eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2741D w km 3+788 w Mysłakowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2741D w km 3+788 w Mysłakowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821492

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: (75) 756473103

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiatkarkonoski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatkarkonoski.eu/5918

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.powiatkarkonoski.eu/7721/dokument/18061

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2741D w km 3+788 w Mysłakowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-936a990c-db61-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269385

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028811/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2741D w km 3+788 w Mysłakowicach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174887/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.1.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1889326,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie istniejącego mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2741D w km 3+788 w Mysłakowicach m.in. w zakresie konstrukcji jezdni i poboczy, nasypów drogowych, schodów skarpowych, przyczółków w obrębie skrzydełek, naprawy i zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji betonowej przęseł i podpór. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie, w terminie ustalonym między stronami, wykonać i ustawić w miejscu inwestycji - tablicę informacyjną. Minimalny rozmiar logo umieszczonego na tablicy informacyjnej to 80 cm x 120 cm. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia, tj.: 1) Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 5 do SWZ); 2) Dokumentacja projektowa i techniczna (Załącznik Nr 6 do SWZ), w tym: a) Projekt wykonawczy, b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), c) Operat terenowo-prawny, d) Projekt tymczasowej organizacji ruchu (TOR), e) Pisma, opinie i uzgodnienia, f) Przedmiar robót.
3. Wszystkie dokumenty tworzące Dokumentację projektową i techniczną są wiążące. Rysunki i część opisowa dokumentacji są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi.
4. Informacje dodatkowe: 1) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi, w sposób nienaruszający interesów osób trzecich. 2) Przedmiar robót oraz Kosztorys ofertowy (Załącznik Nr 7 do SWZ) stanowią elementy pomocnicze do wyliczenia ceny ryczałtowej robót. Ewentualne błędy w w/w dokumentach nie będą stanowiły podstawy do roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. 3) Wykonawca odpowiada za teren budowy i bezpieczeństwo podczas realizacji zamówienia, aż do zakończenia i ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia.
4) Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie i oznakowanie terenu prowadzenia robót na czas trwania prac - na podstawie czasowej organizacji ruchu - w celu zapewnienia bezpieczeństwa warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzenia robót.
5) Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną łącznie z opracowaniem inwentaryzacji powykonawczej. 6) Wybrany Wykonawca - najpóźniej w dniu przekazania przez Zamawiającego terenu budowy, który nastąpi w terminie 10 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - przedłoży Zamawiającemu wypełniony Kosztorys ofertowy, stanowiący Załącznik Nr 7 do SWZ, oraz Harmonogram rzeczowo-finansowy robót, zawierający terminy wykonania poszczególnych działów z Przedmiaru robót oraz ich koszt brutto. Łączna wartość prac wskazana w Kosztorysie ofertowym i Harmonogramie rzeczowo-finansowym robót musi być tożsama z wartością wynikającą z oferty Wykonawcy i zawartej umowy. Harmonogram rzeczowo-finansowym robót wymaga akceptacji kierownika budowy oraz inspektora nadzoru inwestorskiego. 7) Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do realizacji robót w terminie ustalonym między stronami opracować Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351) i przedstawić do akceptacji inspektorowi nadzoru inwestorskiego. 8) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę: a) gwarancji na wykonane roboty przez okres minimum 60 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu umowy; b) rękojmi za wady przedmiotu zamówienia przez okres minimum 60 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu umowy (tożsamy z okresem gwarancji, o którym mowa w lit. a). 9) Okres gwarancji, o której mowa w pkt 8 lit. a, stanowi jedno z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca może wydłużyć oferowany termin gwarancji - na zasadach określonych w Dziale XXVI SWZ. W takiej sytuacji okres rękojmi za wady wydłuży się automatycznie o przedłużony okres gwarancji. Maksymalny zaoferowany okres gwarancji, jaki będzie oceniany przez Zamawiającego w ramach jednego z kryteriów oceny ofert, wynosi 72 miesiące. Jeśli Wykonawca zaoferuje dłuższy niż 72-miesięczny okres gwarancji, Zamawiający przyzna ofercie taką ilość punktów, jak dla określonego w tym kryterium oceny ofert maksymalnego 72-miesięcznego okresu gwarancji. 7.Informacja dotycząca wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, została ujęta w Dziale XXVII SWZ. 8.Zasady realizacji i rozliczania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221110-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112500-0 - Usuwanie gleby

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2735111,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3266005,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2735111,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BERGER BAU Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981011638

7.3.3) Ulica: Szczecińska 11

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-517

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

WYKONAWCA przy pomocy podwykonawców wykona następujący zakres rzeczowy prac, tj.: prace geodezyjne, organizacja ruchu, elementy bezpieczeństwa ruchu, zieleń, rozbiórki i frezowanie, montaż stali zbrojeniowej, roboty izolacyjne, roboty antykorozyjne, roboty naprawcze, asfalt lany, dylatacje bitumiczne, roboty brukarskie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2735111,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia została odrzucona: Oferta Nr 3 - na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp – z uwagi na niewyrażenie przez Wykonawcę zgody na przedłużenie terminu związania ofertą – na wniosek Zamawiającego. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.