eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żuromin › BUDOWA MINI DWORCA AUTOBUSOWEGO W ŻUROMINIE



Ogłoszenie z dnia 2021-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA MINI DWORCA AUTOBUSOWEGO W ŻUROMINIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Żuromin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377936

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Józefa Piłsudskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Żuromin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48236572558

1.5.8.) Numer faksu: +48236572540

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuromin.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zuromin.ibip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zuromin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA MINI DWORCA AUTOBUSOWEGO W ŻUROMINIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b50970eb-1a0b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269350

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001496/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa mini dworca autobusowego w Żurominie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187023/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.2.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 552846,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa mini dworca autobusowego w Żurominie wraz z budową dwóch zjazdów publicznych z drogi gminnej.

Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, uzyskanego pozwolenia na budowę decyzja 217/2021 z dnia 27.07.2021 r. obejmującego budowę mini dworca w Żurominie z utwardzeniem terenu, instalacją fotowoltaiczną oraz budową dwóch zjazdów publicznych z drogi gminnej nr 460704W. Roboty budowlane wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami oraz dokonanymi uzgodnieniami.

Zakres robót obejmuje między innymi:
- roboty ziemne,
- roboty fundamentowe,
- elementy konstrukcyjne żelbetowe,
- roboty murarskie,
- montaż konstrukcji stalowej,
- montaż pokrycia dachowego wraz z obróbką i odwodnieniem dachu,
- montaż ścianek działowych,
- wykonanie sufitu podwieszanego,
- wykonanie podłogi na gruncie,
- montaż stolarki okiennej oraz drzwiowej,
- wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych,
- gipsowanie i malowanie ścian,
- wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych oraz wykonanie tynku elewacyjnego,
- wykonanie opaski z kostki betonowej o szer. 50cm,
- nawierzchnia utwardzona z kostki betonowej,
- montaż wyposażenia budynku,
- wykonanie kanalizacji deszczowej,
- wykonanie kanalizacji ściekowej,
- wykonanie instalacji wodociągowej,
- montaż elementów ogrzewania elektrycznego,
- wykonanie wentylacji,
- wykonanie instalacji elektrycznej w budynku,
- wykonanie instalacji uziemiającej, połączeń wyrównawczych i odgromowej,
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
- roboty rozbiórkowe części istniejącego chodnika,
- budowę dwóch zjazdów publicznych z drogi gminnej.

Teren przeznaczony pod inwestycję zlokalizowany jest na działkach będących własnością Gminy i Miasta Żuromin.

Projektowany obiekt to budynek parterowy o konstrukcji murowanej ze ścianami ocieplonymi z zewnątrz na rzucie prostokąta z dachem płaskim pokrytym blachą trapezową na ryglach stalowych. Zadaszenie nad peronami dla autobusów – konstrukcja stalowa oraz pokrycie blachą trapezową. W obiekcie zaprojektowano instalację wod.-kan., elektryczną, wentylacji grawitacyjnej, c.o. oraz instalację fotowoltaiczna.

Charakterystyczna parametry techniczne obiektu:
• Powierzchnia zabudowy budynku + zadaszenia – 123,00 m2
• Kubatura budynku – 171,30 m3
• Powierzchnia użytkowa budynku – 28,40 m2
• Długość – 10,10 m
• Szerokość – 4,10 m
• Wysokość (w zadaszeniu) - 5,19 m

Powierzchnia utwardzenia terenu – 558,00 m2
Powierzchnia zjazdów publicznych z drogi gminnej – 70,00m2

Wymagania dla konstrukcji:
1. Fundamenty – żelbetowe, wylewane
2. Ściany zewnętrzne – murowane z bloczka gazobetonowego kl. 500 gr. 24cm ocieplone styropianem gr. 20cm
3. Elementy żelbetowe – wszystkie elementy żelbetowe, konstrukcyjne, stopy fundamentowe, lawy, wieńce, trzpienie wykonać z betonu klasy C16/20 (B-20)
4. Nadproża – żelbetowe, wylewane
5. Zadaszenie na słupach stalowych z rur Ø168,4 x 5,4mm
6. Konstrukcja dachu – rygle stalowe z I 180 z łatami I 140 pod przykrycie z blachy trapezowej
7. Posadzki – w budynku posadzka z płytek gresowych na podkładzie betonowym
8. Utwardzenie terenu – nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8cm
9. Zjazdy publiczne z drogi gminnej – nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8cm

Instalacja fotowoltaiczna o mocy do 6,5 kW – 19 sztuk paneli polikrystalicznych każdy o mocy 340 Wp.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ:
Zał. Nr 1 do SWZ - Projekt budowlany
- Rysunki techniczne – budowa zjazdów z drogi gminnej
Zał. Nr 2 do SWZ - Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
Zał. Nr 3 do SWZ - Przedmiar robót:
Przedmiar robót budowlanych i elektrycznych
Przedmiar - instalacja grzewcza
Przedmiar robót - budowa dwóch zjazdów publicznych z drogi gminnej

UWAGA: Załączony przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nich elementy robót wynikające z Projektu budowlanego, Rysunku technicznego – budowa zjazdów z drogi gminnej, Specyfikacji Technicznych nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia.

Inwestycja dofinansowana z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych

2. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji.

3. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY, W OKOLICZNOŚCIACH O KTÓRYCH MOWA W ART. 95 USTAWY PZP

Zamawiający stosownie do art. 95 ust 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę (w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy) osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- roboty ziemne,
- roboty fundamentowe,
- elementy konstrukcyjne żelbetowe,
- roboty murarskie,
- montaż konstrukcji stalowej,
- montaż pokrycia dachowego wraz z obróbką i odwodnieniem dachu,
- montaż ścianek działowych,
- wykonanie sufitu podwieszanego,
- wykonanie podłogi na gruncie,
- montaż stolarki okiennej oraz drzwiowej,
- wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych,
- gipsowanie i malowanie ścian,
- wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych oraz wykonanie tynku elewacyjnego,
- wykonanie opaski z kostki betonowej o szer. 50cm,
- nawierzchnia utwardzona z kostki betonowej,
- montaż wyposażenia budynku,
- wykonanie kanalizacji deszczowej,
- wykonanie kanalizacji ściekowej,
- wykonanie instalacji wodociągowej,
- montaż elementów ogrzewania elektrycznego,
- wykonanie wentylacji,
- wykonanie instalacji elektrycznej w budynku,
- wykonanie instalacji uziemiającej, połączeń wyrównawczych i odgromowej,
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
- roboty rozbiórkowe części istniejącego chodnika,
- budowę dwóch zjazdów publicznych z drogi gminnej.
- kierowanie pojazdami,
- obsługa maszyn budowlanych,
- wykonanie innych czynności (prac fizycznych) związanych z wykonaniem bezpośrednio prac budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.
Wymóg nie dotyczy czynności wykonywanych przez osoby kierujące budową: kierownika budowy, kierownika robót oraz innych osób pełniących samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie; dostawców materiałów budowlanych.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił w/w osoby przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia tj. od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na to miejsce innej osoby.

Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w tym: postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu ich niespełnienia zawarte zostały we wzorze umowy – Załącznik nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 890000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 890000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 890000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Rutyna Firma Budowlana

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5711162219

7.3.4) Miejscowość: Gródki 96

7.3.5) Kod pocztowy: 13-206

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 890000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.