eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Batowice › Przebudowa drogi powiatowej nr 2157K w miejscowościach Więcławice Stare i Pielgrzymowice.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 2157K w miejscowościach Więcławice Stare i Pielgrzymowice.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATU KRAKOWSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351579270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karola Wojtyły 106

1.5.2.) Miejscowość: Batowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-086

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 622 10 10

1.5.8.) Numer faksu: 12 622 10 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdpk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/zdpkrakowskiego/Article/id,58268.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Drogownictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 2157K w miejscowościach Więcławice Stare i Pielgrzymowice.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78a45058-e317-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270640

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029928/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Przebudowa drogi powiatowej nr 2157K w miejscowościach Więcławice Stare i Pielgrzymowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194145/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/261/33/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2157K w miejscowościach Więcławice Stare i Pielgrzymowice”
Zakres robót obejmuje:
przebudowę drogi powiatowej nr 2157K w miejscowościach Więcławice Stare i Pielgrzymowice w zakresie budowy chodnika wraz z odwodnieniem wzdłuż ul. Wysyłek i ul. Centralnej. Budowa chodnika na odcinku ok. 450m, od powiązania z istniejącym chodnikiem w rejonie skrzyżowania z ul. Św. Jakuba do zjazdu na drogę wewnętrzną – ulicę Szlak. Wykonanie odwodnienia ulicy poprzez zaprojektowany odcinek kanalizacji deszczowej oraz przebudowy istniejącej sieci gazowej.
1.1. W ramach zadania należy wykonać nową nawierzchnię bitumiczną na całą szerokość jezdni DP 2157K od skrzyżowania w km 0+000,00 do km 0+519,43 oraz DG 600502K w km od 0+000,00 0+038,00.
• Frezowanie nawierzchni należy przyjąć średnio na grubości ok 9 cm wraz z wykonaniem nowej nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca), mieszanka asfaltowa, grubość po zagęszczeniu 5 cm, skropienia oraz nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna), mieszanka asfaltowa, grubość po zagęszczeniu 4 cm.
• Należy w wycenie przyjąć remont istniejącego pobocza w km od 0+000,00 do km 0+519,43 wraz z wysokościowym nawiązaniem istniejących zjazdów do remontowanej nawierzchni.
• W wycenie należy przyjąć wykonanie wzmacnianie podłoża gruntowego geosiatkami i geowłókninami na zakresie 600 m2.
• Zamawiający we własnym zakresie przygotuje zgłoszenie (na remont nawierzchni) oraz uzyska zaświadczenia o braku sprzeciwu w sprawie zgłoszenia.

1.2. W ramach zadania należy zaktualizować SOR uwzględniając konieczność wymiany wszystkich znaków, również istniejących na nowe (oznakowanie pionowe oraz poziome). Dołączony do przetargu SOR jest tylko pomocniczy.
• Należy w wycenie przyjąć oznakowanie poziome jako malowanie grubowarstwowe. Znaki pionowe II generacji.

1.3. W ramach zadania Wykonawca musi przewidzieć ewentualną konieczność prolongaty wszystkich warunków, uzgodnień niezbędnych do realizacji ww. zadania. Koszty związane z prolongowaniem warunków, uzgodnień ponosi Wykonawca.
• Jednocześnie wskazuje się, iż w ramach decyzji zrealizowano wycinkę drzew oraz zastępcze nasadzenia.
• W ramach zadania należy przewidzieć konieczność karczowania pni.
• Zamawiający dysponuje porozumieniem na przebudowę gazociągu.

1.4. W ramach zadania należy wykonać oświetlenie przejść dla pieszych zgodnie z załączoną dokumentacją oraz „Wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych”.
• Równolegle z wykonywanym zadaniem Zamawiający prowadzi działania formalne w zakresie przyłączenia urządzeń do sieci nN. W przypadku gdy Wykonawca zakończy roboty przed podaniem napięcia zasilania przez właściwy ZE wymaganym jest na czas dokonywania odbioru robót uruchomienie urządzeń z alternatywnego źródła energii (agregat prądotwórczy).
2. Dokładna lokalizacja i zakres robót jest określony w dokumentacji projektowej, SWZ, zaświadczeniu o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w sprawie zgłoszenia AB.V.6743.197.2019.KR.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45243510-0 - Budowa nasypów

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1880188,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2562520,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1880188,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno Handlowo Transportowa TRANSFIG Wiesław Figa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 677-004-99-85

7.3.4) Miejscowość: Przeginia Duchowna

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1880188,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.