Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00230491/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i przebudowa przepompowni ścieków na terenie gm. Puławy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PUŁAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019922
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dęblińska 4
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 887-41-21
1.5.8.) Numer faksu: 81 887-41-22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pulawy.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf1a1bf4-f9f0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i przebudowa przepompowni ścieków na terenie gm. Puławy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf1a1bf4-f9f0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00270984
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031159/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Modernizacja i przebudowa przepompowni ścieków na terenie gm. Puławy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00230491
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa przepompowni ścieków PS-3 przy ul. Błotnej w msc. GołąbZakres przedmiotu zamówienia m. in. obejmuje:
− Wykonanie obejścia remontowego,
− Demontaż i montaż płyty wierzchniej przepompowni,
− Demontaż urządzeń znajdujących się wewnątrz zbiornika pompowni,
− Wyczyszczenie wnętrza zbiornika pompowni – mycie i piaskowanie,
− Wysuszenie i naprawa powierzchni zbiornika,
− Montaż nowych urządzeń i instalacji wewnątrz przepompowni,
− Demontaż starej szafy zasilająco sterowniczej i montaż nowej wraz z wymianą okablowania,
− Podłączenie przepompowni do systemu zarządzania układem kanalizacji sanitarnej funkcjonującym w gminie,
- Wymiana ogrodzenia.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) Koszt zabezpieczenia dopływu ścieków do pompowni z korkowaniem i pompowaniem ścieków by=passem lub wywóz wozem asenizacyjnym;
b) koszt serwisu i usług zewnętrznych wynikających z instrukcji eksploatacji urządzeń w okresie gwarancji i rękojmi;
c) organizację i urządzenie placu budowy;
d) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
e) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, w szczególności z Rejonowym Zakładem Energetycznym;
f) koszt utylizacji zdemontowanych urządzeń i materiałów;
g) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
UWAGA: Zamawiający zastrzega, że zdemontowane pompy z przewodami zasilającymi oraz płytki sterujące z szaf pozostają jego własnością i na jego majątku.
W ramach kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również wszelkie inne prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do należytego wykonania zadania.
Zamówienie należy zrealizować z materiałów Wykonawcy.
Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, STWIOR, które stanowią Załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ.
Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały wynosi min. 3 lata, liczonej w pełnych latach od daty odbioru końcowego robót oraz stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 3 lat (termin minimalny) do 5 lat (termin maksymalny).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.5.) Wartość części: 265329,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa przepompowni ścieków P-8 przy ul. Podwale w msc. Góra PuławskaZakres przedmiotu zamówienia m. in. obejmuje:
− Wykonanie obejścia remontowego,
− Demontaż i montaż płyty wierzchniej przepompowni,
− Demontaż urządzeń znajdujących się wewnątrz zbiornika pompowni,
− Wyczyszczenie wnętrza zbiornika pompowni – mycie i piaskowanie,
− Wysuszenie i naprawa powierzchni zbiornika,
− Montaż nowych urządzeń i instalacji wewnątrz przepompowni,
− Demontaż starej szafy zasilająco sterowniczej i montaż nowej,
− Wymiana filtra antyodorowego kominkowego i montaż filtra podwłazowego,
− Podłączenie przepompowni do systemu zarządzania układem kanalizacji sanitarnej funkcjonującym w gminie.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) Koszt zabezpieczenia dopływu ścieków do pompowni z korkowaniem i pompowaniem ścieków by=passem lub wywóz wozem asenizacyjnym;
b) koszt serwisu i usług zewnętrznych wynikających z instrukcji eksploatacji urządzeń w okresie gwarancji i rękojmi;
c) organizację i urządzenie placu budowy;
d) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
e) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, w szczególności z Rejonowym Zakładem Energetycznym;
f) koszt utylizacji zdemontowanych urządzeń i materiałów;
g) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
UWAGA: Zamawiający zastrzega, że zdemontowane pompy z przewodami zasilającymi oraz płytki sterujące z szaf pozostają jego własnością i na jego majątku.
W ramach kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również wszelkie inne prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do należytego wykonania zadania.
Zamówienie należy zrealizować z materiałów Wykonawcy.
Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, STWIOR, które stanowią Załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ.
Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały wynosi min. 3 lata, liczonej w pełnych latach od daty odbioru końcowego robót oraz stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 3 lat (termin minimalny) do 5 lat (termin maksymalny).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.5.) Wartość części: 239798,44 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa głównej przepompowni ścieków w msc. Wólka GołębskaZakres przedmiotu zamówienia m. in. obejmuje:
− Wykonanie obejścia remontowego,
− Demontaż urządzeń znajdujących się wewnątrz zbiornika pompowni,
− Wyczyszczenie wnętrza zbiornika pompowni – mycie i piaskowanie,
− Wysuszenie i naprawa powierzchni zbiornika,
− Montaż nowych urządzeń i instalacji wewnątrz przepompowni,
− Demontaż starej szafy zasilająco sterowniczej i montaż nowej,
− Podłączenie przepompowni do systemu zarządzania układem kanalizacji sanitarnej funkcjonującym w gminie,
- Wymiana ogrodzenia,
- Wymiana kontenera wraz z agregatem prądotwórczym.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) Koszt zabezpieczenia dopływu ścieków do pompowni z korkowaniem i pompowaniem ścieków by=passem lub wywóz wozem asenizacyjnym;
b) koszt serwisu i usług zewnętrznych wynikających z instrukcji eksploatacji urządzeń w okresie gwarancji i rękojmi;
c) organizację i urządzenie placu budowy;
d) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
e) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, w szczególności z Rejonowym Zakładem Energetycznym;
f) koszt utylizacji zdemontowanych urządzeń i materiałów;
g) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
UWAGA: Zamawiający zastrzega, że zdemontowane pompy z przewodami zasilającymi oraz płytki sterujące z szaf pozostają jego własnością i na jego majątku.
W ramach kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również wszelkie inne prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do należytego wykonania zadania.
Zamówienie należy zrealizować z materiałów Wykonawcy.
Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, STWIOR, które stanowią Załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ.
Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały wynosi min. 3 lata, liczonej w pełnych latach od daty odbioru końcowego robót oraz stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 3 lat (termin minimalny) do 5 lat (termin maksymalny).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.5.) Wartość części: 366988,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie części zamówienia kwotę 255 000,00 zł. Informacja o kwotach, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 12.06.2023 r. Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Ze względu na okoliczność, iż w przedmiotowym postępowaniu oferty
z najniższą ceną przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla każdej z części, a Zamawiający nie może zwiększyć kwot na realizację zamówienia do ceny powyższych ofert, postępowanie w części I podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie części zamówienia kwotę 224 230,00 zł. Informacja o kwotach, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 12.06.2023 r. Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Ze względu na okoliczność, iż w przedmiotowym postępowaniu oferty
z najniższą ceną przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla każdej z części, a Zamawiający nie może zwiększyć kwot na realizację zamówienia do ceny powyższych ofert, postępowanie w części II podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie części zamówienia kwotę 376 600,00 zł. Informacja o kwotach, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 12.06.2023 r. Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Ze względu na okoliczność, iż w przedmiotowym postępowaniu oferty
z najniższą ceną przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla każdej z części, a Zamawiający nie może zwiększyć kwot na realizację zamówienia do ceny powyższych ofert, postępowanie w części III podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Zakup samochodu do przewozu żywności wraz z jego przystosowaniem do prowadzonej przez Zakład Aktywności Zawodowej działalności
- Dostawa nawozów dla IUNG PIB w Puławach, RZD Błonie-Topola, w podziale na 7 części zamówienia
- Wykonanie kompleksowej usługi zbioru, transportu i zakiszenia traw dla IUNG-PIB w Puławach RZD Werbkowice
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E
- Dostawa opryskiwacza polowego dla IUNG - PIB w Puławach, RZD Kępa
- ZAKUP AMBULANSU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM MEDYCZNYM DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Przebudowa oddziału przedszkolnego SP Jacków
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.