eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Bodzechów II (w ramach programu Polski Ład)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-04

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Bodzechów II (w ramach programu Polski Ład)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bodzechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009998

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołaja Reja 10

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugb.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/gmina-bodzechow

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Bodzechów II (w ramach programu Polski Ład)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-586201c9-f18b-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270754

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058072/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Bodzechów II w ramach programu Polski Ład

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-586201c9-f18b-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ ocds-148610-586201c9-f18b-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl Szczegółowe informacje - Rozdział 13 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wymagane informacje zamieszczone są w Rozdziale 24 SWZ- Ochrona Danych
Osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Bodzechów w miejscowościach: Sudół, Magonie, Bodzechów, Goździelin, Denkówek, Przyborów, Wólka Bodzechowska, Sarnówek Duży, Sarnówek Mały, Stara Dębowa Wola, Nowa Dębowa Wola polegającą na wymianie starych energochłonnych opraw drogowych i parkowych na energooszczędne oświetlenie wykonane w oparciu o oprawy LED wraz z wymianą części obwodów oświetleniowych (dotyczy obwodów wykonanych z przewodów nieizolowanych), wykonanie nowych obwodów oświetleniowych (dotyczy obwodów zasilanych z przewodów pięciożyłowych) oraz wymianą starych szaf sterowania oświetleniem.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
 Demontaż istniejących opraw wraz z utylizacją – 814 szt.,
 Demontaż wysięgników wraz z utylizacją – 650 szt.,
 Demontaż szaf oświetleniowych wraz z utylizacją – 32 kpl.,
 Demontaż zegarów sterujących wraz z utylizacją – 3 kpl.,
 Demontaż złącz bezpiecznikowych wraz z utylizacją – 814 kpl.,
 Dostawę i montaż energooszczędnych opraw LED o parametrach oświetleniowych określonych w dokumentacji technicznej – 854 szt. ,
 Dostawa i montaż wysięgników o długości 0,5m – 2 szt.,
 Dostawa i montaż wysięgników o długości 1m – 352 szt.,
 Dostawa i montaż wysięgników o długości 1,5m – 319 szt.,
 Dostawa i montaż wysięgników o długości 2m – 17 szt.,
 Dostaw i montaż złącz bezpiecznikowych z wkładką BiWts 4A – 854 kpl.,
 Wymianę przewodów w słupach i wysięgnikach YDY 2x1,5 mm2 – 5055 m,
 Dostawa i montaż kompletnych szaf oświetleniowych (wraz z pełnym wyposażeniem określonym w dokumentacji projektowej) – 32 kpl.,
 Wyniesienie szaf oświetleniowych z rozdzielnicy stacyjnej – 2 kpl.,
 Dostawa i montaż zegarów sterujących oświetleniem do istniejących szaf oświetleniowych – 3 kpl.,
 Dostawa i montaż przewodów AsXSn 2x25mm2 – 30639 m,
 Dostaw i montaż haków słupowych i uchwytów 1996 szt.,
 Montaż kompletnego uziemienia z ogranicznikami przepięć – 98 szt.,
 Wykonanie niezbędnych pomiarów określonych w dokumentacji projektowej.

Wymagania dotyczące montowanych opraw drogowych:
Korpus odlewany ciśnieniowo z aluminium
• Strumień świetlny, minimalny dla całej oprawy LED podany w Lumenach określony został w dokumentacji dla każdego z typu oprawy LED
• Moc maksymalna wszystkich opraw LED (z uwzględnieniem wszystkich strat), rozumiana jako suma mocy zastosowanych opraw nie może być większa od sumy mocy opraw referencyjnych, zgodnie z założeniami projektu.
• Oprawa wyposażona w układy zasilnia umożliwiające zmianę ustawień związanych z poziomem redukcji mocy i jej okresami czasowym
• Korpus oprawy trwale zamykany i zakręcany na śruby lub zamykany na klamrę lub klamry.
• Konstrukcja oprawy zapewniająca min. IP66 oraz min. IK08
• Oprawy gotowe do współpracy z zewnętrznym systemem sterowania oświetleniem Dali
• Oprawa wyposażenia dodatkowe zabezpieczenie do 10kV-10kA (SPD)
• Regulacja kąta nachylenia oprawy za pomocą jednego, ruchomego zamocowania w zakresie zgodnym z przyjętym w wykonanych obliczeniach fotometrycznych
• Zakres pracy temperatury otoczenia oprawy min. od -20st. do +30st
• Oprawa w II kl. ochronności.
• Żywotność LED = lub > niż: 70.000h L80B20
• Certyfikat CE, ENEC, ZD4i

Wymagania dotyczące montowanych opraw parkowych:

• Korpus wytłaczany ciśnieniowo z aluminium z zintegrowanym radiatorem dla prawidłowego oddawania ciepła.
• Strumień świetlny, minimalny dla całej oprawy LED podany w Lumenach określony został w dokumentacji dla każdego z typu oprawy LED
• Moc maksymalna wszystkich opraw LED (z uwzględnieniem wszystkich strat), rozumiana jako suma mocy zastosowanych opraw nie może być większa od sumy mocy opraw referencyjnych, zgodnie z założeniami projektu.
• Korpus oprawy trwale zamykany i zakręcany na śruby ze stali nierdzewnej.
• Oprawy parkowe z rozsyłam drogowym montowane na słup pionowy 60mm-76mm
• Oprawy gotowe do współpracy z zewnętrznym systemem sterowania oświetleniem, Dali.
• Zakres pracy temperatury otoczenia oprawy od -40st. do +40st. Celsjusza
• Wydajność oprawy LED min.: 100 lm z 1W z uwzględnieniem strat układu zasilania oraz strat układu optycznego.
• Żywotność LED = lub > niż: 70.000h L80B20.
• Oprawa w II kl. ochronności.
• Oprawa wyposażona w rozdzielne od układu zasilania dodatkowe zabezpieczenie do 10kV-10kA (SPD) chroniące przed skokami napięcia.
• Zamocowanie do słupa wytłaczane ciśnieniowo z aluminium zintegrowane z korpusem oprawy
• Klosz z płaskiego, przeźroczystego szkła hartowanego odpornego na szoki termiczne i na uderzenia min. IK08. Nie dopuszcza się opraw z kloszami plastikowymi np.: PMMA lub PC
• Oprawa o całkowitej klasie szczelności min. IP66. Oprawa wyposażone w wyprowadzony przewód z wtyczką przyłączeniową IP66.
• Certyfikat CE, ENEC, ZD4i
Ze względów estetycznych i dla ujednolicenia wyglądu instalacji oświetleniowej wymaga się, aby oprawy danego rodzaju (np. drogowe) o różnych mocach posiadały jednakowy kształt (jedna rodzina opraw). Sumaryczny bilans energetyczny (moc opraw) nie może być większy niż w zestawieniu tabelarycznym referencyjnym. Dopuszczalne jest odstępstwo od parametrów referencyjnych wyników fotometrycznych pod warunkiem spełnienia wymagań Polskiej Normy PN-EN 13201 z wyłączeniem luminancji natężenia oświetlenia na jezdniach (parametr ten nie może być niższy niż założono), tzn. tolerancja dla parametrów Lm, Em i Emin dla jezdni na poziomie 10 % w stosunku do referencyjnych obliczeń fotometrycznych pod warunkiem spełnienia wymagań ww. Normy przy założeniu tych samych parametrów (szerokość drogi, szerokość modułu, współczynnik konserwacji, wysokość montażu, kąt nachylenia, nawierzchnia itp.) Zakłada się spełnienie tych parametrów na poziomie nie gorszym niż w wyliczeniach referencyjnych z dopuszczalnym odstępstwem. Dopuszcza się użycia opraw o strumieniu mniejszym, większym niż w obliczeniach referencyjnych pod warunkiem spełnienia parametrów oświetleniowych zgodnie z dopuszczalną tolerancją. Na wykonawcy ciąży obowiązek udokumentowania spełnienia wymagań poprzez wykonanie i załączenie do oferty projektu oświetleniowego zawierającego wszystkie elementy wraz z plikiem źródłowym zapisanym w formacie. dlx lub równoważnym. Obliczenia oraz prezentacja wyników obliczeń musi być w pełni zgodna z obliczeniami fotometrycznymi referencyjnymi.
Na etapie składania ofert oferent jest zobowiązany dostarczyć karty katalogowe opraw z wymaganymi certyfikatami potwierdzającymi parametry techniczne opraw LED. Zamawiający na etapie oceny ofert ma prawo do weryfikacji opraw, poproszenie oferenta o dosłanie proponowanej oprawy i wysłanie do badań laboratoryjnych, celem potwierdzenia określonych wymagań.
Szczegółowy opis przedmiotu umowy określa załączona do niniejszej SWZ dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (w części zawierającej zbiór wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujący wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania robót), stanowiące załącznik nr 5 do SWZ, projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Na wykonane prace oraz zamontowane materiały wymagana jest 10 letnia gwarancja. Wykonawca będzie odpowiedzialny za konserwację sprzętu objętego przedmiotem postępowania, przez cały okres trwania gwarancji. Za granicę eksploatacji uznaje się złącze bezpiecznikowe. Przedmiotowa granica nie ma zastosowania dla obwodów, gdzie wymianie podlegała linie zasilająca. Wtedy granica eksploatacji znajduje się na złączu pomiarowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów określonych w Rozdziale 19 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 55

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Prąd wysterowania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie klasy jakości

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie certyfikatów

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
- posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj.: w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej
jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj.: wymianie, remoncie, przebudowie lub budowie
oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych) w ramach jednego zadania,
- dysponuje lub będzie dysponował min. 6 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi przygotowanie
zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w specjalności:
• minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję: kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności elektrycznej lub odpowiadające im uprawnienia równoważne, które zostały wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
• minimum jednym zespołem osób składającego się z 5 osób posiadających ważne świadectwo kwalifikacyjne w zakresie
eksploatacji:
a. 4 osoby w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, w tym
posiadające uprawnienia do prac pod napięciem (PPN eksploatacyjne). Przy wykonywaniu usług objętych przetargiem
niezbędne będzie posiadanie przez pracowników wykonujących usługę upoważnienie do wstępu i wykonywania prac pod
napięciem, na infrastrukturze zakładu energetycznego dysponującego majątkiem w obrębie inwestycji.
b. 1 osobą w zakresie aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt. 2 i 7 załącznika nr 1 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy
i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się
eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci z dnia 28.04.2003r. lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów , a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia równoważne
do wyżej wskazanych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej SWZ i braku podstaw do wykluczenia, składane wraz z ofertą (Załącznik nr 3 i 3a do SWZ)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających
spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
- w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykaz robót budowlanych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
b) wykaz osób (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Tabele atrybutów uzupełnioną przez wykonawcę wraz z obliczeniami fotometrycznymi w formacie pdf, kartami
katalogowymi, deklaracje CE, RoHSE, certyfikatami ENEC, ENEC + wraz z załącznikami l (lub równoważne)
proponowanych opraw oświetleniowych potwierdzającymi listę certyfikowanych komponentów zgodnie z wymaganiami
określonymi w STWiOR. Karty katalogowe i certyfikaty muszą być zgodne z przedstawionymi obliczeniami fotometrycznymi.
2) Obliczenia fotometryczne w formie elektronicznej zapisane w formacie .pdf oraz .dlx lub równoważny w plikach programu
ogólnodostępnego jaki posłużył do obliczeń (edytowalne pliki obliczeniowe) oraz dane rozsyłu opraw zapisane w formie
bazy danych umożliwiających na ich podstawie dokonanie wyliczeń parametrów oświetleniowych - pliki w formacie eulumdat (Ldt ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie zł: dwadzieścia tysięcy 00/100)- szczegóły Rozdział 14 SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenie o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
b) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów
załącznika nr 4 do SWZ.
3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda przed
zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia tj. 2% wynagrodzenia, zgodnie z zasadami
Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami §17 Załącznika Nr 2 do SWZ-Projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę poprzez platformę e-Zamówienia na stronach UZP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.