eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Winnica › Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Winnica, na których zamieszkują mieszkańcy i powstają odpady komunalne



Ogłoszenie z dnia 2021-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Winnica, na których zamieszkują mieszkańcy i powstają odpady komunalne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA WINNICA

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378522

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Pułtuska 25

1.4.2.) Miejscowość: Winnica

1.4.3.) Kod pocztowy: 06-120

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.4.7.) Numer telefonu: 23 6914092

1.4.8.) Numer faksu: 23 6914025

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminawinnica.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawinnica.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269704

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00246023/03

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 03

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy położonych na terenie gminy Winnica w okresie od 1 stycznia 2022 roku do dnia 31 grudnia 2022 roku., w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 888), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz. 779), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r., w sprawie szczególnych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r., poz. 122), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa nr 3/19 z dnia 22.01.2019 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Mazowieckiego 2024 z załącznikami, Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Winnica, oraz innymi przepisami prawa ustawowego i prawa miejscowego.

Szczegółowy opis zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy położonych na terenie gminy Winnica, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 888), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz. 779), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r., w sprawie szczególnych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r., poz. 122), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa nr 3/19 z dnia 22.01.2019 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Mazowieckiego 2024 z załącznikami, Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Winnica, oraz innymi przepisami prawa ustawowego i prawa miejscowego.

Szczegółowy opis zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej

Przed zmianą:
Data od-do

Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - miesiące

Przed zmianą:

Po zmianie:
12

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają:
a) wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Winnica w zakresie odbierania opadów komunalnych od właścicieli nieruchomości uwzględniający wszystkie rodzaje odpadów, objęte przedmiotem zamówienia,
b) wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny lub elektroniczny.
c) Aktualny wpis do BDO.
2. Zdolność techniczna lub zawodowa:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Warunek będzie oceniany na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu sprzętu oraz wskazanie bazy magazynowo - transportowej, zgodnie z treścią Załącznika nr 8 do siwz. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje:
a) samochodami specjalnymi (śmieciarkami) przystosowanymi do opróżniania pojemników o pojemności od 120 l do 1100 l – co najmniej 2 szt.,
b) samochodami specjalnymi (śmieciarkami) przystosowanymi do opróżniania pojemników o pojemności od powyżej 1100 l do 7000 l – co najmniej 1 szt.,
c) samochodami specjalnymi (śmieciarkami) posiadającymi zabudowę dwukomorową umożliwiającą odbiór dwóch frakcji jednocześnie – co najmniej 2 szt.,
d) samochodami przystosowanymi do odbioru selektywnie zbieranych odpadów komunalnych oraz odpadów ulegających biodegradacji w workach i odpadach wielkogabarytowych – co najmniej 1 szt.,
e) samochodem specjalnym z HDS przystosowanym do odbioru selektywnie zbieranych odpadów w pojemnikach – co najmniej 1 szt.,
f) bazą magazynowo – transportową usytuowaną na terenie gminy Winnica lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Winnica, na terenie do którego wykonawca posiada tytuł prawny.

Po zmianie:
1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają:
a) wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Winnica w zakresie odbierania opadów komunalnych od właścicieli nieruchomości uwzględniający wszystkie rodzaje odpadów, objęte przedmiotem zamówienia,
b) Aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (rejestr BDO) zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2021 r., poz. 779 z późn. zm.).
2. Zdolność techniczna lub zawodowa:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Warunek będzie oceniany na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu sprzętu oraz wskazanie bazy magazynowo - transportowej, zgodnie z treścią Załącznika nr 8 do siwz. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje:
a) samochodami specjalnymi (śmieciarkami) przystosowanymi do opróżniania pojemników o pojemności od 120 l do 1100 l – co najmniej 2 szt.,
b) samochodami specjalnymi (śmieciarkami) przystosowanymi do opróżniania pojemników o pojemności od powyżej 1100 l do 7000 l – co najmniej 1 szt.,
c) samochodami specjalnymi (śmieciarkami) posiadającymi zabudowę dwukomorową umożliwiającą odbiór dwóch frakcji jednocześnie – co najmniej 2 szt.,
d) samochodami przystosowanymi do odbioru selektywnie zbieranych odpadów komunalnych oraz odpadów ulegających biodegradacji w workach i odpadach wielkogabarytowych – co najmniej 1 szt.,
e) samochodem specjalnym z HDS przystosowanym do odbioru selektywnie zbieranych odpadów w pojemnikach – co najmniej 1 szt.,
f) bazą magazynowo – transportową usytuowaną na terenie gminy Winnica lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Winnica, na terenie do którego wykonawca posiada tytuł prawny.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1) Wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Winnica w zakresie odbierania opadów komunalnych od właścicieli nieruchomości uwzględniający wszystkie rodzaje odpadów, objęte przedmiotem zamówienia.
2) Wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny lub elektroniczny.
3) Aktualny wpis do BDO.
4) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług, w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

Po zmianie:
1) Wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Winnica w zakresie odbierania opadów komunalnych od właścicieli nieruchomości uwzględniający wszystkie rodzaje odpadów, objęte przedmiotem zamówienia.
2) Aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (rejestr BDO) zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2021 r., poz. 779 z późn. zm.).
3) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług, w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-11-18 09:00

Po zmianie:
2021-11-22 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-11-18 09:15

Po zmianie:
2021-11-22 09:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-12-17

Po zmianie:
2021-12-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.