eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Roboty budowlane na rzekach zlokalizowanych na terenie ZZ Stalowa Wola I



Ogłoszenie z dnia 2022-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane na rzekach zlokalizowanych na terenie ZZ Stalowa Wola I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzeszow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane na rzekach zlokalizowanych na terenie ZZ Stalowa Wola I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9781df53-a6a8-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271297

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.109 Roboty budowlane na rzekach zlokalizowanych na terenie ZZ Stalowa Wola I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103161/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.ROZ.2810.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 1. Remont umocnienia na rzece Rakowa w km 11+900 - 13+470, 14+070 - 16+450, 17+165 - 18+200 w m. Kapronie, Zdzisławice, Kocudza II, Dzwola gm. Dzwola, oraz na rzece Biała w km 13+550 - 14+450 w m. Jonaki, Ruda gm. Janów Lubelski
1. Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III. Przycięcie zwisów skarp z wbudowaniem w wyrwy 0,5m3/mb (obustronnie) czyli 1m3/m – 5885 m3
2. Naprawa umocnienia stopy skarp kiszką faszynową, Fi 20·cm, grunt kategorii I-II km – faszyna leśna sosnowa – 11 770 mb
3. Transport lądowy materiałów na odległość do 0,5·km (załadunek i wyładunek ręczny), kołki drewniane, Fi·4-6·cm, ciągnik z przyczepą – 36 487 szt.
4. Transport lądowy materiałów na odległość do 0,5·km (załadunek i wyładunek ręczny), kiszki z faszyny, Fi·20·cm, ciągnik z przyczepą – 12 005 mb
5. Obsianie skarp w ziemi urodzajnej – 17 655 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 1255896,91 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 2. Remont umocnienia na rzece Sanna w km 49+050-57+750 na terenie gminy Modliborzyce
1. Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy – 14 700m2
2. Ręczna wycinka, zagajniki średniej gęstości – 0,3 ha
3. Wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi, transport na odległość do 2·km, krzaki – 85,8 mp
4. Obsianie skarp w ziemi urodzajnej – 14 550 m2
5. Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III. Przycięcie zwisów skarp z wbudowaniem w wyrwy 0,8 m3/mb liczone obustronnie
w km 50+980 - 56+350 - 4 296 m3
6. Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III. Przycięcie zwisów skarp z wbudowaniem w wyrwy 0,6 m3/mb liczone obustronnie
w km 50+530-50+980 – 270 m3
7. Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III km 49+050-49+350 - 60 m3
8. Usunięcie namulisk z wbudowaniem w skarpy, kategoria gruntu III, km 57+550-57+750, 0,2m3/mb - 40 m3
9. Naprawa umocnienia stopy skarp kiszką faszynową, Fi 20·cm, grunt kategorii I-II
km 50+980-56+350 -10 740 m
10. Naprawa umocnienia stopy skarp kiszką faszynową, Fi 20+20·cm, grunt kategorii I-II,
km 49+050-49+350, 50+530-50+980 - 1 500 m
11. Transport lądowy materiałów na odległość do 0,5·km (załadunek i wyładunek ręczny), kołki drewniane, Fi·4-6·cm, ciągnik z przyczepą: - 38 574 szt.
12. Transport lądowy materiałów na odległość do 0,5·km (załadunek i wyładunek ręczny), kiszki z faszyny, Fi·20·cm, ciągnik z przyczepą - 14 015 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 1276220,07 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 3. Remont istniejących umocnień oraz roboty utrzymaniowe na potoku Dęba
w km 0+000-9+328 w m. Alfredówka, Tarnowska Wola, Dęba, Nowa Dęba gm. Nowa Dęba
1. Wykonanie opasek pojedynczych z kiszek faszynowych, kiszki, Fi·20·cm, grunt kategorii III, wykonanie z brzegu w km 2+500 - 3+000 prawa strona, w km 4+100 - 4+400 prawa strona, strona lewa w km 4+400 - 5+600 w km 6+850 - 6+985 lewa strona bez darniowania - 2135m
2. Wykonanie opasek z faszyny luzem, opaska między rzędami kołków, wysokości 40·cm, szerokości 20·cm wykonanie z rzeki wykonanie obustronne w km 2+500 - 3+000, w km 4+100-4+400 lewa strona i w km 5+600 - 6+850 jednostronnie od strony drogi powiatowej bez darniowania - 2050m
3. Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1·km, koparka 0,60·m3, grunt kategorii III, samochód do 5·t z zakupem ziemi, rozłożenie ziemi z zagęszczeniem na skarpach na całej długości – 455 m3
4. Plantowanie skarp, dna rowów oraz skarp i korony nasypów przy robotach wodno - inżynieryjnych, wykopy, kategoria gruntu III w km 2+500 - 3+000 obustronnie, w km 4+100 - 4+400 obustronnie, strona lewa w km 4+400 - 5+600, w km 6+850 - 6+985 lewa strona, i w km 5+600 - 6+850 jednostronnie od strony drogi powiatowej 2092,50 m2
5. Obsianie skarp w ziemi urodzajnej w km 2+500 - 3+000 obustronnie, w km 4+100 - 4+400 obustronnie, strona lewa w km 4+400 - 5+600, w km 6+850 - 6+985 lewa strona, i w km 5+600 - 6+850 jednostronnie od strony drogi powiatowej 2092,50 m2
6. Wykoszenie porostów, mechaniczne koszenie porostów ze skarp i dna, ciągnik+kosiarka w km 0+000-2+280 licząc średnio 6m2/mb, w km 2+880-9+328 licząc średnio 6m2/mb – 52 368m2
7. Wykoszenie porostów, ręcznie z dna cieków z wygrabieniem, z przycięciem zwisów brzegowych, porost gęsty, twardy - dopuszcza się koszenie łyżką koszącą z wygrabieniem w km 0+000-2+280, 2+880-8+494 licząc średnio 2m2/mb, w km 8+494-9+328 licząc średnio 1,6m2/mb – 17 122,4m2
8. Wykonanie operatu na zajęcie pasa drogowego podczas prowadzonych robót - 1 sztuka

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 511378,39 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 4. Remont istniejących umocnień brzegowych na Doprowadzalniku Łęg-Klewiec w km 0+366 gm. Grębów, pow. Tarnobrzeski
1. Wykonanie opasek z faszyny luzem, opaska między rzędami kołków, wysokości 40·cm, szerokości 20·cm w km 0+000-0+366 obustronnie bez darniowania, palik 7-9cm, dł. 1,5m - 650 m
2. Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1·km, koparka 0,60·m3, grunt kategorii III, samochód do 5·t z zakupem ziemi, rozłożenie ziemi z zagęszczeniem na skarpach w km 0+000-0+366- 115 m3

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 99898,82 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 5. Remont istniejących umocnień na rzece Mokrzyszówka w km 8+755-9+604 i 10+705-11+238, w m. Chmielów gm. Nowa Dęba
1. Wykonanie opasek pojedynczych z kiszek faszynowych, kiszki, Fi·20·cm, grunt kategorii III, wykonanie z brzegu obustronne w km 8+755-9+604, 10+705-11+238 bez darniowania -2764 m
2. Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1·km, koparka 0,60·m3, grunt kategorii III, samochód do 5·t z zakupem ziemi, rozłożenie ziemi z zagęszczeniem na skarpach w km 8+755-9+604, 10+705-11+238- 100 m3
3. Plantowanie skarp, dna rowów oraz skarp i korony nasypów przy robotach wodno - inżynieryjnych, wykopy, kategoria gruntu III w km 8+755-9+604, 10+705-11+238-1161 m2
4. Obsianie skarp w ziemi urodzajnej w km 8+755-9+604, 10+705-11+238- 1161m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 159975,35 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 798366,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1199330,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 798366,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Usługi Melioracyjno-Budowlane Waldemar Cios

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Melioracyjno-Budowlany "KONKRET" s.c. Henryk Cios, Franciszek Swacha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181725986

7.3.3) Ulica: Aleksandrów Pierwszy 100

7.3.4) Miejscowość: Aleksandrów

7.3.5) Kod pocztowy: 23-408

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 798366,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 155 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 931739,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1397994,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 931739,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Wielobranżowe Mirosław Perłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671905672

7.3.3) Ulica: Brzozowa 35

7.3.4) Miejscowość: Stale

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 931739,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 155 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378702,3 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 459940,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378702,3 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Wielobranżowe Mirosław Perłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671905672

7.3.3) Ulica: Brzozowa 35

7.3.4) Miejscowość: Stale

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378702,3 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76444,5 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107440,5 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76444,5 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Wielobranżowe Mirosław Perłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671905672

7.3.3) Ulica: Brzozowa 35

7.3.4) Miejscowość: Stale

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76444,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137278,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181743,2 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177229,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Tarnobrzegu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671030966

7.3.3) Ulica: 1 Maja 4A

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177229,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.