zapewnić dostępności osobie ze szczególnymi potrzebami, o których mowa w art. 6, Wykonawca jest obowiązany zapewnić takiej osobie dostęp alternatywny, o którym mowa w art. 7 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79430000-7 - Usługi zarządzania kryzysowego

4.5.5.) Wartość części: 180300,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Realizacja pełnienia dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta
w Elblągu

Główne miejsce świadczenia usług: Urząd Miejski w Elblągu – Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego ul. Orzeszkowej 2, 82-300 Elbląg

Przedmiotem zamówienia jest realizacja pełnienia dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta w Elblągu przy ul. Orzeszkowej 2. Usługa będzie wykonywana na podstawie opracowanego harmonogramu dyżurów w systemie zmianowym, całodobowo i przy założeniu, że dyżur osoby trwać będzie 24 godziny, od godz. 8.00 do godz. 8.00 następnego dnia. Zakłada się, że osoba zrealizuje łącznie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia 6480 godzin (180 godzin średniomiesięcznie).

2. Zakres zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje pełnienie dyżuru przez jedną osobę w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta w Elblągu przy ul. Orzeszkowej 2, w tym:
- pełnienie dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta w Elblągu w systemie pracy określonym w grafiku dyżurów.
- przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, radiotelefonicznych i drogą elektroniczną oraz przekazywanie ich do właściwych instytucji, służb i osób,
- przekazywanie zgłoszeń i informacji dotyczących zakresu zadań Departamentu Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego do pracowników merytorycznych.
- wykonanie i aktualizacja procedur działania służby dyżurnej Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, stosowanie procedur w czasie pracy.
- utrzymanie łączności radiowej, telefonicznej i elektronicznej ze służbami, instytucjami, centrami kryzysowymi gmin oraz województwa.
- sprawdzanie łączności radiowej oraz prowadzenie wykazu sprawdzania łączności.
- przygotowywanie oraz dystrybucja raportów w Centralnej Aplikacji Raportującej ze zdarzeń na terenie miasta Elbląg.
- uruchamianie w niezbędnym zakresie procedur ratowniczych i zabezpieczających do czasu przyjęcia realizacji przez upoważnione osoby lub instytucje.
- ochrona pomieszczeń Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz Departamentu Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego po godzinach pracy Urzędu Miasta w Elblągu.
- prowadzenie dokumentacji stanowiska służby dyżurnej Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz Meldunku Prezydenta Miasta.
- prowadzenie obserwacji (dozór) zobrazowanej wizji z kamer systemu monitoringu wizyjnego miasta na stanowisku pomocniczym operatora, współpraca z operatorem w zakresie ujawnianych nieprawidłowości,
- wykorzystanie oprogramowania prognozowania powodzi do monitoringu zagrożenia powodziowego mogącego wystąpić na terenie miasta Elbląg „MIKE”.
- wykorzystanie oprogramowania uruchomienia syren: Radiowy Punkt dostępu Digitex, do monitoringu sprawności systemu alarmowania.
- obsługa, przygotowanie i dystrybuowanie komunikatów oprogramowaniu do masowej wysyłki smsów „Serwer SMS.
- obsługa, przygotowanie i dystrybuowanie komunikatów w aplikacji do komunikacji i masowej wysyłki smsów „Ostrzegator”.
- udział w ćwiczeniach, treningach i nasłuchach, ujętych Planach działania Urzędu Miasta Elbląg w zakresie bezpieczeństwa publicznego, zarządzania kryzysowego, ochrony ludności oraz spraw obronnych.
- w przypadku zdarzeń nagłych i nieprzewidzianych, w celu wsparcia działań służb lub zabezpieczenia potrzeb ludności poszkodowanej – doraźne wydawanie zasobów z magazynu.
- udział w realizowaniu czynności dotyczących doraźnych zadań przydzielonych dla Departamentu Bezpieczeństwa i Zarzadzania Kryzysowego przez Kierownictwo Urzędu Miasta w Elblągu.

Usługa będzie wykonywana na podstawie opracowanego harmonogramu dyżurów w systemie zmianowym i przy założeniu, że dyżur osoby trwać będzie 24 godziny, od godz. 8.00 do godz. 8.00 następnego dnia.
Zakłada się, że osoba zrealizuje łącznie w okresie 36 miesięcy 6480 godzin (180 godzin średniomiesięcznie).

Faktyczna liczba realizowanych godzin w każdym miesiącu będzie wynikała z miesięcznych harmonogramów dyżurów, opracowanych przez Zamawiającego, po uzgodnieniu z Wykonawcą na każdy rozpoczęty miesiąc. Liczba zrealizowanych godzin będzie zależna od:
- liczby dni kalendarzowych w danym miesiącu,
- sytuacji nadzwyczajnych, których przyczyna nie leży po stronie Zamawiającego (niezdolność do wykonywania czynności spowodowana chorobą). W przypadku zwolnienia lekarskiego trwającego dłużej niż 30 dni, Wykonawca powinien wskazać osobę spełniającą nie gorsze warunki udziału, o których mowa w przedmiotowym postępowaniu – za zgodą Zamawiającego;
- możliwości przerwy trwającej w każdym roku kalendarzowym nie dłużej niż 21 dni następujących po sobie w świadczeniu czynności na rzecz Zamawiającego.

Zmiany te nie stanowią zmian postanowień zawartej umowy.

Przyjmuje się, że średniomiesięcznie osoba zrealizuje 180 godzin w każdym miesiącu.

Pełnienie dyżuru odbywać się będzie na podstawie miesięcznych harmonogramów zatwierdzanych przez przedstawiciela Zamawiającego, po uzgodnieniu z osobą pełniącą dyżur zwaną dyżurnym.

3. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania tajemnicy państwowej i służbowej oraz ochrony danych osobowych.

4. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy oraz warunki wykonania zamówienia zawiera projekt Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ.

5. Wykonawca przy realizacji zamówienia publicznego zobowiązany jest spełniać przesłanki określające minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z art. 6 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
W indywidualnym przypadku, jeżeli Wykonawca nie jest w stanie, w szczególności ze względów technicznych lub prawnych, zapewnić dostępności osobie ze szczególnymi potrzebami, o których mowa w art. 6, Wykonawca jest obowiązany zapewnić takiej osobie dostęp alternatywny, o którym mowa w art. 7 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79430000-7 - Usługi zarządzania kryzysowego

4.5.5.) Wartość części: 180300,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Realizacja pełnienia dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta
w Elblągu

Główne miejsce świadczenia usług: Urząd Miejski w Elblągu – Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego ul. Orzeszkowej 2, 82-300 Elbląg

Przedmiotem zamówienia jest realizacja pełnienia dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta w Elblągu przy ul. Orzeszkowej 2. Usługa będzie wykonywana na podstawie opracowanego harmonogramu dyżurów w systemie zmianowym, całodobowo i przy założeniu, że dyżur osoby trwać będzie 24 godziny, od godz. 8.00 do godz. 8.00 następnego dnia. Zakłada się, że osoba zrealizuje łącznie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia 6480 godzin (180 godzin średniomiesięcznie).

2. Zakres zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje pełnienie dyżuru przez jedną osobę w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta w Elblągu przy ul. Orzeszkowej 2, w tym:
- pełnienie dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta w Elblągu w systemie pracy określonym w grafiku dyżurów.
- przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, radiotelefonicznych i drogą elektroniczną oraz przekazywanie ich do właściwych instytucji, służb i osób,
- przekazywanie zgłoszeń i informacji dotyczących zakresu zadań Departamentu Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego do pracowników merytorycznych.
- wykonanie i aktualizacja procedur działania służby dyżurnej Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, stosowanie procedur w czasie pracy.
- utrzymanie łączności radiowej, telefonicznej i elektronicznej ze służbami, instytucjami, centrami kryzysowymi gmin oraz województwa.
- sprawdzanie łączności radiowej oraz prowadzenie wykazu sprawdzania łączności.
- przygotowywanie oraz dystrybucja raportów w Centralnej Aplikacji Raportującej ze zdarzeń na terenie miasta Elbląg.
- uruchamianie w niezbędnym zakresie procedur ratowniczych i zabezpieczających do czasu przyjęcia realizacji przez upoważnione osoby lub instytucje.
- ochrona pomieszczeń Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz Departamentu Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego po godzinach pracy Urzędu Miasta w Elblągu.
- prowadzenie dokumentacji stanowiska służby dyżurnej Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz Meldunku Prezydenta Miasta.
- prowadzenie obserwacji (dozór) zobrazowanej wizji z kamer systemu monitoringu wizyjnego miasta na stanowisku pomocniczym operatora, współpraca z operatorem w zakresie ujawnianych nieprawidłowości,
- wykorzystanie oprogramowania prognozowania powodzi do monitoringu zagrożenia powodziowego mogącego wystąpić na terenie miasta Elbląg „MIKE”.
- wykorzystanie oprogramowania uruchomienia syren: Radiowy Punkt dostępu Digitex, do monitoringu sprawności systemu alarmowania.
- obsługa, przygotowanie i dystrybuowanie komunikatów oprogramowaniu do masowej wysyłki smsów „Serwer SMS.
- obsługa, przygotowanie i dystrybuowanie komunikatów w aplikacji do komunikacji i masowej wysyłki smsów „Ostrzegator”.
- udział w ćwiczeniach, treningach i nasłuchach, ujętych Planach działania Urzędu Miasta Elbląg w zakresie bezpieczeństwa publicznego, zarządzania kryzysowego, ochrony ludności oraz spraw obronnych.
- w przypadku zdarzeń nagłych i nieprzewidzianych, w celu wsparcia działań służb lub zabezpieczenia potrzeb ludności poszkodowanej – doraźne wydawanie zasobów z magazynu.
- udział w realizowaniu czynności dotyczących doraźnych zadań przydzielonych dla Departamentu Bezpieczeństwa i Zarzadzania Kryzysowego przez Kierownictwo Urzędu Miasta w Elblągu.

Usługa będzie wykonywana na podstawie opracowanego harmonogramu dyżurów w systemie zmianowym i przy założeniu, że dyżur osoby trwać będzie 24 godziny, od godz. 8.00 do godz. 8.00 następnego dnia.
Zakłada się, że osoba zrealizuje łącznie w okresie 36 miesięcy 6480 godzin (180 godzin średniomiesięcznie).

Faktyczna liczba realizowanych godzin w każdym miesiącu będzie wynikała z miesięcznych harmonogramów dyżurów, opracowanych przez Zamawiającego, po uzgodnieniu z Wykonawcą na każdy rozpoczęty miesiąc. Liczba zrealizowanych godzin będzie zależna od:
- liczby dni kalendarzowych w danym miesiącu,
- sytuacji nadzwyczajnych, których przyczyna nie leży po stronie Zamawiającego (niezdolność do wykonywania czynności spowodowana chorobą). W przypadku zwolnienia lekarskiego trwającego dłużej niż 30 dni, Wykonawca powinien wskazać osobę spełniającą nie gorsze warunki udziału, o których mowa w przedmiotowym postępowaniu – za zgodą Zamawiającego;
- możliwości przerwy trwającej w każdym roku kalendarzowym nie dłużej niż 21 dni następujących po sobie w świadczeniu czynności na rzecz Zamawiającego.

Zmiany te nie stanowią zmian postanowień zawartej umowy.

Przyjmuje się, że średniomiesięcznie osoba zrealizuje 180 godzin w każdym miesiącu.

Pełnienie dyżuru odbywać się będzie na podstawie miesięcznych harmonogramów zatwierdzanych przez przedstawiciela Zamawiającego, po uzgodnieniu z osobą pełniącą dyżur zwaną dyżurnym.

3. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania tajemnicy państwowej i służbowej oraz ochrony danych osobowych.

4. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy oraz warunki wykonania zamówienia zawiera projekt Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ.

5. Wykonawca przy realizacji zamówienia publicznego zobowiązany jest spełniać przesłanki określające minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z art. 6 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
W indywidualnym przypadku, jeżeli Wykonawca nie jest w stanie, w szczególności ze względów technicznych lub prawnych, zapewnić dostępności osobie ze szczególnymi potrzebami, o których mowa w art. 6, Wykonawca jest obowiązany zapewnić takiej osobie dostęp alternatywny, o którym mowa w art. 7 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79430000-7 - Usługi zarządzania kryzysowego

4.5.5.) Wartość części: 180300,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197445,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197445,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197445,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zenon, Tadeusz Urbanowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Nie dotyczy

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197445,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-01 do 2027-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197445,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197445,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197445,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eugeniusz Piotr Żukowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Nie dotyczy

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197445,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-01 do 2027-03-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197445,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197445,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197445,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poziarski Jacek Wojciech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Nie dotyczy

7.3.4) Miejscowość: Elblag

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197445,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-03-01 do 2027-03-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197445,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bogusław Klimkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Nie dotyczy

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-01 do 2027-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.