Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00193564/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury turystycznej poprzez rewitalizację terenu Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Kościelnej w Krynkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRYNKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Krynki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659378
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Garbarska 16
1.5.2.) Miejscowość: Krynki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-120
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857228550
1.5.8.) Numer faksu: 857228070
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@krynki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krynki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://ug-krynki.pbip.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój infrastruktury turystycznej poprzez rewitalizację terenu Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Kościelnej w Krynkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09bc7914-1f89-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270881
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002793/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozwój infrastruktury turystycznej przez rewitalizację terenu Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Kościelnej w Krynkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 -2020, Przedsięwzięcie 2.3.1. Inwestycje w infrastrukturę turystyczną i rekreacyjną. Działanie : Wsparcie dla rozwoju lokalnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193564/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest :
Robota budowlana polegająca na przebudowie istniejących alejek na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Krynkach. Prace będą polegały na ułożeniu kostki brukowej typu starobruk, z uwzględnieniem niezbędnych prac przygotowawczych. Ponadto doposażenie istniejącej architektury rekreacyjno - sportowej, obejmujące montaż:
- dwóch stołów betonowych do tenisa stołowego, przystosowanych do użytkowania na świeżym powietrzu, odpornych na warunki atmosferyczne, posiadających niezbędne atesty zgodności z wymogami normy PN-EN 1176,
- dwóch stołów betonowych do gry w piłkarzki przystosowanych do użytkowania na świeżym powietrzu, odpornych na warunki atmosferyczne, posiadających niezbędne atesty zgodności z wymogami normy PN-EN 1176,
- czterech mini altan z zadaszeniem umożliwiających wypoczynek w nienasłonecznionym miejscu,
- ośmiu ławek z oparciem.
W zakres opracowania wchodzą następujące prace:
1. roboty przygotowawcze (pomiarowe, rozbiórkowe),
2. roboty ziemne zasadnicze i wykończeniowe,
3. wykonanie podbudowy,
4. wykonanie chodników z kostki brukowej 498 m2,
5. zakup i montaż stołów betonowych do gry w piłkarzyki szt. 2,
6. zakup i montaż stołów betonowych do Ping –ponga szt. 2,
7. zakup i montaż ławek z oparciem szt. 8,
8. zakup i montaż stołów piknikowych szt. 4,
9. wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do SWZ, zawierającej:
• projekt budowlany
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
b) przedmiar robót, który stanowi załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jar- bud Jarosław Symko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542-196-72-68
7.3.3) Ulica: Fabryczna 1/2
7.3.4) Miejscowość: Michałowo
7.3.5) Kod pocztowy: 16-050
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe"JAR-BUD"Jarosław Symko
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe"JAR-BUD"Jarosław Symko
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-17PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.