eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rakoniewice › Przewozy uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli wraz z opieką na terenie Gminy Rakoniewice na podstawie biletów miesięcznych



Ogłoszenie z dnia 2022-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewozy uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli wraz z opieką na terenie Gminy Rakoniewice na podstawie biletów miesięcznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rakoniewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259324

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Osiedle Parkowe 1

1.5.2.) Miejscowość: Rakoniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-067

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rakoniewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakoniewice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewozy uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli wraz z opieką na terenie Gminy Rakoniewice na podstawie biletów miesięcznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-208eb286-08ec-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270766

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000627/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowozy dzieci do szkół autobusami

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/rakoniewice/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rakoniewice/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej zapośrednictwem:
platformazakupowa.plpodadresem:https://platformazakupowa.pl/pn/rakoniewice/proceedings. W celu skrócenia czasu udzielenia
odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,
wnioski, zawiadomienia, informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza
„Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę
ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po
których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom
informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany
specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”.
Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w
komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie
internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej:
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny
z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl. Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie
brana pod uwagę w postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy. Zamawiający informuje,
że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści
SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują
się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców”: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zalecenia:a)Formaty plików powinny
być zgodne z "OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jedn. tekst rozp.
RM w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, ". b)Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg)
c)W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:.zip, .7Z. d) Uwaga na
ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz ograniczenie wielkości plików
podpisywanych w aplikacji eDoApp, który wynosi max 5MB. e)Zamawiający zaleca przekonwertowanie plików składających się na
ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. f) Inny format niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym
podpisem XAdES. Wykonawca powinien plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. g) w przypadku
podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. h) Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem
powinien przetestować możliwość prawidłowego wykorzystania metody podpisania plików oferty. i)Zaleca się, aby komunikacja z
wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za
pośrednictwem adresu email. j) Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
􀀀 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Rakoniewic, Urząd Miejski Gminy, ul. Osiedle Parkowe 1, 62–067
Rakoniewice (061) 44 41 002, sekretariat@rakoniewice.pl;
inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Rakoniewice jest Pan Bartosz Pawelczyk, kontakt: inspektor@rodo-krp.pl,, tel.
792-304-042*;
􀀀 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego opisanego w pkt. III niniejszej SWZprowadzonym w trybie podstawowym;
􀀀 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j. z dnia
2019.09.27), dalej „Ustawą”; 􀀀 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
􀀀 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;
􀀀 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
􀀀 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GG.271.13.2022.TS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 158265,24 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: przewóz uczniów wraz z opieką do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Jabłonnie, Szkoły Podstawowej w Rakoniewicach, Przedszkola w Rakoniewicach, Zespołu Przedszkolno-Szkolnego w Rostarzewie, Zespołu Przedszkolno-Szkolnego w Ruchocicach działających na terenie Gminy Rakoniewice na podstawie imiennych biletów miesięcznych z ulgą 49% w związku z przysługującymi uprawnieniami na podstawie art. 5a w zw. z art. 4 ust. 6 i art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1992r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 295) w okresie od 01 września 2022 do 31 grudnia 2022r. Wykonawca zrealizuje dowozy i odwozy na wyznaczonych trasach, z pierwszeństwem przejazdu uczniów na podstawie biletów miesięcznych. Zamawiający wymaga, aby przewozy szkolne realizowane były na trasach komunikacyjnych wg rozkładu skorelowanego z godzinami rozpoczynania i zakończenia zajęć lekcyjnych wynikających z planu lekcji, który będzie realizowany w okresie obowiązywania umowy. Planowane godziny przyjazdu i odjazdu zostały określone w tabeli nr 2 przedstawiającej proponowane trasy dowozów. Zamawiający wymaga, aby rozkłady jazdy na liniach komunikacyjnych w obrębie Gminy Rakoniewice były tak skonstruowane, aby umożliwiły uczniom także transport na rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje, egzaminy itp. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni realizacji innego niż ustalony rozkład jazdy po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. Ceny biletów winny uwzględniać uprawnienia dzieci do zniżek i ulg wynikających ze stosownych przepisów, o których mowa powyżej.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) realizację w dni nauki szkolnej usługi „Przewozu uczniów wraz z opieką do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Rakoniewice na podstawie biletów miesięcznych”.
b) przywozy uczniów do szkół i przedszkola, o których mowa powyżej działających na terenie Gminy Rakoniewice z miejsca zamieszkania (z przystanków wskazanych przez zamawiającego) do siedziby szkół, zgodnie z załączoną poniżej tabelą nr 1 oraz odwiezienie ich do miejsca zamieszkania (do przystanków wskazanych przez zamawiającego) po zajęciach szkolnych.
c) Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, zapewnić autobus zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 60 minut.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Spełnianie przez pojazdy przeznaczone do realizacji zmówienia normy EURO4

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia w mniejszym postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 Ustawy mogą ubiegać się wyłącznie
Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w następującym zakresie:
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli: a) Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję/zezwolenie zezwalającą
na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie
drogowym (tj. Dz.U.2022.180 t.j. z dnia 2022.01.26 z późn. zm.) b)certyfikat kompetencji w krajowym transporcie drogowym
osób wystawiony dla przynajmniej jednej z osób zarządzających Firmą Wykonawcy.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Wykonawca spełni warunek jeżeli znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia i wykaże, że:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na wartość nie mniejszą niż 100.000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
4) Zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli:
a. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę w zakresie przewozu autobusami (dowozu i odwozu) dzieci i młodzieży do
szkół i przedszkoli na kwotę przynajmniej 100 000 zł brutto oraz załączy dowody określające, czy te usługi zostały wykonane
lub są wykonywane należycie. Powyższy warunek Wykonawca musi spełnić samodzielnie, lub jeden z konsorcjantów lub
podmiot udostępniający zasoby zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie w/w podmiotów nie sumuje się),
b. wykaże, że dysponuje w celu realizacji zamówienia min. pięcioma pojazdami nie starszymi niż 20 lat, owieku decydują
dane z dowodu rejestracyjnego. W razie braku dnia i miesiąca przyjmuje się jako datę produkcji dzień 31 grudnia roku
wskazanego w dowodzie rejestracyjnym, o ilości miejsc wg załącznika do umowy wyposażonymi w sprawne:
1) niezależne od silnika ogrzewanie postojowe,
2) zabezpieczenie przed otwarciem wszystkich drzwi sterowane z kokpitu kierowcy,
Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi przez określenie: spełnia /nie spełnia na podstawie przedłożonych
oświadczeń.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku
podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 274 ust. l Ustawy, aktualnych na dzień złożenia:
4.1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 nst. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia
17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w
oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu - odpisu albo informacji z Krajowego
Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 6 - składa
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z
wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z
podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. 4.2. oświadczenia wykonawcy o aktualności
informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania
zawartych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, 7 Ustawy oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022
r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. poz. 835) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ; 4.3. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108
ust. 1 pkt. 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową
lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grapy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6
do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu
potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta
została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 274 ust.l Ustawy, aktualnych na dzień złożenia:
1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
1.1. licencji/zezwolenia zezwalającego na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z Ustawa z dnia 6 września
2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U.2022.180 t.j. z dnia 2022.01.26 z późn. zm.)
1.2. certyfikat kompetencji w krajowym transporcie drogowym osób wystawiony dla przynajmniej jednej z osób zarządzających Firmą
Wykonawcy
2. w zakresie Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
2.1. dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości zgodnej z Rozdz. XIII.1.3,a),
3. w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
3.1. wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie
wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;
3.2. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia
publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Oświadczenie wstępne Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania
się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa każdy z Wykonawców;
2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; 3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika
do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert
składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 4) Wypełnione kosztorysy ofertowe.
15. Oferta (formularz oferty) oraz oświadczenie wstępne muszą być złożone w oryginale. 16. Pełnomocnictwo do złożenia
oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta. Wykonawca, w przypadku polegania na
zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, stanowiącym załącznik
nr 2 do SWZ także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego
podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na
jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w niniejszym rozdziale.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta winna być zabezpieczona WADIUM w wysokości 4.000,00 (słownie: cztery tysiące złotych),
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy.
3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien powołać się na oznaczenie postępowania.
4. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu na konto Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego: 20 9081 0006 0000 1544 2000 0015, przed terminem otwarcia ofert.
b. gwarancjach bankowych,
c. gwarancjach ubezpieczeniowych,
d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz,. U. z 2020r. poz. 299),
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 pkt. 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, które stanowi załącznik nr
2 do SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w zakresie, w jakim
każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni
wykonawcy. Są oni zobowiązani do powołania reprezentującego ich pełnomocnika. 3. Oświadczenia i dokumenty
potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie 4. Przed podpisaniem
umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako
najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w niżej wymienionych przypadkach:
1) w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b) zmiany ilości uczniów – w przypadku wzrostu lub spadku liczby uczniów, .
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 455ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/rakoniewice/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-29 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.