eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawno-Zdrój › Remont i modernizacja dachu, elewacji i balkonów Sanatorium Uzdrowiskowego "Dom Zdrojowy" w Szczawnie Zdroju przy ul. Kolejowej 14



Ogłoszenie z dnia 2024-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont i modernizacja dachu, elewacji i balkonów Sanatorium Uzdrowiskowego „Dom Zdrojowy” w Szczawnie Zdroju przy ul. Kolejowej 14

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288308

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Wojska Polskiego 6

1.4.2.) Miejscowość: Szczawno-Zdrój

1.4.3.) Kod pocztowy: 58-310

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: mfajek@szczawno-jedlina.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawno-jedlina.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269672

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-03

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00269636

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
dalsza część dot. zmian umowy:
11) zmiany osób reprezentujących lub wykonujących funkcje kierownicze, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia
drugiej strony, w następujących przypadkach:
a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych;
b) niewywiązywania się z obowiązków wynikających z Umowy;
c) jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji);
d) Wykonawca może dokonywać zmiany Kluczowych Specjalistów, tj. kierownika budowy lub osoby uprawnionej do
kierowania pracami konserwatorskimi na zabytkach przedstawionych
w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego Kluczowego Specjalistę;
e) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę Kluczowych Specjalistów w następujących przypadkach:
 śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych Kluczowego Specjalisty;
 niewywiązywania się Kluczowego Specjalisty z obowiązków wynikających z Umowy;
 jeżeli zmiana Kluczowego Specjalisty stanie się konieczna z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji);
f) jeżeli Zamawiający uzna, że Kluczowy Specjalista nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z Umowy, może żądać
od Wykonawcy zmiany Kluczowego Specjalisty.
W przypadku zmiany Kluczowego Specjalisty nowy Kluczowy Specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego
specjalisty.
12) w przypadku, gdy Zamawiający pozostaje w zwłoce w udostępnieniu Terenu Budowy, wymaganej dokumentacji, termin
realizacji zamówienia ulega automatycznie przedłużeniu o ilość dni zwłoki,w jakiej pozostaje Zamawiający (od dnia
powstania zwłoki do dnia protokolarnego przekazania Terenu Budowy lub
określonej dokumentacji). Wystąpienie takiej sytuacji wymaga stosownej notatki służbowej zaakceptowanej przez
Inspektora Nadzoru oraz Zamawiającego, a także sporządzenia aneksu do Umowy w formie pisemnej pod rygorem
nieważności;
13) Zamawiający dopuszcza ewentualne zmiany w zakresie Harmonogramu rzeczowo-finansowego, jeżeli będą one
uzasadnione organizacyjnie i technicznie i będą korzystne dla Zamawiającego pod względem zapewnienia możliwości
realizowania świadczeń medycznych;
14) Zmiana formy zabezpieczenia Umowy: zmiana przewidziana w art. 451 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
15) Zmiana Podwykonawców: w przypadku wprowadzenia Podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego)
Podwykonawcy, rezygnacji Podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez Podwykonawcę.
Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z Podwykonawcą wraz z częścią
dokumentacji dot. wykonania robót określonych w umowie.
16) zmiana wynagrodzenia, o którym mowa w § 15 ust. 1 Umowy związana z koniecznością rezygnacji przez
Zamawiającego z wykonania części zamówienia o wartość wynikającą z zestawienia kosztów, przy czym wartość zmiany
nie może przekroczyć 20% wartości umowy brutto.
17) Jeżeli ma to wpływ na koszt wykonania zamówienia, dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia z uwzględnieniem zmian w zakresie:
 wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie
ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
 zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
 zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4
października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342 oraz z 2022 r. poz. 1079)

Po zmianie:
dalsza część dot. zmian umowy:
11) zmiany osób reprezentujących lub wykonujących funkcje kierownicze, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia
drugiej strony, w następujących przypadkach:
a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych;
b) niewywiązywania się z obowiązków wynikających z Umowy;
c) jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji);
d) Wykonawca może dokonywać zmiany Kluczowych Specjalistów, tj. kierownika robót lub osoby uprawnionej do
kierowania pracami konserwatorskimi na zabytkach przedstawionych
w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego Kluczowego Specjalistę;
e) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę Kluczowych Specjalistów w następujących przypadkach:
 śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych Kluczowego Specjalisty;
 niewywiązywania się Kluczowego Specjalisty z obowiązków wynikających z Umowy;
 jeżeli zmiana Kluczowego Specjalisty stanie się konieczna z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji);
f) jeżeli Zamawiający uzna, że Kluczowy Specjalista nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z Umowy, może żądać
od Wykonawcy zmiany Kluczowego Specjalisty.
W przypadku zmiany Kluczowego Specjalisty nowy Kluczowy Specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego
specjalisty.
12) w przypadku, gdy Zamawiający pozostaje w zwłoce w udostępnieniu Terenu Budowy, wymaganej dokumentacji, termin
realizacji zamówienia ulega automatycznie przedłużeniu o ilość dni zwłoki,w jakiej pozostaje Zamawiający (od dnia
powstania zwłoki do dnia protokolarnego przekazania Terenu Budowy lub
określonej dokumentacji). Wystąpienie takiej sytuacji wymaga stosownej notatki służbowej zaakceptowanej przez
Inspektora Nadzoru oraz Zamawiającego, a także sporządzenia aneksu do Umowy w formie pisemnej pod rygorem
nieważności;
13) Zamawiający dopuszcza ewentualne zmiany w zakresie Harmonogramu rzeczowo-finansowego, jeżeli będą one
uzasadnione organizacyjnie i technicznie i będą korzystne dla Zamawiającego pod względem zapewnienia możliwości
realizowania świadczeń medycznych;
14) Zmiana formy zabezpieczenia Umowy: zmiana przewidziana w art. 451 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
15) Zmiana Podwykonawców: w przypadku wprowadzenia Podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego)
Podwykonawcy, rezygnacji Podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez Podwykonawcę.
Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z Podwykonawcą wraz z częścią
dokumentacji dot. wykonania robót określonych w umowie.
16) zmiana wynagrodzenia, o którym mowa w § 15 ust. 1 Umowy związana z koniecznością rezygnacji przez
Zamawiającego z wykonania części zamówienia o wartość wynikającą z zestawienia kosztów, przy czym wartość zmiany
nie może przekroczyć 20% wartości umowy brutto.
17) Jeżeli ma to wpływ na koszt wykonania zamówienia, dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia z uwzględnieniem zmian w zakresie:
 wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie
ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
 zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
 zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4
października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342 oraz z 2022 r. poz. 1079)

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe sekcja VII - jako uzupełnienie ze względu na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu o zamówieniu.
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej Umowy w zakresie:
(...)
18) Stosownie do zapisów art. 439 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
a) zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku zmiany ceny materiałów i kosztów związanych z realizacją
zamówienia;
b) poziom zmiany ceny materiałów i kosztów, określonych w ust. 1, który uprawnia strony umowy do żądania zmiany
wynagrodzenia wynosi min. 10 %;
c) pierwsza zmiana wynagrodzenia może nastąpić po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy
i począwszy od kolejnego miesiąca po opublikowaniu w dzienniku urzędowym przez prezesa głównego urzędu
statystycznego obwieszczenia w sprawie cen produkcji budowlano-montażowej;
d) zmiana wynagrodzenia może nastąpić nie więcej niż 1 raz w trakcie trwania umowy,
e) zmiana wynagrodzenia nastąpi o wartość wskaźnika, o którym mowa w lit c);
f) waloryzacja wynagrodzenia może nastąpić pod warunkiem, że zmiana cen związanych z realizacją zamówienia ma
rzeczywisty wpływ na koszt wykonania niniejszej umowy.
g) W sytuacji wystąpienia okoliczności uprawniających do zmiany wynagrodzenia, strony nawzajem są względem siebie
uprawnione do złożenia pisemnego wniosku o zmianę Umowy w zakresie płatności dotyczących okresu, za który
waloryzacja ma nastąpić. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie odpowiedniego
wskaźnika GUS, będącego podstawą takiego żądania wraz z potwierdzeniem, że nastąpiła jego zmiana uzasadniająca
żądanie. Ponadto wraz z wnioskiem należy podać dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia po zmianie Umowy,
w szczególności należy wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą zmiany wynagrodzenia a wpływem zmiany kosztów realizacji umowy na kalkulację wynagrodzenia. Ponadto w przypadku żądania podwyższenia
wynagrodzenia należy również przedstawić dowody ich poniesienia
w zwiększonej wysokości.
h) Zamawiający nie przewiduje waloryzacji wynagrodzenia w przypadku, gdy w wyniku wszystkich waloryzacji, wartość
łącznego wynagrodzenia dla Wykonawcy osiągnęła poziom 115 % względem pierwotnie przewidzianego wynagrodzenia
umownego brutto.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
(wszystkie informacje dot. umowy - we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.