Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00255416/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych fizjoterapii w miejscu zamieszkania dla mieszkańców Gminy Szydłowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W SZYDŁOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004611440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jaraczewo 2A
1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-930
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: +48672115512
1.5.8.) Numer faksu: +48672115512
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopsszydlowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsszydlowo.naszops.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de988bb2-e790-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych fizjoterapii w miejscu zamieszkania dla mieszkańców Gminy Szydłowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de988bb2-e790-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270126
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
pn. Rozwój Wielkopolskiej Sieci Centrów Usług Społecznych” współfinasowanych przez Unie Europejską ze środków Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 – 2027. Działanie FEWP.06.13 Usługi społeczne i zdrowotne2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255416
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUS.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych fizjoterapii w miejscu zamieszkania dla mieszkańców Gminy Szydłowo w ramach projektu pn. Rozwój Wielkopolskiej Sieci Centrów Usług Społecznych” współfinasowanych przez Unie Europejską ze środków Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 – 2027. Działanie FEWP.06.13 Usługi społeczne i zdrowotne
2. Powyższa usługa polegać będzie w szczególności na:
• opracowaniu planu rehabilitacji klienta,
• diagnostyce funkcjonalnej klienta,
• planowaniu i prowadzeniu fizykoterapii,
• planowaniu i prowadzeniu kinezyterapii,
• kwalifikowaniu, planowaniu i prowadzeniu masażu,
• rehabilitacji różnorodnych schorzeń, np. zespołów bólowych obręczy barkowej czy odcinka szyjnego kręgosłupa, stanach przeciążeniowych mięśni kończyn dolnych,
• masażu w stanach napięć ramion i karku, stanach zapalnych ścięgien,
• dobieraniu do potrzeb klienta wyrobów medycznych,
• nauczaniu klientów posługiwania się wyrobami medycznymi,
• nauczaniu klientów mechanizmów kompensacyjnych i adaptacji do zmienionego potencjału funkcji ciała i aktywności.
3. Usługi świadczone będą w miejscu zamieszkania uczestnika na terenie Gminy Szydłowo.
4. Planowana ilość usług w okresie ich świadczenia wynosi 972 godzin, tj. średnio 36 godzin miesięcznie.
5. Usługi będą odbywały się 5 dni w tygodniu, w godzinach 08:00 (najwcześniejsza godzina rozpoczęcia usługi) – 18:00 (najpóźniejsza godzina zakończenia usługi).
6. Czas trwania usługi wynosi 60 minut bez wliczania czasu dojazdu do miejsca zamieszkania klienta.
7. Warunkiem określenia planu rehabilitacji uczestnika przez fizjoterapeutę będzie zaświadczenie lekarskie o wymaganej rehabilitacji domowej.
8. Wykonawca będzie świadczył usługi na podstawie indywidualnych zleceń na wykonanie usługi, przekazanych przez Zamawiającego, precyzujących termin rozpoczęcia i zakończenia oraz wymiar godzin.
9. Wykonawca musi zapewnić we własnym zakresie niezbędny do prawidłowego świadczenia usługi sprzęt typu: stół do masażu, przyrządy do ćwiczeń oraz inne niezbędne sprzęty.
10. Realizacja usługi wymaga bezwzględnego przestrzegania wytycznych sanitarno-epidemiologicznych zarówno przez odbiorców usługi jak i Wykonawcę.
11. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia Kart Pracy według wzoru przekazanego przez Zamawiającego, które będą stanowić załącznik do faktury/rachunku.
12. Realizacja usługi powinna nastąpić w ciągu 7 dni od daty złożenia pisemnego zlecenia przez Zamawiającego.
13. Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie prac.
15. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
18. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dotyczące wykonywania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
19. Zamawiający wskazuje, iż nie dokonano podziału zamówienia na części z powodu braku możliwości koordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia na części, z uwagi na jego niewielki zakres i rozmiar, nie utrudni konkurencji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta wykonawcy nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzenia lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego – oferta ta nie została podpisana.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
INNE PRZETARGI JARACZEWO
więcej: przetargi JARACZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług całodobowej opieki wytchnieniowej w Gminie Miasta Brodnicy w roku 2024"
- Świadczenie usług fizjoterapeutycznych na potrzeby Dziennego Domu Pobytu w Stalmierzu
- Wybór Wykonawcy usługi rehabilitacyjnej dla 30 podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Senior + w ramach projektu Kujawsko-Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy.
- "REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" NA RZECZ PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W MIKOŁOWIE"- ETAP II NR POSTĘPOWANIA 03/2024
- Ewaluacja Programu Wspierania Rodziny, opracowanie projektu tego Programu na kolejne lata wraz z monitoringiem realizacji celów i analizą standardów usług w placówkach wsparcia dziennego
- Prowadzenie zajęć specjalistycznych czwartej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.