eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Przebudowa nawierzchni placu betonowego wraz z wykonaniem odwodnienia przy budynku szkolnym przy ul. gen. Sikorskiego 73 w Pile z dostosowaniem pod względem zapewnienia dostępności osobom z niepełnosp



Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa nawierzchni placu betonowego wraz z wykonaniem odwodnienia przy budynku szkolnym przy ul. gen. Sikorskiego 73 w Pile z dostosowaniem pod względem zapewnienia dostępności osobom z niepełnosp

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pilski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: aleja Niepodległości 33/35

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zumpub@powiat.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/889917

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa nawierzchni placu betonowego wraz z wykonaniem odwodnienia przy budynku szkolnym przy ul. gen. Sikorskiego 73 w Pile z dostosowaniem pod względem zapewnienia dostępności osobom z niepełnosp

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b0f8c2e-cf22-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270317

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054117/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa nawierzchni placu betonowego wraz z wykonaniem odwodnienia przy budynku szkolnym przy ul. gen. Sikorskiego 73 w Pile z dostosowaniem pod względem zapewnienia dostępności osobom z niepełnosp

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209400

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.11.2024.IV

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadnie pn. Przebudowa nawierzchni placu betonowego wraz z wykonaniem odwodnienia przy budynku szkolnym przy ul. gen. Sikorskiego 73 w Pile z dostosowaniem pod względem zapewnienia dostępności osobom z niepełnosprawnościami.
2. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” dofinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu „Dostosowanie Zespołu Szkół Gastronomicznych w Pile do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami”.
3. Zamówienie obejmuje m.in:
1) rozebranie istniejących nawierzchni i obrzeży;
2) demontaż i ponowny montaż w nowej lokalizacji urządzeń: stojaków na rowery, ławek;
3) roboty ziemne;
4) zabezpieczenie istniejących przewodów sieci przed uszkodzeniem i przesunię-ciem;
5) prace instalacyjne kanalizacji deszczowej: wbudowanie studzienek kanalizacyj-nych, montaż rurociągów;
6) wykonanie regulacji istniejących studzienek;
7) wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej wraz z podbudową;
8) rozplantowanie ziemi urodzajnej wraz z siewem trawy;
9) wyznaczenie, wykonanie i oznakowanie miejsca parkingowego dla osób niepełno-sprawnych.
Miejsce realizacji zamówienia: Zespół Szkół Gastronomicznych w Pile, ul. gen. Sikorskiego
73.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznik nr 3 do SWZ.
5. Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane – minimum 24 miesiące (okres gwarancji i rękojmi
jest kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 16 SWZ).
6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w celu nadzoru nad realizacją robót dysponował kierownikiem robót drogowych oraz sanitarnych.
8. Ze względu na to, że przedmiotowa inwestycja przebiega w strefie ochrony konserwatorskiej średniowiecznych i nowożytnych nawarstwień kulturowych miasta Piły prowadzenie robót ziemnych wymagają prowadzenia badań archeologicznych. Wszystkie przedmioty o znaczeniu historycznym lub przedstawiające znaczną wartość, odkryte na terenie budowy, będą przekazane pod opiekę i w zarząd nadzoru archeologicznego. Wykonawca niezwłocznie podejmie wszelkie racjonalne kroki zapobiegające zabieraniu lub uszkadzaniu tych znalezisk przez personel Wykonawcy lub osoby trzecie. Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego o takich odkryciach i wykona polecenia, co do obchodzenia się z nimi i dalszego trybu postępowania. Nadzór archeologiczny zapewnia Zespół Szkół Gastronomicznych w Pile.
9. Materiały budowlane niezbędne do wykonania zamówienia muszą odpowiadać,
co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną.
10. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów materiałów lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą
one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości wymogów techniczno – użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one wiążące przyszłego Wykonawcę do ich stosowania. Wykonawca może zastosować materiały równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów zaproponowanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku
do materiałów równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie
na zastosowanie/wbudowanie (certyfikaty lub deklaracje właściwości użytkowych).
11. Ze względu na to, że wykonywania zamówienia będzie przy funkcjonującym budynku, Zamawiający ma następujące wymagania dotyczące realizacji prac:
1) należy prawidłowo zabezpieczyć teren,
2) należy zabezpieczyć wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt przed dostępem osób niepowołanych,
3) każdego dnia po zakończeniu prac należy uporządkować teren.
12. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za wszelkie naruszenia prawa i szkody, które mogą zaistnieć w związku z realizacją zamówienia.
13. Użycie materiałów bez stwierdzenia pochodzenia jest niedopuszczalne. W przypadku zamontowania materiału, który nie będzie spełniać ww. wymagań wykonawca będzie zobowiązany do ich demontażu, a odmowa wykonania takich działań będzie skutkować bezwzględnym demontażem na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi.
14. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie. Dokumentami mogą być certyfikaty lub sprawozdania z badań, deklaracje zgodności CE lub deklaracje właściwości użytkowych.
15. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały
i urządzenia – do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez przedstawiciela Zamawiającego.
16. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk
lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów.
17. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.
Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia – roboty instalacyjne i roboty brukarskie.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
20. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp
21. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej przez wykonawców. Udział wykonawców w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy, brak odbycia wizji lokalnej
nie będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233140-2 - Roboty drogowe

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233936,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330592,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257731,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. "PIASKOWIEC" ANDRZEJ GORLASZYŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790028171

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 48

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257731,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-24 do 2024-08-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.