eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łukowica › Budowa zbiornika na wodę pitną ze stacją uzdatniania wody wraz z infrastrukturą techniczną



Ogłoszenie z dnia 2022-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zbiornika na wodę pitną ze stacją uzdatniania wody wraz z infrastrukturą techniczną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łukowica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukowica

1.5.2.) Miejscowość: Łukowica

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-606

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lukowica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukowica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.malopolska.pl/uglukowica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zbiornika na wodę pitną ze stacją uzdatniania wody wraz z infrastrukturą techniczną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca1d0114-bb57-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269376

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018431/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa zbiornika na wodę pitną ze stacją uzdatniania wody wraz z infrastrukturą techniczną.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122672/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.rb/6/TP/6/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zbiornika na wodę pitną ze stacją uzdatniania wody wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Przyszowa (przyłącz wodociągowy doprowadzający wodę z sieci do projektowanej stacji uzdatniania wody, przyłącz wodociągowy doprowadzający wodę z projektowanej stacji uzdatniania wody do sieci, przyłącz wody technologicznej spustowej, zbiornik na wodę technologiczną, bezodpływowy zbiornik na nieczystości ciekłe wraz z instalacją kanalizacji sanitarnej, wewnętrzna linia zasilająca energii elektrycznej (w.l.z), utwardzenie, ogrodzenie).
a) Ogólne dane obiektu:
1) Powierzchnia zabudowy hydroforni ze zbiornikami na wodę pitną: 153,90 m2;
2) Kubatura hydroforni ze zbiornikami na wodę pitną: 377,06 m3;
3) Pojemność dwukomorowych zbiorników na wodę pitną: 2 x 100,0 m3 = 200,0 m3;
4) Powierzchnia pomieszczeń technicznych hydroforni: 57,60 m2;
5) Wysokość (maksymalna ponad powierzchnię terenu wraz z nasypem ziemnym): 2,45 m;
6) Głębokość posadowienia: min. 1,20 m p.p.t.
b) Zakres robót:
• budowa zbiornika na wodę pitną ze stacją uzdatniania wody,
• wykonanie przyłącza wodociągowego doprowadzającego wodę z sieci do stacji uzdatniania wody,
• wykonanie przyłącza wodociągowego doprowadzającego wodę ze stacji uzdatniania wody do sieci,
• wykonanie przyłącza wody technologicznej spustowej,
• wykonanie zbiornika na wodę technologiczną,
• wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej do bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe,
• wykonanie bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe,
• wykonanie wewnętrznej linii zasilającej energii elektrycznej (w.l.z),
• wykonanie wewnętrznych instalacji wod. – kan. oraz energii elektrycznej,
• wykonanie prób i pomiarów,
• wykonanie utwardzenia terenu,
• wykonanie odgrodzenia działki.
c) Forma architektoniczna:
Stacja uzdatniania wody jak i zbiornik zostały zaprojektowane jako jeden obiekt z wydzielonymi komorami na rzucie prostokąta przeznaczonymi do gromadzenia wody oraz pomieszczeniami technicznymi, pomieszczeniem hydroforni, toaletą oraz pomieszczeniem komunikacji i magazynem chloru. Obiekt żelbetowy, posadowiony na płycie żelbetowej, częściowo wkopany w skarpę, częściowo obsypany ziemią, również od góry płyty stropowej. Grunt na zbiorniku jak i skarpy zbiornika będą obsiane trawą co nie będzie zakłócało ładu przestrzennego i dobrze wkomponuje się w teren. Budynek stacji uzdatniania wody będzie wyposażony w przyłącz wodociągowy doprowadzający wodę z sieci do projektowanej stacji uzdatniania wody, przyłącz wodociągowy doprowadzający wodę z projektowanej stacji uzdatniania wody do sieci, przyłącz wody technologicznej spustowej, zbiornik na wodę technologiczną, bezodpływowy zbiornik na nieczystości ciekłe wraz z instalacją kanalizacji sanitarnej oraz wewnętrzna linia zasilająca energii elektrycznej (w.l.z).
d) Wykonawca zgodnie z zaleceniami dokumentacji geologiczno-inżynierskiej zainstaluje na obiekcie oraz w jego pobliżu stosowne punkty geodezyjne pozwalające na późniejszy pomiar ewentualnych przemieszczeń obiektu oraz opracuje operat określający warunki wyjściowe oraz sposób i częstotliwość wykonywania pomiarów kontrolnych.
e) Wykonawca zapewni nadzór geologiczny zgodnie z zaleceniami dokumentacji geologiczno-inżynierskiej.
f) Wykonawca dostosuje wielkość i masę stosowanych maszyn i urządzeń budowanych do kategorii obciążenia drogi oraz obiektów mostowych występujących na drodze dojazdowej do placu budowy. Wskazana jest wykonanie inwentaryzacji fotograficznej stanu technicznego istniejącej drogi dojazdowej do terenu budowy.
g) Sposób prowadzenia robót nie może powodować zakłóceń w pracy istniejącego systemu wodociągowego. W przypadku konieczności prac na istniejącej infrastrukturze wodociągowej mogącej powodować przerwy w dostawie wody Wykonawca poinformuje Zamawiającego o takiej sytuacji z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem.
2. Po zakończeniu inwestycji wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy oraz doprowadzenia do stanu należytego wraz z terenem stanowiącym dojazd do przedmiotowej inwestycji.
3. Miejsce realizacji robót budowlanych: działka ew. nr 801/1, miejscowość Przyszowa, obręb Przyszowa, Gmina Łukowica, powiat limanowski, województwo małopolskie.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony za pomocą dokumentacji technicznej (zwanej również dokumentacją projektową), stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ, wraz z załącznikami, tj.:
• specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (zwanymi również STWiOR),
• projektem budowlanym,
• projektem wykonawczym,
• przedmiarem robót.
5. Podane w dokumentacji technicznej ewentualne znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, nazwy własne towarów lub ich producentów, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
6. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
7. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wymaganych prawem decyzji administracyjnych, w tym ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
8. Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty budowlane z zachowaniem należytej staranności, w oparciu o zatwierdzoną dokumentacje projektową zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej, normami budowlanymi i uwarunkowaniami wynikającymi z niniejszego zamówienia.
9.Materiały i urządzenia, przeznaczone do realizacji zamówienia, powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie – Prawo budowlane.
10. Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż cena całkowita brutto podana w ofercie. Okres ubezpieczenia powinien obejmować cały okres realizacji zamówienia. Wykonawca przed zawarciem umowy dostarczy zamawiającemu kopię opłaconej polisy.
11. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia wykonawca udzielił minimum 5 - letniej gwarancji jakości i rękojmi (uwaga: okres gwarancji jakości i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt XIII ppkt 4 SWZ). Termin rękojmi za wady rozpoczyna bieg z dniem odbioru końcowego przedmiotu umowy.
12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz w Zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1098397,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1146611,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1146611,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo Budowlane Grzegorz Gutowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341380088

7.3.4) Miejscowość: Roztoka 102

7.3.5) Kod pocztowy: 34-606

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część zamówienia obejmująca technologię hydroforni i uzdatniania oraz instalacje wewnętrzne. Nazwa podwykonawcy: CM&W Maciej Cembruch ul. Nawojowska 170 33-300 Nowy
Sącz.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1146611,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.