Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00264778/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
- 2024/BZP 00267683/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
PRZEBUDOWA OBIEKTU MOSTOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 461 W M. DĄBRÓWKA ŁUBNIAŃSKA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Oleska 127
1.4.2.) Miejscowość: Opole
1.4.3.) Kod pocztowy: 45-231
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.7.) Numer telefonu: 774591800
1.4.8.) Numer faksu: 774581352
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
administracja samorządowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269517
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00264778
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
W celu potw speł warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane i zawierać szczegółowe informacje i dane niezbędne do oceny warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji 5.4.) pkt 1 (tj. nazwy i wartości zadania w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi, nazwy i wartości zadania w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy (mostu, wiaduktu, estakady lub przepustu, o obciążeniu dla klasy A lub o obciążeniu ruchomym klasy I), wskazać rodzaj obiektu inżynierskiego tj.: most, wiadukt, estakada lub przepust), przy czym opisując robotę wykonawca powinien również zamieścić nazwę zadania, oraz załączyć dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – na załączniku nr 6 do SWZ,
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wykaz osób stanowi załącznik nr 7 do SWZ i powinien zawierać szczegółowe informacje i dane niezbędne do oceny warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji 5.4.) pkt 2 tj.:
1) dla osoby wskazanej w sekcji 5.4.) pkt 2 ppkt a)(kierownik budowy) wpisać imię i nazwisko, nazwę, specjalność i zakres posiadanych uprawnień (czy bez ograniczeń), doświadczenie (okres pełnienia funkcji w miesiącach i latach, stanowisko), czy doświadczenie zostało zdobyte po uzyskaniu uprawnień oraz podać informację o podstawie do dysponowania tą osobą,
2) dla osoby wskazanej w sekcji 5.4.) pkt 2 ppkt b) (kierownik robót mostowych) wpisać imię i nazwisko, nazwę, specjalność i zakres posiadanych uprawnień (czy bez ograniczeń), doświadczenie (okres pełnienia funkcji w miesiącach i latach, stanowisko), czy doświadczenie zostało zdobyte po uzyskaniu uprawnień oraz podać informację o podstawie do dysponowania tą osobą,
3)dla osoby wskazanej w sekcji 5.4.) pkt 2 ppkt c) (kierownik robót sanitarnych (sieć gazowa) wpisać imię i nazwisko, nazwę, specjalność i zakres posiadanych uprawnień oraz podać informację o podstawie do dysponowania tą osobą,
4)dla osoby wskazanej w sekcji 5.4.) pkt 2 ppkt d) SWZ (kierownik robót sanitarnych (sieć kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji wodociągowej) wpisać imię i nazwisko, nazwę, specjalność i zakres posiadanych uprawnień oraz podać informację o podstawie do dysponowania tą osobą,
5)dla osoby wskazanej w sekcji 5.4.) pkt 2 ppkt e) (kierownik robót elektroenergetycznych (sieć elektroenergetyczna i oświetlenie drogowe) wpisać imię i nazwisko, nazwę, specjalność i zakres posiadanych uprawnień oraz podać informację o podstawie do dysponowania tą osobą,
6)dla osoby wskazanej w sekcji 5.4.) pkt 2 ppkt f) (kierownik robót telekomunikacyjnych (sieć przewodowa) wpisać imię i nazwisko, nazwę, specjalność i zakres posiadanych uprawnień oraz podać informację o podstawie do dysponowania tą osobą,
Po zmianie:
W celu potw speł warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane i zawierać szczegółowe informacje i dane niezbędne do oceny warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji 5.4.) pkt 1 (tj. nazwy i wartości zadania w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi, nazwy i wartości zadania w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy (mostu, wiaduktu, estakady lub przepustu, o obciążeniu dla klasy A lub o obciążeniu ruchomym klasy I), wskazać rodzaj obiektu inżynierskiego tj.: most, wiadukt, estakada lub przepust), przy czym opisując robotę wykonawca powinien również zamieścić nazwę zadania, oraz załączyć dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – na załączniku nr 6 do SWZ, b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wykaz osób stanowi załącznik nr 7 do SWZ i powinien zawierać szczegółowe informacje i dane niezbędne do oceny warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji 5.4.) pkt 2 tj.: 1) dla osoby wskazanej w sekcji 5.4.) pkt 2 ppkt a)(kierownik budowy) wpisać imię i nazwisko, nazwę, specjalność i zakres posiadanych uprawnień (czy bez ograniczeń), doświadczenie (okres pełnienia funkcji w miesiącach i latach, stanowisko), czy doświadczenie zostało zdobyte po uzyskaniu uprawnień oraz podać informację o podstawie do dysponowania tą osobą, 2) dla osoby wskazanej w sekcji 5.4.) pkt 2 ppkt b) (kierownik robót drogowych) wpisać imię i nazwisko, nazwę, specjalność i zakres posiadanych uprawnień oraz podać informację o podstawie do dysponowania tą osobą,) dla osoby wskazanej w sekcji 5.4.) pkt 2 ppkt c) (kierownik robót sanitarnych (sieć gazowa) wpisać imię i nazwisko, nazwę, specjalność i zakres posiadanych uprawnień oraz podać informację o podstawie do dysponowania tą osobą, 4)dla osoby wskazanej w sekcji 5.4.) pkt 2 ppkt d) SWZ (kierownik robót sanitarnych (sieć kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji wodociągowej) wpisać imię i nazwisko, nazwę, specjalność i zakres posiadanych uprawnień oraz podać informację o podstawie do dysponowania tą osobą, 5)dla osoby wskazanej w sekcji 5.4.) pkt 2 ppkt e) (kierownik robót elektroenergetycznych (sieć elektroenergetyczna i oświetlenie drogowe) wpisać imię i nazwisko, nazwę, specjalność i zakres posiadanych uprawnień oraz podać informację o podstawie do dysponowania tą osobą, 6)dla osoby wskazanej w sekcji 5.4.) pkt 2 ppkt f) (kierownik robót telekomunikacyjnych (sieć przewodowa) wpisać imię i nazwisko, nazwę, specjalność i zakres posiadanych uprawnień oraz podać informację o podstawie do dysponowania tą osobą,
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- [D/18/2024/A] Zakup i dostawa licencji na oprogramowania dla UO w ramach projektu naukowego pt. Badania archeologiczne w kościele pw. Podwyższenia Świętego Krzyża w Opolu (...)
- Zakup i sukcesywna dostawa wyrobów medycznych do terapii podciśnieniowej ran wraz z dzierżawą urządzeń, na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Sprzedaż wraz z dostawą substancji chemicznych i akcesoriów histopatologicznych dla Zakładu Patomorfologii SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu na okres 12 miesięcy
- Wykonanie i dostawa oznakowanych materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Edukacji i Rynku Pracy
- PN/04/2024 Roboty budowlane na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- Usługi ochrony osób i mienia oraz monitoringu w Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na funkcję administracyjną GOPS w Skrzyszowie - etap I
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Promna
- Podnosimy bezpieczeństwo sanitarne mieszkańców Gminy Dubeninki - budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Dubeninki.
- "Remont i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku skrzyżowania z DW nr 563 (ul. Wyzwolenia) do istniejącego odcinka jezdni dodatkowej w ciągu DW nr 541."- nr postępowania 109/24
- "Modernizacja PSG w m. Legnica."
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie gminy Pysznica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.