Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00278897/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-28
- 2023/BZP 00438648/01 - Wynik z dnia 2023-10-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
usługa weryfikacji i odbioru pod kątem poprawności merytorycznej informacji zawodoznawczych wraz z obudową multimedialną oraz (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Rozwoju Edukacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14214358300000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Ujazdowskie 28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-478
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@ore.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ore.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
usługa weryfikacji i odbioru pod kątem poprawności merytorycznej informacji zawodoznawczych wraz z obudową multimedialną oraz (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13b2beb8-100b-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00270760
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00152402/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Weryfikacja i odbiór informacji zawodoznawczej wraz z obudową multimedialną oraz dodatkowych funkcjonalności i wirtualnych spacerów pod kątem poprawności merytorycznej dla 62 zawodów
1.3.4 Weryfikacja i odbiór informacji zawodoznawczej wraz z obudową multimedialną oraz dodatkowych funkcjonalności i wirtualnych spacerów pod kątem poprawności merytorycznej dla 79 zawodów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Weryfikacja i odbiór produktów konkursowych z Działania 2.14 (nr projektu POWR.02.14.00-00-0002/19).
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/ore3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/ore
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem VI i XIV.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XX SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WA-ZUZP.2611.15.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
branża budowlana
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zgodnie ze wzorem Umowy tj.:§ 2
Zamówienie podstawowe i prawo opcji
1. Zamawiający zleci Wykonawcy do realizacji, jako zamówienie podstawowe zadanie wymienione w § 1 ust. 1 pkt 1) Umowy.
2. Jednocześnie w zakresie zadania wymienionego w § 1 ust. 1, Zamawiający zastrzega sobie skorzystanie z prawa opcji, w ramach którego wskazana została w Formularzu ofertowym maksymalna dodatkowa liczba informacji zawodoznawczych w ramach branży/branż jako zamówienia opcjonalnego do realizacji ponad zamówienie podstawowe.
3. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać.
4. Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe roszczenie z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
5. W ramach prawa opcji w zakresie zadania wymienionego § 1 ust. 1 Zamawiający może zlecić Wykonawcy dodatkowo maksymalną liczbę informacji zawodoznawczych wskazaną w Formularzu ofertowym dla danej branży.
6. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub w części, w tym poprzez kilkukrotne złożenie oświadczenia, aż do wyczerpania puli informacji zawodoznawczych wskazanych w prawie opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy Oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji, stanowiące załącznik nr 4 do umowy, w terminie do 7 dni przed zleceniem realizacji danej usługi, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa opcji nie może nastąpić w okresie krótszym niż 30 dni od przewidywanej daty zakończenia umowy.
7. Opis przedmiotu umowy wskazany w § 1 ust. 2 – 7 dotyczy zarówno Zamówienia podstawowego, jak i prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie (D) osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia (...)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
branża ceramiczno-szklarska
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zgodnie ze wzorem Umowy tj.:§ 2
Zamówienie podstawowe i prawo opcji
1. Zamawiający zleci Wykonawcy do realizacji, jako zamówienie podstawowe zadanie wymienione w § 1 ust. 1 pkt 1) Umowy.
2. Jednocześnie w zakresie zadania wymienionego w § 1 ust. 1, Zamawiający zastrzega sobie skorzystanie z prawa opcji, w ramach którego wskazana została w Formularzu ofertowym maksymalna dodatkowa liczba informacji zawodoznawczych w ramach branży/branż jako zamówienia opcjonalnego do realizacji ponad zamówienie podstawowe.
3. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać.
4. Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe roszczenie z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
5. W ramach prawa opcji w zakresie zadania wymienionego § 1 ust. 1 Zamawiający może zlecić Wykonawcy dodatkowo maksymalną liczbę informacji zawodoznawczych wskazaną w Formularzu ofertowym dla danej branży.
6. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub w części, w tym poprzez kilkukrotne złożenie oświadczenia, aż do wyczerpania puli informacji zawodoznawczych wskazanych w prawie opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy Oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji, stanowiące załącznik nr 4 do umowy, w terminie do 7 dni przed zleceniem realizacji danej usługi, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa opcji nie może nastąpić w okresie krótszym niż 30 dni od przewidywanej daty zakończenia umowy.
7. Opis przedmiotu umowy wskazany w § 1 ust. 2 – 7 dotyczy zarówno Zamówienia podstawowego, jak i prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie (D) osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia (...)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
branża leśna
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zgodnie ze wzorem Umowy tj.:§ 2
Zamówienie podstawowe i prawo opcji
1. Zamawiający zleci Wykonawcy do realizacji, jako zamówienie podstawowe zadanie wymienione w § 1 ust. 1 pkt 1) Umowy.
2. Jednocześnie w zakresie zadania wymienionego w § 1 ust. 1, Zamawiający zastrzega sobie skorzystanie z prawa opcji, w ramach którego wskazana została w Formularzu ofertowym maksymalna dodatkowa liczba informacji zawodoznawczych w ramach branży/branż jako zamówienia opcjonalnego do realizacji ponad zamówienie podstawowe.
3. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać.
4. Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe roszczenie z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
5. W ramach prawa opcji w zakresie zadania wymienionego § 1 ust. 1 Zamawiający może zlecić Wykonawcy dodatkowo maksymalną liczbę informacji zawodoznawczych wskazaną w Formularzu ofertowym dla danej branży.
6. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub w części, w tym poprzez kilkukrotne złożenie oświadczenia, aż do wyczerpania puli informacji zawodoznawczych wskazanych w prawie opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy Oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji, stanowiące załącznik nr 4 do umowy, w terminie do 7 dni przed zleceniem realizacji danej usługi, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa opcji nie może nastąpić w okresie krótszym niż 30 dni od przewidywanej daty zakończenia umowy.
7. Opis przedmiotu umowy wskazany w § 1 ust. 2 – 7 dotyczy zarówno Zamówienia podstawowego, jak i prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie (D) osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia (...)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
branża metalurgiczna
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zgodnie ze wzorem Umowy tj.:§ 2
Zamówienie podstawowe i prawo opcji
1. Zamawiający zleci Wykonawcy do realizacji, jako zamówienie podstawowe zadanie wymienione w § 1 ust. 1 pkt 1) Umowy.
2. Jednocześnie w zakresie zadania wymienionego w § 1 ust. 1, Zamawiający zastrzega sobie skorzystanie z prawa opcji, w ramach którego wskazana została w Formularzu ofertowym maksymalna dodatkowa liczba informacji zawodoznawczych w ramach branży/branż jako zamówienia opcjonalnego do realizacji ponad zamówienie podstawowe.
3. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać.
4. Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe roszczenie z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
5. W ramach prawa opcji w zakresie zadania wymienionego § 1 ust. 1 Zamawiający może zlecić Wykonawcy dodatkowo maksymalną liczbę informacji zawodoznawczych wskazaną w Formularzu ofertowym dla danej branży.
6. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub w części, w tym poprzez kilkukrotne złożenie oświadczenia, aż do wyczerpania puli informacji zawodoznawczych wskazanych w prawie opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy Oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji, stanowiące załącznik nr 4 do umowy, w terminie do 7 dni przed zleceniem realizacji danej usługi, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa opcji nie może nastąpić w okresie krótszym niż 30 dni od przewidywanej daty zakończenia umowy.
7. Opis przedmiotu umowy wskazany w § 1 ust. 2 – 7 dotyczy zarówno Zamówienia podstawowego, jak i prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie (D) osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia (...)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
branża pomocy społecznej
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zgodnie ze wzorem Umowy tj.:§ 2
Zamówienie podstawowe i prawo opcji
1. Zamawiający zleci Wykonawcy do realizacji, jako zamówienie podstawowe zadanie wymienione w § 1 ust. 1 pkt 1) Umowy.
2. Jednocześnie w zakresie zadania wymienionego w § 1 ust. 1, Zamawiający zastrzega sobie skorzystanie z prawa opcji, w ramach którego wskazana została w Formularzu ofertowym maksymalna dodatkowa liczba informacji zawodoznawczych w ramach branży/branż jako zamówienia opcjonalnego do realizacji ponad zamówienie podstawowe.
3. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać.
4. Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe roszczenie z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
5. W ramach prawa opcji w zakresie zadania wymienionego § 1 ust. 1 Zamawiający może zlecić Wykonawcy dodatkowo maksymalną liczbę informacji zawodoznawczych wskazaną w Formularzu ofertowym dla danej branży.
6. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub w części, w tym poprzez kilkukrotne złożenie oświadczenia, aż do wyczerpania puli informacji zawodoznawczych wskazanych w prawie opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy Oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji, stanowiące załącznik nr 4 do umowy, w terminie do 7 dni przed zleceniem realizacji danej usługi, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa opcji nie może nastąpić w okresie krótszym niż 30 dni od przewidywanej daty zakończenia umowy.
7. Opis przedmiotu umowy wskazany w § 1 ust. 2 – 7 dotyczy zarówno Zamówienia podstawowego, jak i prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie (D) osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia (...)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
branża rybacka
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zgodnie ze wzorem Umowy tj.:§ 2
Zamówienie podstawowe i prawo opcji
1. Zamawiający zleci Wykonawcy do realizacji, jako zamówienie podstawowe zadanie wymienione w § 1 ust. 1 pkt 1) Umowy.
2. Jednocześnie w zakresie zadania wymienionego w § 1 ust. 1, Zamawiający zastrzega sobie skorzystanie z prawa opcji, w ramach którego wskazana została w Formularzu ofertowym maksymalna dodatkowa liczba informacji zawodoznawczych w ramach branży/branż jako zamówienia opcjonalnego do realizacji ponad zamówienie podstawowe.
3. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać.
4. Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe roszczenie z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
5. W ramach prawa opcji w zakresie zadania wymienionego § 1 ust. 1 Zamawiający może zlecić Wykonawcy dodatkowo maksymalną liczbę informacji zawodoznawczych wskazaną w Formularzu ofertowym dla danej branży.
6. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub w części, w tym poprzez kilkukrotne złożenie oświadczenia, aż do wyczerpania puli informacji zawodoznawczych wskazanych w prawie opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy Oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji, stanowiące załącznik nr 4 do umowy, w terminie do 7 dni przed zleceniem realizacji danej usługi, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa opcji nie może nastąpić w okresie krótszym niż 30 dni od przewidywanej daty zakończenia umowy.
7. Opis przedmiotu umowy wskazany w § 1 ust. 2 – 7 dotyczy zarówno Zamówienia podstawowego, jak i prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie (D) osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia (...)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
branża transportu drogowego
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zgodnie ze wzorem Umowy tj.:§ 2
Zamówienie podstawowe i prawo opcji
1. Zamawiający zleci Wykonawcy do realizacji, jako zamówienie podstawowe zadanie wymienione w § 1 ust. 1 pkt 1) Umowy.
2. Jednocześnie w zakresie zadania wymienionego w § 1 ust. 1, Zamawiający zastrzega sobie skorzystanie z prawa opcji, w ramach którego wskazana została w Formularzu ofertowym maksymalna dodatkowa liczba informacji zawodoznawczych w ramach branży/branż jako zamówienia opcjonalnego do realizacji ponad zamówienie podstawowe.
3. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać.
4. Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe roszczenie z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
5. W ramach prawa opcji w zakresie zadania wymienionego § 1 ust. 1 Zamawiający może zlecić Wykonawcy dodatkowo maksymalną liczbę informacji zawodoznawczych wskazaną w Formularzu ofertowym dla danej branży.
6. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub w części, w tym poprzez kilkukrotne złożenie oświadczenia, aż do wyczerpania puli informacji zawodoznawczych wskazanych w prawie opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy Oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji, stanowiące załącznik nr 4 do umowy, w terminie do 7 dni przed zleceniem realizacji danej usługi, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa opcji nie może nastąpić w okresie krótszym niż 30 dni od przewidywanej daty zakończenia umowy.
7. Opis przedmiotu umowy wskazany w § 1 ust. 2 – 7 dotyczy zarówno Zamówienia podstawowego, jak i prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie (D) osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia (...)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
branża transportu kolejowego
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zgodnie ze wzorem Umowy tj.:§ 2
Zamówienie podstawowe i prawo opcji
1. Zamawiający zleci Wykonawcy do realizacji, jako zamówienie podstawowe zadanie wymienione w § 1 ust. 1 pkt 1) Umowy.
2. Jednocześnie w zakresie zadania wymienionego w § 1 ust. 1, Zamawiający zastrzega sobie skorzystanie z prawa opcji, w ramach którego wskazana została w Formularzu ofertowym maksymalna dodatkowa liczba informacji zawodoznawczych w ramach branży/branż jako zamówienia opcjonalnego do realizacji ponad zamówienie podstawowe.
3. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać.
4. Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe roszczenie z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
5. W ramach prawa opcji w zakresie zadania wymienionego § 1 ust. 1 Zamawiający może zlecić Wykonawcy dodatkowo maksymalną liczbę informacji zawodoznawczych wskazaną w Formularzu ofertowym dla danej branży.
6. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub w części, w tym poprzez kilkukrotne złożenie oświadczenia, aż do wyczerpania puli informacji zawodoznawczych wskazanych w prawie opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy Oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji, stanowiące załącznik nr 4 do umowy, w terminie do 7 dni przed zleceniem realizacji danej usługi, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa opcji nie może nastąpić w okresie krótszym niż 30 dni od przewidywanej daty zakończenia umowy.
7. Opis przedmiotu umowy wskazany w § 1 ust. 2 – 7 dotyczy zarówno Zamówienia podstawowego, jak i prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie (D) osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia (...)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
branża transportu lotniczego
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zgodnie ze wzorem Umowy tj.:§ 2
Zamówienie podstawowe i prawo opcji
1. Zamawiający zleci Wykonawcy do realizacji, jako zamówienie podstawowe zadanie wymienione w § 1 ust. 1 pkt 1) Umowy.
2. Jednocześnie w zakresie zadania wymienionego w § 1 ust. 1, Zamawiający zastrzega sobie skorzystanie z prawa opcji, w ramach którego wskazana została w Formularzu ofertowym maksymalna dodatkowa liczba informacji zawodoznawczych w ramach branży/branż jako zamówienia opcjonalnego do realizacji ponad zamówienie podstawowe.
3. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać.
4. Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe roszczenie z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
5. W ramach prawa opcji w zakresie zadania wymienionego § 1 ust. 1 Zamawiający może zlecić Wykonawcy dodatkowo maksymalną liczbę informacji zawodoznawczych wskazaną w Formularzu ofertowym dla danej branży.
6. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub w części, w tym poprzez kilkukrotne złożenie oświadczenia, aż do wyczerpania puli informacji zawodoznawczych wskazanych w prawie opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy Oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji, stanowiące załącznik nr 4 do umowy, w terminie do 7 dni przed zleceniem realizacji danej usługi, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa opcji nie może nastąpić w okresie krótszym niż 30 dni od przewidywanej daty zakończenia umowy.
7. Opis przedmiotu umowy wskazany w § 1 ust. 2 – 7 dotyczy zarówno Zamówienia podstawowego, jak i prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie (D) osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia (...)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
branża transportu lotniczego
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zgodnie ze wzorem Umowy tj.:§ 2
Zamówienie podstawowe i prawo opcji
1. Zamawiający zleci Wykonawcy do realizacji, jako zamówienie podstawowe zadanie wymienione w § 1 ust. 1 pkt 1) Umowy.
2. Jednocześnie w zakresie zadania wymienionego w § 1 ust. 1, Zamawiający zastrzega sobie skorzystanie z prawa opcji, w ramach którego wskazana została w Formularzu ofertowym maksymalna dodatkowa liczba informacji zawodoznawczych w ramach branży/branż jako zamówienia opcjonalnego do realizacji ponad zamówienie podstawowe.
3. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać.
4. Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe roszczenie z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
5. W ramach prawa opcji w zakresie zadania wymienionego § 1 ust. 1 Zamawiający może zlecić Wykonawcy dodatkowo maksymalną liczbę informacji zawodoznawczych wskazaną w Formularzu ofertowym dla danej branży.
6. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub w części, w tym poprzez kilkukrotne złożenie oświadczenia, aż do wyczerpania puli informacji zawodoznawczych wskazanych w prawie opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy Oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji, stanowiące załącznik nr 4 do umowy, w terminie do 7 dni przed zleceniem realizacji danej usługi, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa opcji nie może nastąpić w okresie krótszym niż 30 dni od przewidywanej daty zakończenia umowy.
7. Opis przedmiotu umowy wskazany w § 1 ust. 2 – 7 dotyczy zarówno Zamówienia podstawowego, jak i prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie (D) osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia (...)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z zapisami Rozdziału VII SWZ.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami paragrafu 11 wzoru Umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-03 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: http://portal.smartpzp.pl/ore
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-03 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-01
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
2. Zamawiający zastrzega, że ze względu na korelację terminów realizacji poszczególnych etapów niniejszego Zamówienia z realizacją projektu konkursowego, Harmonogram może w toku realizacji przedmiotu umowy ulec zmianie. Faktyczna realizacja zlecenia jest możliwa wyłącznie w terminach określonych w Harmonogramie.INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa ulicy Stelmachów w zakresie zmiany sposobu odwodnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Szeroką w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych: 1. Niwolumab+Relatlimab; 2. Tepotynib, nr TP-106/24/TM
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola na terenie TZOM Ogrodowa w 2024 r. (7 lokali).
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku.
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
- Usługa prowadzenia warsztatów i zajęć dla uczestników projektu pn. "Wsparcie Działalności 3 Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Małogoszcz"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Rady Pedagogicznej w PCKZiU w Jaworze oraz ZSiP w Bolkowie w ramach projektu "Lepsze jutro dla szkolnictwa zawodowego w Powiecie Jaworskim"
- "Świadczenie specjalistycznych usług terapeutycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.