eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gać › Modernizacja placów zabaw polegająca na wymianie urządzeń na nowe w ramach poprawy bezpieczeństwa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja placów zabaw polegająca na wymianie urządzeń na nowe w ramach poprawy bezpieczeństwa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GAĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900648

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 275

1.5.2.) Miejscowość: Gać

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-207

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: (16) 641-14-29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_gac@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gac.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja placów zabaw polegająca na wymianie urządzeń na nowe w ramach poprawy bezpieczeństwa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bcf2d84-f0bc-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269910

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038968/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Modernizacja placów zabaw polegająca na wymianie urządzeń na nowe w ramach poprawy bezpieczeństwa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rolny na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214508

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGO.271.9.2023.JS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 165002,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa w rozumieniu przepisów ustawy Pzp. Zamówienie obejmuje wszystkie prace umożliwiające i mające na celu realizację zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja placów zabaw polegająca na wymianie urządzeń na nowe w ramach poprawy bezpieczeństwa”. Planowana inwestycja obejmuje modernizację istniejących placów zabaw położonych w miejscowości: Gać, Ostrów, Dębów, Białoboki – położonych w granicach administracyjnych gmina Gać, na obszarze powiatu przeworskiego, województwo podkarpackie. Place zabaw zlokalizowane są w terenie zabudowanym.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów:
1. Dostawa i montaż urządzeń na placu zabaw w miejscowości Gać na działce nr ewid. 1389

a. Dostawa i montaż urządzenia – huśtawka metalowa podwójna,
b. Dostawa i montaż urządzenia – huśtawka wahadłowa,
c. Dostawa i montaż urządzenia – sprężynowiec motor.
2. Dostawa i montaż urządzeń na placu zabaw w miejscowości Ostrów na działce nr ewid. 1096/1
a. Dostawa i montaż urządzenia – huśtawka wahadłowa,
b. Dostawa i montaż urządzenia – wielofunkcyjny zestaw do ćwiczeń,
c. Dostawa i montaż urządzenia – wielofunkcyjny zestaw do ćwiczeń ruchowych ze zjeżdżalnią.
3. Dostawa i montaż urządzeń na placu zabaw w miejscowości Dębów na działce nr ewid. 544/1
a. Dostawa i montaż urządzenia – huśtawka wahadłowa,
b. Dostawa i montaż urządzenia – wielofunkcyjny zestaw do ćwiczeń ruchowych ze zjeżdżalnią.
4. Dostawa i montaż urządzeń plac zabaw w miejscowości Białoboki na działce nr ewid. 377
a. Dostawa i montaż urządzenia – huśtawka wahadłowa,
b. Dostawa i montaż urządzenia – wielofunkcyjny zestaw do ćwiczeń,
c. Dostawa i montaż urządzenia – huśtawka ważka podwójna,
d. Dostawa i montaż urządzenia – wielofunkcyjny zestaw do ćwiczeń ruchowych ze zjeżdżalnią.
5. Nawierzchnia bezpieczna – do wykonania na placu zabaw w miejscowości Gać na działce ewid. 1389
a. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
b. Koryta wykonane na całej szerokości jezdni i chodników,
c. Obrzeża betonowe; podsypka cementowo-piaskowa; wypełnienie spoin zaprawą cementową,
d. Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe,
e. Warstwy odsączające,
f. Podbudowy z kruszyw; tłuczeń; warstwa dolna,
g. Nawierzchnia poliuretanowa z natryskiem strukturalnym, elastyczna, bezspoinowa dwuwarstwowa.
Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ oraz w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 11 do SWZ.
Wszelkie materiały, wyroby i urządzenia przeznaczone do wykonania zadania w ramach prowadzonej inwestycji muszą być fabrycznie nowe, w możliwie najwyższej klasie jakości, wolne od wad fabrycznych, posiadające aktualne wymagane atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności, wykonane w ramach bezpiecznych technologii. Muszą być objęte gwarancją fabryczną producenta. Wraz z dokumentacją powykonawczą, wykonawca sporządzi wykaz zastosowanych urządzeń i materiałów oraz złoży wszystkie wymagane certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności i karty gwarancyjne. Dokumenty należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
Dostarczone i zamontowane przez wykonawcę urządzenia oraz zastosowane materiały winny spełniać wymagania z norm z grupy PN-EN 1176 odnoszących się do wyposażenia publicznych placów zabaw. Zaoferowane urządzenia powinny spełniać minimalne wymagania określone przez zamawiającego lub posiadać lepsze parametry.
Materiały dostarczone i użyte przez wykonawcę muszą być fabrycznie nowe oraz odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić prawidłowe działanie poszczególnych systemów technicznych i technologicznych oraz osiągnięcie założeń funkcjonalnych dla poszczególnych obiektów, systemów i elementów.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie robót towarzyszących i tymczasowych. Wykonawca zobowiązany jest do kompletowania w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).
Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamówienia. Wszelkie odpady powstałe podczas realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany zagospodarować na własny koszt. Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia oraz po zakończeniu prac montażowych jest zobowiązany do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu.
Wszystkie prace odbywać się będą na istniejących placach zabaw, na którym posadowione są urządzenia zabawowe. W związku z tym Wykonawca musi przeprowadzić wszystkie prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami BHP oraz bez uszkodzenia żadnego z istniejących urządzeń zabawowych. Tym samym Wykonawca zobowiązuje się do usunięcie i naprawienia wszelkich szkód wynikłych z jego winy.
Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające ich używanie, nie spełniają wymagań stawianych prze zamawiającego, wykonawca wymieni je na nowe, na własny koszt.
Wykonawca na okoliczność odbioru, przygotuje oraz złoży u zamawiającego w formie trwale spiętej, wszelkie dokumenty związane z wykonanym przedmiotem zamówienia, a zwłaszcza:
- karty techniczne urządzeń, wskazujące w jaki sposób urządzenia zostały wyprodukowane, w tym m. in. informacja o konstrukcji urządzenia, jego wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach;
- instrukcje obsługi, włącznie z danymi na temat bezpiecznych odległości pomiędzy urządzeniami oraz zasadach kontroli i konserwacji;
- certyfikaty zgodności wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą lub inne niezależne jednostki i inne dokumenty potwierdzające zgodność dostarczonych i zamontowanych urządzeń z ww. normami,
- dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości).

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45262210-6 - Fundamentowanie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210354,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210354,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210354,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOCiN Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180 316 108 NIP: 813 35 42 365

7.3.3) Ulica: ul. Borki 10

7.3.4) Miejscowość: Leżajsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210354,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wskazany okres realizacji zamówienia - 20 dni - określa się od dnia zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.