Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00236453/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa linii bigująco - falcującej i plotera tnąco – bigującego na potrzeby ZAZ w Woli Rafałowskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Towarzystwo Przeciwdziałania Uzależnieniom „Trzeźwa Gmina” w Chmielniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690463790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chmielnik 146
1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-016
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172296609
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chmielnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zaz.trzezwagmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.chmielnik.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa linii bigująco - falcującej i plotera tnąco – bigującego na potrzeby ZAZ w Woli Rafałowskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-904633e6-30b0-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269578
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00233164/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Dostawa linii bigująco-falcującej i plotera tnąco – bigującego na potrzeby ZAZ w Woli Rafałowskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236453/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RD.271-1.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:
1.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa linii bigująco – falcującej i plotera tnąco – bigującego na potrzeby ZAZ w Woli Rafałowskiej
1.2 Sprzęt musi być fabrycznie nowy (nie używany), sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy. Pod pojęciem „fabrycznie nowy" Zamawiający rozumie produkt wykonany z fabrycznie nowych elementów, nieregenerowany, bez śladu uszkodzeń. Odbiór przedmiotu dostawy oraz szkolenie z obsługi nastąpi w siedzibie Wykonawcy.
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanowi załącznik nr 5 do SWZ. Załącznik ten określa minimalne parametry oferowanego sprzętu. Oferowany sprzęt musi spełniać wszystkie wymagania określone w przedmiotowym załączniku.
2) Minimalny okres gwarancji na dostarczony sprzęt wynosić musi 12 miesięcy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i Wykonawca wskaże go w formularzu oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42991100-0 - Maszyny introligatorskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195570,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195570,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195570,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAFMASZ Bogdan Wiąk, ul. Kościuszki 47, 27-500 Opatów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360288918
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 47
7.3.4) Miejscowość: Opatów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-500
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195570,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.