eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W BIAŁYMSTOKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002333177

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Malmeda Icchoka 8

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-440

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 879 79 50

1.5.8.) Numer faksu: 85 879 79 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopr.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bipmopr.um.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94b5f6c5-d186-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270763

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045629/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych poprzez wydanie pracownikom MOPR w Białymstoku imiennych kart dostępu do zajęć i obiektów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215619

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 224473,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych o zróznicowanym charakterze, finansowanych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w postaci pakietu sportowego w ramach miesięcznego abonamentu, poprzez wydanie ok. 120 pracownikom Zamawiającego, nieodpłatnych, imiennych kart dostępu do zajęć i obiektów.

2. Karta dostępu powinna uprawniać użytkownika do nielimitowanego dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, w szczególności na terenie miasta Białegostoku i województwa podlaskiego, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów, za wyjątkiem dostępu do obiektów i zajęć wskazanych przez Wykonawcę jako płatne lub częściowo płatne.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania kart w formie:
a) plastikowych imiennych kart upoważniających do wstępu na teren danego obiektu rekreacyjnego i sportowego wraz z okazaniem dowodu tożsamości lub
b) kart magnetycznych lub
c) kart chipowych lub
d) kart zbliżeniowych stanowiących imienne karty umożliwiające wejście do poszczególnych obiektów sportowo-rekreacyjnych dla każdej z uprawnionych osób.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił pracownikom Zamawiającego dostęp do obiektów zlokalizowanych na terenie kraju, w tym do minimum 50 obiektów łącznie na terenie miasta Białegostoku i województwa podlaskiego, oraz dostęp do minimum 3 basenów pływackich na terenie miasta Białystok.

5. W zakresie 50 obiektów zlokalizowanych na terenie miasta Białegostoku i województwa podlaskiego, Wykonawca powinien zapewnić łącznie minimum 40 obiektów oferujących co najmniej jedne zajęcia sportowo-rekreacyjne nieodpłatnie (tzn. bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów przez użytkownika).

6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał w swojej ofercie zróżnicowanie obiektów i usług, co najmniej na baseny, siłownie, sauny, zajęcia fitness, sztuki walki, taniec, aqua aerobik, lodowisko, grota solna.

7. Dostępność do obiektów nie może być ograniczona porą dnia w zakresie godzin otwarcia obiektu oraz dniem tygodnia, za wyjątkiem ograniczeń wprowadzonych przez dany obiekt sportowo-rekreacyjny, wynikających z obowiązujących w nim godzin pracy, regulaminów i grafików.

8. Aktualna lista wszystkich dostępnych obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych powinna być dostępna na stronie internetowej Wykonawcy.

9. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia umożliwi także korzystanie z nowo dostępnych usług w ramach pakietu sportowo-rekreacyjnego, świadczonych przez podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę. Użytkownicy będą mogli korzystać z tych usług. Zamawiający będzie o nowych usługach informowany za pośrednictwem poczty elektronicznej. Dostęp do nowych usług nie spowoduje wzrostu cen jednostkowych wskazanych w ofercie.

10. Zamawiający planuje w okresie realizacji przedmiotu zamówienia zapewnić pracownikom Zamawiającego, rozliczanego w okresach miesięcznych, dostępu do korzystania z zajęć i obiektów sportowo-rekreacyjnych, w ilości 1680 usług.

11. Zamawiający informuje, że ilość usług wynika z szacunku ustalonego na podstawie aktualnego zainteresowania pracowników tą formą rekreacji i może ulec zmianie ze względu na aktualne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia przedmiotu zamówienia, tj. ilości usług wskazanych w pkt 4.10., w granicach 20% wartości umowy, z prawem proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia z tytułu realizacji niniejszego zamówienia. Z tytułu zmniejszenia ilości usług, Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa o udzielenie zamówienia publicznego, nie będzie przysługiwać roszczenie o realizację usług w ilościach wskazanych w pkt. 4.10., rozliczenie zaś nastąpi w odniesieniu do aktualnej liczby osób korzystających z dostępu do obiektów i zajęć.

12. Maksymalnie na trzy dni robocze przed rozpoczęciem każdego okresu rozliczeniowego ( w pierwszym okresie rozliczeniowym maksymalnie na dwa dni robocze), w którym będzie świadczona usługa, Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego określoną liczbę kart uprawniających do korzystania przez użytkowników, z usług objętych pakietem sportowo-rekreacyjnym. W przypadku zmiany listy użytkowników, nowe karty zostaną przekazane Zamawiającemu w terminie do 7 dni od daty przekazania zaaktualizowanej listy. O terminie dostawy Wykonawca poinformuje Zamawiającego, z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.

13. Liczba kart, uprawniających użytkowników do nielimitowanego dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych, ustalona zostanie na podstawie imiennej listy użytkowników sporządzonej przez Zamawiającego, którą przekaże Wykonawcy na 8 dni roboczych (w pierwszym okresie rozliczeniowym na 4 dni robocze) przed rozpoczęciem każdego miesiąca rozliczeniowego, w którym świadczona będzie usługa.

14. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany listy użytkowników (włączenia nowe/wyłączenia) w trakcie trwania umowy i uaktualniania jej co miesiąc bez konieczności sporządzania aneksu do umowy, z zastrzeżeniem że zmiany użytkowników kart nastąpią po wcześniejszym poinformowaniu Wykonawcy przez Zamawiającego oraz w ramach wynagrodzenia umownego.

15. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony we wzorze umowy – załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171351,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171351,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171351,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VanityStyle Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 141185131

7.3.3) Ulica: ul. Skierniewicka 16/20

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171351,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.