Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00215071/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-20
- 2022/BZP 00236990/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Cyfrowa Gmina - Zakup serwera z licencjami na oprogramowanie, zewnętrznej macierzy dyskowej, centralnego zasilacza UPS i komputerów z oprogramowaniem w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubasz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791106
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 37
1.5.2.) Miejscowość: Lubasz
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-720
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672556012
1.5.8.) Numer faksu: 672556462
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubasz@wokiss.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubasz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.lubasz.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cyfrowa Gmina - Zakup serwera z licencjami na oprogramowanie, zewnętrznej macierzy dyskowej, centralnego zasilacza UPS i komputerów z oprogramowaniem w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f217358d-eaff-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269426
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051965/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Cyfrowa Gmina - Zakup serwera z licencjami na oprogramowanie, zewnętrznej macierzy dyskowej, centralnego zasilacza UPS i komputerów z oprogramowaniem w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215071/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.V.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część – 1 - Zadanie Nr 1 – Zakup serwera z licencjami na oprogramowanie, zewnętrznej macierzy dyskowej i komputerów z oprogramowaniem1. W zakresie niniejszego zamówienia wchodzą w szczególności dostawy:
a) serwera z licencjami na oprogramowanie – 1 szt.,
b) zewnętrznej macierzy dyskowej – 1 szt.,
c) komputera z oprogramowaniem – 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w specyfikacji technicznej sprzętu i oprogramowania stanowiącej załącznik Nr 1a do SWZ.
2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w formularzu ofertowym pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone w załączniku Nr 1a do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3. Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2021 r. poz. 1344) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. 2016, poz. 806).
4. Wykonawca zapewnia, że dostarczone oprogramowanie:
- pochodzi z legalnego źródła i posiada wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np. oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz dostępu, itp.),
- nie narusza ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1062),
- pochodzi z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek.
5. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zobowiązał się odbierać zgłoszenia o awarii pod wskazanym numerem telefonu, faksu lub adresem e-mail od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego wskazanych w punkcie I SWZ.
6. Wykonawca zobowiązany jest zamontować serwer i macierz w szafie serwerowej w siedzibie Zamawiającego, w tym podłączyć w/w sprzęt do istniejącej u Zamawiającego infrastruktury techniczno-teleinformacyjnej, a także zainstalować dedykowane w/w sprzętom oprogramowanie w takim stopniu, aby Zamawiający swoim potencjałem kadrowym mógł zakończyć proces instalacji oprogramowania i w jak najszybszym jak to jest możliwe przedziale czasowym rozpocząć w pełni korzystanie z dostarczonego sprzętu.
7. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich i innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, uruchomienie, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny.
8. Dostawa sprzętu do siedziby Zamawiającego zostanie potwierdzona pisemnie protokołem odbioru (protokołem zdawczo – odbiorczym) wg zasad określonych w projektowanych postanowieniach umowy – wzór umowy (Załącznik nr 7a do SWZ).
9. Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa i deklarację zgodności.
10. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne dokumenty, instrukcje i gwarancje. Dokumenty, kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia.
11. Minimalny okres gwarancji jakości wymagany przez Zamawiającego na poszczególne elementy zamówienia wynosi:
1) dla serwera, macierzy - 60 miesięcy,
2) dla komputerów stacjonarnych – 36 miesięcy.
12. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcje obsługi i dane techniczne w języku polskim lub angielskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
4.5.5.) Wartość części: 185045,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Zadanie Nr 2 – Zakup centralnego zasilacza UPS1. W zakresie niniejszego zamówienia wchodzi w szczególności dostawa:
a) centralnego zasilacza UPS – 1 szt.,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w oraz specyfikacji technicznej UPS-a stanowiącej załącznik Nr 1b do SWZ.
2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w formularzu ofertowym pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone w załączniku Nr 1b do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3. Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2021 r. poz. 1344) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. 2016, poz. 806).
4. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zobowiązał się odbierać zgłoszenia o awarii pod wskazanym numerem telefonu, faksu lub adresem e-mail od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego wskazanych w punkcie I SWZ.
5. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich i innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, uruchomienie, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny.
6. Dostawa sprzętu do siedziby Zamawiającego zostanie potwierdzona pisemnie protokołem odbioru (protokołem zdawczo – odbiorczym) wg zasad określonych w projektowanych postanowieniach umowy – wzór umowy (Załącznik nr 7b do SWZ).
7. Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa i deklarację zgodności.
8. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne dokumenty, instrukcje i gwarancje. Dokumenty, kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia.
9. Minimalny okres gwarancji jakości wymagany przez Zamawiającego na poszczególne elementy zamówienia wynosi:
1) dla UPS –a – 24 miesiące.
11. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcje obsługi i dane techniczne w języku polskim lub angielskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 21 lipca 2022 roku Komisja przetargowa zawnioskowała do Kierownika Zamawiającego – Zastępcy Wójta Gminy Lubasz zgodnie z § 6 ust. 1 pkt 6 regulaminu komisji przetargowej stanowiącego załącznik do Zarządzenia Wójta Gminy Lubasz Nr 73.2022 z dnia 20 czerwca 2022 roku oraz art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) o unieważnienie w/w postępowania.
Do dnia 08.07.2022 r. do godz. 9.00 Zamawiający ustalił termin na składanie ofert w w/w postępowaniu. Termin ten został przez Zamawiającego przedłużony z 05.07.2022 r. godz. 9.00 na 08.07.2022 r. godz. 9.00.
Zamawiający przeznaczył na zrealizowanie w/w postępowania następujące środki finansowe:
a) na Część – 1 - Zadanie Nr 1 – Zakup serwera z licencjami na oprogramowanie, zewnętrznej macierzy dyskowej i komputerów z oprogramowaniem – kwotę 185.045,00 zł brutto,
b) na Część 2 - Zadanie Nr 2 – Zakup centralnego zasilacza UPS – kwotę 40.000,00 zł brutto.
Do Zamawiającego – Gminy Lubasz w wyznaczonym terminie wpłynęły następujące oferty:
1. Omnis sp. z o.o. Al. Korfantego 125 a, 40-156 Katowice – Wykonawca złożył ofertę na zadanie nr 2, cena oferty brutto to suma 78.966,00 zł.
2. Arcus S.A. ul. Kolejowa 5/7, 01-217 Warszawa – Wykonawca złożył ofertę na zadanie 1 i 2, cena oferty kształtowała się następująco:
a) 228.879,63 zł brutto - za Zadanie nr 1
b) 57.810 00 zł brutto - za Zadanie nr 2.
Wobec powyższego, że ceny ofertowe były wyższe niż kwoty zaplanowane przez Zamawiającego na realizację zarówno Zadania Nr 1 jak i Zadania Nr 2 zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) Kierownik Zamawiającego - Zastępca Wójta Gminy Lubasz w dniu 21 lipca 2022 r. unieważnił postępowanie prowadzone w trybie art. 275 pkt 2 w/w ustawy na realizację zadania pn. Cyfrowa Gmina - Zakup serwera z licencjami na oprogramowanie, zewnętrznej macierzy dyskowej, centralnego zasilacza UPS i komputerów z oprogramowaniem w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa. Zgodnie z niniejszym przepisem ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 21 lipca 2022 roku Komisja przetargowa zawnioskowała do Kierownika Zamawiającego – Zastępcy Wójta Gminy Lubasz zgodnie z § 6 ust. 1 pkt 6 regulaminu komisji przetargowej stanowiącego załącznik do Zarządzenia Wójta Gminy Lubasz Nr 73.2022 z dnia 20 czerwca 2022 roku oraz art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) o unieważnienie w/w postępowania.
Do dnia 08.07.2022 r. do godz. 9.00 Zamawiający ustalił termin na składanie ofert w w/w postępowaniu. Termin ten został przez Zamawiającego przedłużony z 05.07.2022 r. godz. 9.00 na 08.07.2022 r. godz. 9.00.
Zamawiający przeznaczył na zrealizowanie w/w postępowania następujące środki finansowe:
a) na Część – 1 - Zadanie Nr 1 – Zakup serwera z licencjami na oprogramowanie, zewnętrznej macierzy dyskowej i komputerów z oprogramowaniem – kwotę 185.045,00 zł brutto,
b) na Część 2 - Zadanie Nr 2 – Zakup centralnego zasilacza UPS – kwotę 40.000,00 zł brutto.
Do Zamawiającego – Gminy Lubasz w wyznaczonym terminie wpłynęły następujące oferty:
1. Omnis sp. z o.o. Al. Korfantego 125 a, 40-156 Katowice – Wykonawca złożył ofertę na zadanie nr 2, cena oferty brutto to suma 78.966,00 zł.
2. Arcus S.A. ul. Kolejowa 5/7, 01-217 Warszawa – Wykonawca złożył ofertę na zadanie 1 i 2, cena oferty kształtowała się następująco:
a) 228.879,63 zł brutto - za Zadanie nr 1
b) 57.810 00 zł brutto - za Zadanie nr 2.
Wobec powyższego, że ceny ofertowe były wyższe niż kwoty zaplanowane przez Zamawiającego na realizację zarówno Zadania Nr 1 jak i Zadania Nr 2 zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) Kierownik Zamawiającego - Zastępca Wójta Gminy Lubasz w dniu 21 lipca 2022 r. unieważnił postępowanie prowadzone w trybie art. 275 pkt 2 w/w ustawy na realizację zadania pn. Cyfrowa Gmina - Zakup serwera z licencjami na oprogramowanie, zewnętrznej macierzy dyskowej, centralnego zasilacza UPS i komputerów z oprogramowaniem w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa. Zgodnie z niniejszym przepisem ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedłużenie subskrypcji oraz dostawa licencji oprogramowania programistycznego
- Utworzenie, wdrożenie (wraz z przekazaniem licencji na czas korzystania z platformy) oraz bieżąca obsługa Systemu informatycznego (platformy) do realizacji projektów WUP w Kielcach - III
- Dostawa licencji oprogramowania oraz narzędzi wykorzystywanych do projektowania, obróbki oraz transmisji filmów i dźwięku, z podziałem na części.
- Dostawa licencji IT na potrzeby KZN w podziale na 2 części
- Przedłużenie subskrypcji dla posiadanych przez Zamawiającego licencji oprogramowania antywirusowego
- Odnowienie licencji na oprogramowanie Xopero ONE Backup&Recovery v.1.6.5.5414 do zabezpieczenia danych przechowywanych w usłudze Office 365
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.