eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komorniki › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz inżyniera kontraktu dla zadania: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i solarnych



Ogłoszenie z dnia 2022-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz inżyniera kontraktu dla zadania: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i solarnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komorniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258709

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stawna 1

1.5.2.) Miejscowość: Komorniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-052

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48618107751

1.5.8.) Numer faksu: +48618107985

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@komorniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.komorniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/621293

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dopiewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631258738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 1c

1.5.2.) Miejscowość: Dopiewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-070

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 618148331

1.5.8.) Numer faksu: +48 618148092

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_gminy@dopiewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dopiewo.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz inżyniera kontraktu dla zadania: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i solarnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b493fae1-e19b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271190

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019141/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz inżyniera kontraktu dla zadania "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i solarnych w ramach realizacji projektu "Eko-energia ..."

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Numer identyfikacyjny projektu: RPWP.03.01.01-30-0122/17, projekt pn. "Eko-energia w gminach Dopiewo i Komorniki", środki Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa II Energia, Działanie 3.1 „Wytwarzanie i dystrybucja energii ze źródeł odnawialnych”, Poddziałanie 3.1.1 „Wytwarzanie energii...

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00189586/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 236935,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz inżyniera kontraktu dla zadania: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i solarnych w ramach realizacji projektu "Eko-energia w gminach Dopiewo i Komorniki". Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Działanie 3.1 „Wytwarzanie i dystrybucja energii ze źródeł odnawialnych”, Poddziałanie 3.1.1 „Wytwarzanie energii z odnawialnych źródeł energii”.
2. Przedmiotem zamówienia w zakresie części I jest:
1) pełnienie kompleksowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i solarnych w ramach realizacji projektu "Eko-energia w gminach Dopiewo i Komorniki” w specjalnościach:
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych;
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- konstrukcyjno – budowlanej;
2) pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie instalacji fotowoltaicznych oraz solarnych (kolektorów słonecznych) dla gospodarstw domowych na terenie Gminy Dopiewo (dostawa i montaż 173 sztuk instalacji fotowoltaicznych oraz kompleksowe zaprojektowanie, dostawa i montaż 38 instalacji kolektorów słonecznych);
3) pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie instalacji fotowoltaicznych oraz solarnych (kolektorów słonecznych) dla gospodarstw domowych na terenie Gminy Komorniki (dostawa i montaż 184 sztuk instalacji fotowoltaicznych oraz kompleksowe zaprojektowanie, dostawa i montaż 18 instalacji kolektorów słonecznych;
4) pełnienie kompleksowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z przepisów ustawy — Prawo budowlane oraz właściwych przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie, w szczególności: pełny zakres czynności określonych w art. 25-26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U.2021.2351 t.j. z dnia 2021.12.20), ochrona interesów Zamawiającego, sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją przetargową, PFU, umową z wykonawcą inwestycji, w tym harmonogramem rzeczowo-finansowym;
5) minimalna ilość wizyt inspektora nadzoru na placu budowy – 3 razy w tygodniu dla każdej z Gmin w okresie prowadzonych prac montażowych. Każda wizyta musi być potwierdzona przez przedstawiciela Zamawiającego (Gmina Komorniki: Anna Jezierska-Kaczmarek - tel. 61 8100 648, Gmina Dopiewo: Justyna Bartkowiak – tel. 618 906 417);
6) przygotowywanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego w zakresie rzeczowo-finansowym do odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego;
7) uczestniczenie w odbiorach częściowych oraz odbiorze końcowym;
8) uczestniczenie w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji;
9) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej;
10) w razie konieczności do codziennego telefonicznego i/lub mailowego kontaktu z Zamawiającym w bieżących sprawach inwestycji;
11) doradztwo w negocjacjach z wykonawcą inwestycji;
12) sprawdzanie, potwierdzanie prawidłowości i kompletności dokumentacji rozliczeniowych składanych przez wykonawcę inwestycji oraz dokumentacji powykonawczych;
13) nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek;
14) sprawdzenie czy używane przez Wykonawcę instalacje, urządzenia i materiały posiadają odpowiednie świadectwa/certyfikaty/deklaracje zgodności CE/ atesty lub aprobaty techniczne wymagane umową na dostawę i montaż instalacji OZE, sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
15) wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym punkcie, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji projektu;
16) Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) łączenie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i kierownika budowy jest niedopuszczalne;
b) z uwagi na ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie 3 różnych specjalności, Zamawiający wyznacza jako koordynatora ich czynności na budowie inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych;
c) bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca – inspektor nadzoru inwestorskiego nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian w zakresie realizacji inwestycji pn.: „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i solarnych w ramach realizacji projektu "Eko-energia w gminach Dopiewo i Komorniki”;
d) Wykonawca – inspektor nadzoru inwestorskiego ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego;
e) Wykonawca – inspektor nadzoru inwestorskiego ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej;
f) Wykonawca – inspektor nadzoru inwestorskiego zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt transport w celu dotarcia na budowę lub na miejsce narad.
3. Dokumentacja przetargowa dla zadania „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i solarnych w ramach realizacji projektu "Eko-energia w gminach Dopiewo i Komorniki” dostępna jest pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/566397
4. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik 9a do SWZ.
5. Stosownie do treści art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności objęte zakresem przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), tj. sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją przetargową, PFU, umową z wykonawcą inwestycji, w tym harmonogramem rzeczowo-finansowym, weryfikacja dokumentacji finansowej i merytorycznej, sprawdzanie, potwierdzanie prawidłowości i kompletności dokumentacji rozliczeniowych składanych przez wykonawcę inwestycji oraz dokumentacji powykonawczych. Powyższy obowiązek nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w § 3 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 9a do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.5.) Wartość części: 167495,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz inżyniera kontraktu dla zadania: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i solarnych w ramach realizacji projektu "Eko-energia w gminach Dopiewo i Komorniki". Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Działanie 3.1 „Wytwarzanie i dystrybucja energii ze źródeł odnawialnych”, Poddziałanie 3.1.1 „Wytwarzanie energii z odnawialnych źródeł energii”.
2. Przedmiotem zamówienia w zakresie części II jest:
1) pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji inwestycji „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i solarnych w ramach realizacji projektu "Eko-energia w gminach Dopiewo i Komorniki”;
2) pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w zakresie instalacji fotowoltaicznych oraz solarnych (kolektorów słonecznych) dla gospodarstw domowych na terenie Gminy Dopiewo (dostawa i montaż 173 sztuk instalacji oraz kompleksowe zaprojektowanie, dostawa i montaż 38 instalacji kolektorów słonecznych);
3) pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w zakresie instalacji fotowoltaicznych oraz solarnych (kolektorów słonecznych) dla gospodarstw domowych na terenie Gminy Komorniki (dostawa i montaż 184 sztuk instalacji fotowoltaicznych oraz kompleksowe zaprojektowanie, dostawa i montaż 18 instalacji kolektorów);
4) pełnienie kompleksowej funkcji inżyniera kontraktu, w szczególności:
a) zarządzanie całym przedsięwzięciem;
b) dopilnowanie jego realizacji zgodnie z podpisaną umową o dofinansowanie, dokumentami programowymi, wytycznymi itp.;
c) kontakty z Instytucją wdrażającą (za pośrednictwem Gmin Dopiewo i Komorniki), wykonawcami w ramach projektu. Inżynier kontraktu nie będzie miał dostępu do systemu SL 2014+ i nie będzie wykazany we wniosku o dofinansowanie jako osoba do kontaktu z IZ WRPO 2014+;
d) organizacja i prowadzenie spotkań roboczych zespołu;
e) weryfikacja dokumentacji finansowej i merytorycznej;
f) ochrona interesów Zamawiającego;
g) minimalna ilość wizyt inżyniera kontraktu na placu budowy – 1 raz w miesiącu dla każdej z Gmin w okresie prowadzonych prac montażowych. Każda wizyta musi być potwierdzona przez przedstawiciela Zamawiającego (Gmina Komorniki: Anna Jezierska-Kaczmarek - tel. 61 8100 648, Gmina Dopiewo: Justyna Bartkowiak – tel. 61 8906 417);
h) uczestniczenie w odbiorach częściowych oraz odbiorze końcowym;
i) uczestniczenie na wniosek Zamawiającego w naradach technicznych w trakcie realizacji inwestycji;
j) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej;
k) w razie konieczności do codziennego telefonicznego i/lub mailowego kontaktu z Zamawiającym w bieżących sprawach inwestycji;
l) doradztwo w negocjacjach z wykonawcą inwestycji;
m) sprawdzanie, potwierdzanie prawidłowości i kompletności dokumentacji rozliczeniowych składanych przez wykonawcę inwestycji oraz dokumentacji powykonawczych;
n) monitoring wskaźników produktu i rezultatu, w tym wskaźników efektu ekologicznego, a także weryfikację osiągniętych wartości na koniec realizacji projektu;
o) przygotowanie dokumentów niezbędnych do złożenia przez Beneficjenta wniosku o aneks do umowy o dofinansowanie projektu, w przypadku wystąpienia konieczności jego sporządzenia;
p) wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym punkcie, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji projektu.
5) Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) łączenie funkcji inżyniera kontraktu i kierownika budowy jest niedopuszczalne;
b) łączenie funkcji inżyniera kontraktu i inspektora nadzoru inwestorskiego jest dopuszczalne;
c) bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca - inżynier kontraktu nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian w zakresie realizacji inwestycji pn.: „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i solarnych w ramach realizacji projektu "Eko-energia w gminach Dopiewo i Komorniki”;
d) Wykonawca - inżynier kontraktu ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego;
e) Wykonawca - inżynier kontraktu ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi inżyniera kontraktu, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej;
f) Wykonawca - inżynier kontraktu zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt transport w celu dotarcia na budowę lub na miejsce narad.
3. Dokumentacja przetargowa dla zadania „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i solarnych w ramach realizacji projektu "Eko-energia w gminach Dopiewo i Komorniki” dostępna jest pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/566397
4. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik 9b do SWZ.
5. Stosownie do treści art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności objęte zakresem przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), tj. zarządzanie procesem inwestycyjnym, czynności związane z zakończeniem i rozliczeniem inwestycji, czynności osoby ds. rozliczeń finansowych, weryfikacja dokumentacji finansowej i merytorycznej, sprawdzanie, potwierdzanie prawidłowości i kompletności dokumentacji rozliczeniowych składanych przez wykonawcę inwestycji oraz dokumentacji powykonawczych, monitoring wskaźników produktu i rezultatu. Powyższy obowiązek nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w § 3 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 9b do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.5.5.) Wartość części: 69440,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45211,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46494,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45211,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AdMat-Eko Martyna Piecuch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240946435

7.3.3) Ulica: Parkowa 4

7.3.4) Miejscowość: Skrajnica

7.3.5) Kod pocztowy: 42-256

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45211,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AdMat-Eko Martyna Piecuch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240946435

7.3.3) Ulica: Parkowa 4

7.3.4) Miejscowość: Skrajnica

7.3.5) Kod pocztowy: 42-256

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.