Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00078768/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa PSP w Harasiukach wraz z adaptacją pomieszczeń na potrzeby oddziałów przedszkolnych - Etap I.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa w Harasiukach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000561626
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 21
1.5.2.) Miejscowość: Harasiuki
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-413
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15-8791191
1.5.8.) Numer faksu: 15-8791191
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsharasiuki@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pspharasiuki.superszkolna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
zamowienia.harasiuki.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa PSP w Harasiukach wraz z adaptacją pomieszczeń na potrzeby oddziałów przedszkolnych - Etap I.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddbbb9a9-c9d0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269624
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PSP.1.2100.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 402669,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest : realizacja zadania pn. „„Rozbudowa PSP
w Harasiukach wraz z adaptacją pomieszczeń na potrzeby oddziałów przedszkolnych – Etap I”.
4.2 Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
PARTER:
wykonanie rozbudowy wraz z przebudową istniejącego wiatrołapu przy budynku PSP od strony zachodniej,
przebudowę istniejących pomieszczeń na parterze pod sale oddziałów przedszkolnych,
przebudowę istniejących pomieszczeń na parterze pod sanitariaty,
przebudowę ścian, otworów drzwiowych na parterze budynku,
PIĘTRO:
przebudowę części pomieszczeń ze zmiana funkcji polegającej na zamianie sal lekcyjnych z zapleczem socjalno-sanitarnym na pomieszczenia administracyjne szkoły: sekretariat z hollem, pokój nauczycieli z aneksem socjalnym i pokój dyrektora z pomieszczeniem magazynowym oraz WC,
remont istniejących schodów zewnętrznych polegający na wymianie istniejącej okładziny z gresu i zastąpienie go na płyty granitowe(płomieniowane),
4.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanowią projekty budowlane, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót.
Załączony do niniejszej SWZ projekt budowlany zawiera szerszy zakres robót. Niniejszym postępowaniem nie są objęte roboty dotyczące:
− przebudowy ścian, otworów okiennych i drzwiowych na korytarzach , (parter, piętro),
− remont korytarzy i pomieszczenia WC dziewcząt (piętro),
− remont sal lekcyjnych Nr 6, 7, 12, 15, 20, 22, 25,
− wymiana instalacji oświetleniowej na korytarzach oraz w/w salach lekcyjnych,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88789,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 520928,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 402669,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo Budowlane Andrzej Łacko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621174841
7.3.3) Ulica: Wałowa 63
7.3.4) Miejscowość: Janów Lubelski
7.3.5) Kod pocztowy: 23-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łacko Andrzej Usługi Remontowo-Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Łacko Andrzej Usługi Remontowo-Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 402669,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16.
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Wykonanie instalacji pomp ciepła na obiekcie Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
- " Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Aleksandrow Etap I -Rządowy Fundusz Polski Ład "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.