Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00248912/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych- tusze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/359-13-34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
dzp.us.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych- tusze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c8cbd25-e2aa-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270230
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248912
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.1. 10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 596662,59 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 27946,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących tj.: tuszy, określonych w załączniku nr 2 do SWZ.
.
2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup materiałów wraz z ich dostawą, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także udzielenie gwarancji na dostarczone materiały.
.
3) Szczegółowy wykaz materiałów wraz z wymaganymi parametrami przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz asortymentowo - cenowy, wraz z ofertą należy złożyć Formularz asortymentowo- cenowy).
Podane, w załączniku nr 2 do SWZ, ilości materiałów są wartościami maksymalnymi. Zamawiający, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego, których nie jest w stanie przewidzieć na etapie przygotowania postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu zamówienia podczas jego realizacji i nie wykorzystania całej liczby materiałów określonych w załączniku nr 2 do SWZ. W takim przypadku, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ustalone w oparciu o faktyczną, zamówioną ostateczną ilość materiałów, obliczone na podstawie cen jednostkowych, zgodnie z ofertą Wykonawcy. Wobec powyższego, w związku z możliwością ograniczenia zakresu zamówienia, zgodnie z art. 433 pkt 4) ustawy Pzp, Zamawiający gwarantuje realizację Przedmiotu Umowy (minimalny zakres zamówienia) do kwoty stanowiącej 30% ilości asortymentu (całości asortymentu z Umowy, a nie poszczególnych pozycji). W pozostałym zakresie Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niewykorzystania pełnej wartości Umowy.
.
4)Termin realizacji zamówienia: Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, partiami, według bieżących potrzeb Zamawiającego bądź do momentu wyczerpania ilości materiałów przewidzianych w Załączniku nr 2 do SWZ, w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej;
Poszczególne zamówienia (dostawy) realizowane będą w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia wysłanego przez Zamawiającego;
Termin realizacji poszczególnych zamówień stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert. W przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII niniejszej SWZ.
.
5) Adres dostawy: Uniwersytet Śląski w Katowicach, Magazyn Artykułów Różnych, ul. Bankowa 11, 40-007 Katowice.
.
6) Wymagany minimalny termin gwarancji: 12 m-cy od daty podpisania protokołu odbioru. (termin ważności tuszu umieszczony przez producenta na opakowaniu)
.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt.1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1605 ze zm.), Zamawiający informuje, że unieważnia niniejsze postępowanie- ponieważ nie złożono żadnej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przygotowanie graficzne i druk materiałów reklamowych
- BO - L16/10/X - Doposażenie placu zabaw dla przedszkolaków Modernizacja placu zabaw w Miejskim Przedszkolu nr 63 im. Pluszowego Misia w Katowicach
- BO - L9/08/X - Budowa naukowego placu zabaw przy Szkole nr 58 w Katowicach
- Zestawy do zabiegów fotoforezy ZP-24-041BN
- Dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja monitoringu wizyjnego CCTV IP w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Wschód przy ul. Francuskiej 70a w Katowicach
- ,,Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach''
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz faksów będących w posiadaniu Prokuratury Okręgowej w Warszawie i podległych prokuratur rejonowych.
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla potrzeb Oddziału w Krakowie oraz jednostek terenowych - Rejonów
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.