Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00175615/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie i pielęgnacja rabat kwiatowych na terenie miasta Starachowice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.um.starachowice.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie i pielęgnacja rabat kwiatowych na terenie miasta Starachowice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f2a67d2-10a5-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270005
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175615/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.56.2021.HE
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 382097,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rabat kwiatowych i obsadzenie ich różami
o odmianie Marathon® i lawendą o odmianie Hidcote na terenie miasta Starachowice oraz ich pielęgnacja, zgodnie z załącznikiem nr 1 do Specyfikacji warunków zamówienia.
1) Prace obejmują:
a) wykonanie oprysku, zerwanie darni oraz korytowanie i spulchnianie gleby na głębokość 20 cm (±2 cm w zależności od potrzeb),
b) odwóz nadmiaru ziemi, na pow. ok. 316 m³,
c) dowóz ziemi urodzajnej i uzupełnienie ubytków po korytowaniu, na powierzchni
ok. 316 m³,
d) wykonanie nasadzeń róż o odmianie Marathon® - 4.122 szt.,
e) wykonanie nasadzeń lawendy o odmianie Hidcote - 2.140 szt.,
f) wykonanie ściółkowania nasadzeń korą drzew iglastych o gr. warstwy 10 cm, (±2 cm
w zależności od potrzeb) na agrowłókninie o gramaturze 50 g/m² - ok. 158 m³.
2) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na okres 12 miesięcy w zakresie kwitnienia posadzonych roślin. W ramach gwarancji zobowiązuje się do nieodpłatnego ponownego posadzenia roślin, które nie zakwitną z przyczyn niezależnych od Zamawiającego w sezonie wegetacyjnym, w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego tego faktu.
3) Pielęgnację ww. nasadzeń róż i lawendy należy przeprowadzić w 2022 roku. Zakres prac obejmuje kompleksową pielęgnację rabat poprzez:
a) cięcie pielęgnacyjne (zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego, nie rzadziej niż 2 razy
w sezonie),
b) bieżące odchwaszczanie (w zależności od potrzeb, lecz nie rzadziej niż 2 razy
w miesiącu),
c) podlewanie, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego, lecz nie rzadziej niż jeden raz
w tygodniu,
d) nawożenie, trzy razy w sezonie nawozem mineralnym, wieloskładnikowym,
e) opryski profilaktyczne oraz docelowe (w zależności od potrzeb, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego),
f) uzupełnianie kory (w zależności od potrzeb, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego).
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj. z: wykonywaniem oprysku, korytowaniem, uzupełnianiem ubytków po korytowaniu, nasadzeniami róż i lawendy, ściółkowaniem, pielęgnacją posadzonych roślin, odchwaszczaniem, plewieniem, podlewaniem.
Termin wykonania zamówienia:
1. Planowany termin wykonania rabat wynosi 2 miesiące od dnia podpisania umowy
z Wykonawcą.
2. Planowany termin pielęgnacji rabat od dnia 1 kwietnia do 31 października 2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 333720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 510429,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 333720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. OGRODNIK Edyta Fereniec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140859484
7.3.3) Ulica: ul. Grażyny Bacewicz 33
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "OGRODNIK" Edyta Fereniec
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "OGRODNIK" Edyta Fereniec
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 333720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Świadczenie usługi cateringowej w 2024 r. dla 18 uczestników działań realizowanych w Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla planowanych w PZOZ z siedzibą w Starachowicach zadań inwestycyjnych
- Dostawa nici oraz sprzętu jednorazowego dla Bloku Operacyjnego Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa różnych materiałów medycznych oraz sprzętu jednorazowego użytku dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Dzielnicy Wilanów przy ul. F. Klimczaka 2 i 4 w Warszawie oraz terenu wokół nich.
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO
- Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu w czystości przystanków autobusowych, wiat przystankowych oraz opróżnianiu wraz z myciem i konserwacją koszy na śmieci ...
- Oczyszczanie pozostałych terenów w roku 2025
- "Rewitalizacja obiektu dworca kolejowego w Ozimku"
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.