Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00199353/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa domu opieki wyręczającej przy wrocławskim hospicjum dla dzieci”
- zagospodarowanie terenu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: FUNDACJA "WROCŁAWSKIE HOSPICJUM DLA DZIECI"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020598370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jedności Narodowej 47/47A/49A
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-260
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 367 51 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.hernik@hospicjum.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://hospicjum.wroc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/hospicjum_wroc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
fundacja
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa domu opieki wyręczającej przy wrocławskim hospicjum dla dzieci”- zagospodarowanie terenu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a616986-e5e3-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271010
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199353
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 503365,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa domu opieki wyręczającej przy wrocławskim hospicjum dla dzieci” –
zagospodarowanie terenu.
2. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu oraz innych prac
zewnętrznych, w tym:
1) roboty drogowe, w tym:
wykonanie zabezpieczenia tras kanalizacji deszczowej z płyt wielootworowych,
wykonanie chodników dla pieszych z kostki niefazowanej,
wykonanie podłoża pod wiatę śmietnikową,
wykonanie podłoża i nawierzchni bezpiecznej pod plac zabaw,
wykonanie nawierzchni antypoślizgowych mrozoodpornych przed drzwiami tarasowymi na parterze,
wykonanie drogi wewnętrznej,
wykonanie opasek żwirowych wzdłuż budynku,
wykonanie odwodnienia liniowego parkingu,
wykonanie muru w podcieniu (roboty budowlane towarzyszące),
wykonanie znakowania poziomego i pionowego w tym miejsc postojowych, stanowiska dla osób z niepełnosprawnością.
2) roboty terenowe w tym:
wykonanie ogrodzenia ulicznego w tym bramy rozwieranej i furtki wejściowej,
wykonanie kontroli dostępu bramy i furtki wejściowej,
wykonanie kanalizacji teletechnicznej pod przyszłą rozbudowę,
wykonanie zewnętrznego panelowego ogrodzenia terenu,
wykonanie wewnętrznego ogrodzenia panelowego terenu i ogrodzenia urządzeń pompowni, w tym furtki wejściowe – 2 szt.,
prace porządkowe na terenie zewnętrznym,
prace agrotechniczne - przygotowanie podłoża rozścielenie ziemi urodzajnej pod nasadzenia,
wykonanie trawników,
dostawa i sadzenie roślin,
dostawa i montaż zewnętrznych krat do wycierania obuwia,
dostawa i montaż stojaków na rowery,
dostawa i montaż ławek miejskich,
dostawa i montaż huśtawki koszowej,
dostawa i montaż piaskownicy betonowej,
dostawa i montaż wiaty śmietnikowej,
dostawa zewnętrznego oświetlenia dekoracyjnego - lampy betonowe o wymiarach podstawy 10 x 10 cm (+/- 2cm) i
wysokości 70cm (+/- 5cm, z dwustronną, szczelinową emisją światła,
wykonanie i zasypanie wykopów (wykopy liniowe) pod instalację tego oświetlenia,
wykonanie badań i pomiarów elektrycznych instalacji odgromowej
dostawa i wykonanie systemu nawadniania - podlewania roślin i trawnika z podłączeniem do
istniejącego/zamontowanego/wkopanego zbiornika na wodę deszczową o pojemności ok 10 m3), powierzchnia nasadzeń
zgodnie z PZT,
dostawa i instalacja beczki (do 500l) na deszczówkę z tarasu z wpięciem do kanalizacji deszczowej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej załączonej do SWZ:
a. Projekt budowlany – Załącznik nr 8
b. Pozwolenie na budowę – Załącznik nr 9
c. Projekt wykonawczy w branżach objętych zamówieniem – Załącznik nr 10
d. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w branżach objętych zamówieniem – Załącznik nr 11
e. Przedmiary robót objętych zamówieniem – Załącznik nr 12
f. Opis zakresu zamówienia – Załącznik nr 14
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45232121-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 857448,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 857448,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 857448,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARTNER FIRMA BUDOWLANA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222515788
7.3.3) Ulica: Topola Mała ul. Odolanowska 45
7.3.4) Miejscowość: Ostrów wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER FIRMA BUDOWLANA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PARTNER FIRMA BUDOWLANA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 857448,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- BZP.2710.24.2024.MR Dostawa samochodu osobowego dla Uwr
- Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych dla uczniów przygotowujących do zdobycia kwalifikacji zawodowych - w podziale na 6 części
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon II do żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Stabłowickiej 78 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Dostawa inkubatorów dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie terenów rekreacyjnych w miejscowościach Fiukówka, Krzywda, Okrzeja i Wola Okrzejska
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Remont stadionu w miejscowości Falęcice - wymiana nawierzchni trawiastej.
- Termomodernizacja budynku Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych - etap II
- Budowa i przebudowa gm. dróg publicznych oraz wew., położonych w miejscowości Żeszczynka w ramach operacji: "Scalanie gruntów obrębu Żeszczynka, gm. Sosnówka, pow. bialski, woj. lubelskie" (II post.)
- Budowa infrastruktury rekreacyjnej w Gminie Deszczno
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.