Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00266214/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-29
- 2024/BZP 00327863/01 - Wynik z dnia 2024-05-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Jednorożec w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA JEDNOROŻEC
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667853
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Odrodzenia 14
1.4.2.) Miejscowość: Jednorożec
1.4.3.) Kod pocztowy: 06-323
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.4.7.) Numer telefonu: 29 751 70 30
1.4.8.) Numer faksu: 29 751 70 31
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jednorozec.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.jednorozec.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271291
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00266214
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający wymaga przedłożenia wraz z ofertą kart katalogowych, certyfikatów, deklaracji, które potwierdzą spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza ww. dokumenty w j. angielskim wraz z opisami technicznymi oferowanego przedmiotu zamówienia w j. polskim potwierdzającymi, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi Zamawiającego opisanie w SWZ .
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności takie jak foldery, prospekty, jeśli potwierdzają, że oferowane produkty spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy zawarte w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zgodnie z art.107 ust.2 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta będzie podlegała odrzuceniu albo będą zachodziły przesłanki unieważnienia postępowania.
Dopuszczalne będzie tylko (jednorazowe) uzupełnienie dokumentów wyłącznie w dwóch przypadkach: gdy wykonawca w ogóle nie złoży wymaganego środka dowodowego lub złożony został środek niekompletny, np. nie wszystkie strony wymaganego dokumentu zostały dołączone do oferty lub podpisane, z treści dokumentów nie będzie wynikać spełnienie wszystkich wymaganych wymagań, występować będą rozbieżności pomiędzy różnymi dokumentami.
Nie będą podlegały uzupełnieniu dokumenty, z których na skutek merytorycznej oceny wynikać będzie, że oferowane produkty nie spełniają wymagań przedmiotu zamówienia, tj. nie potwierdzają, że wykonawca oferuje produkt spełniający oczekiwania zamawiającego lub pomimo uzupełnienia brak będzie w nich odniesienia do wymagań wynikających z OPZ.
Jeżeli braki w obrębie dokumentów przedmiotowych nie zostaną usunięte (pomimo skorzystania z normy art.107 ust.2 ustawy Pzp) lub dokumenty przedmiotowe zawierają błędy, oferta, do której załączone zostały takie dokumenty, podlega odrzuceniu na podstawie art.226 ust.1pkt2 lit. c) Pzp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia składnicy w Lublińcu
- Modernizacja obiektu przedszkola miejskiego w Lipianach
- Budowa oświetlenia drogowego w Gminie Trawniki w 2024 r.
- Zagospodarowanie terenu wokół zalewu w Strykowie
- "Rozwój turystyki rekreacyjnej w Gminie Ochotnica Dolna - etap I".
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół nr 2 w Jędrzejowie
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.