eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętochłowice › Usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000150998

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łagiewnicka 76

1.5.2.) Miejscowość: Świętochłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-608

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpgk.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mpgk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87f662b9-df90-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271006

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239464

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MPGK/DN/ZP/2/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 z sortowni odpadów, zlokalizowanej na terenie składowiska odpadów w Świętochłowicach, w rejonie ul. Wojska Polskiego. Oferowany przez Wykonawcę sposób zagospodarowania odpadów musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, określonymi w Ustawie z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tekst jedn. Dz. U. 2023, poz. 1587 z późn. zm.), przy następujących uwarunkowaniach:
a) Zamawiający ustala 1-miesięczny okres rozliczeniowy za częściową realizację zamówienia;
b) miejscem wytwarzania odpadów jest Zakład Gospodarki Odpadami Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o., zlokalizowany na terenie składowiska odpadów w Świętochłowicach, w rejonie ul. Wojska Polskiego;
c) odpady o kodzie 19 12 12 pochodzą z procesu mechanicznego przetwarzania odpadów komunalnych zbieranych selektywnie, po przesortowaniu odpadów o kodach 15 01 01 – opakowania z papieru i tektury, 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych oraz 15 01 06 – zmieszane odpady opakowaniowe;
d) odpady będą przekazywane w sprasowanych belach o śr. wadze ok 0,45 Mg/bela i wymiarach ok. 1100x750x1000 mm;
e) Wykonawca świadczyć będzie usługę zagospodarowania odpadów we własnym zakresie i na własny koszt;
f) Zamawiający zobowiązuje się do dostarczania odpadów własnym transportem lub zewnętrznym do wskazanego w ofercie Wykonawcy miejsca zagospodarowania odpadów, w dni robocze, w godzinach od 700 do 1400, oddalonego maksymalnie do 25 km od miejsca ich wytwarzania, wskazanego w lit. b (odległość od miejsca wytwarzania do miejsca zagospodarowania odpadów liczona będzie
z uwzględnieniem wytyczenia najkrótszej drogi pomiędzy tymi miejscami, umożliwiającej przejazd samochodem ciężarowym typu „hakowiec” z załadowanym kontenerem o poj. 30 m3
i większym)
g) Wykonawca zobowiązany będzie do przyjęcia do zagospodarowania odpadów (w dni robocze), w miesięcznej ilości nie większej niż 100,00 Mg;
h) transport odpadów realizowany będzie na podstawie wpisów w BDO;
i) ilość dostarczonych przez Zamawiającego odpadów ogółem nie będzie wyższa niż 700,00 Mg w okresie obowiązywania umowy;
j) wymagany termin rozpoczęcia odbioru pierwszej partii odpadów – do 7 dni od daty podpisania umowy.
k) Wykonawca musi dysponować instalacją do zagospodarowania odpadów objętych przedmiotem zamówienia w procesie ich przetwarzania, efektem którego jest produkcja paliw do termicznego przetwarzania. Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności
w zakresie przetwarzania odpadów, wydane na podstawie ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (tekst jedn. Dz.U. 2023, poz. 1587 z późn. zm.) lub pozwolenie zintegrowane, uwzględniające przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia, wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz.U. 2024, poz. 54 z późn. zm.) z dopuszczonymi do przetwarzania w ciągu roku ilościami odpadów o kodzie 19 12 12 nie mniejszymi niż wynikającymi z opisu przedmiotu zamówienia. Dokumenty powinny zachować swoją ważność przez cały okres obowiązywania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335664,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362124,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 335664,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PreZero Service Południe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6411005806

7.3.3) Ulica: Kokotek 33

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335664,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.