eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Obsługa techniczno-logistyczna urządzeń promocyjnych w 2021 roku - zamówienie dodatkowe obejmujące kolejne planowane wydarzenia



Ogłoszenie z dnia 2021-11-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa techniczno-logistyczna urządzeń promocyjnych w 2021 roku – zamówienie dodatkowe obejmujące kolejne planowane wydarzenia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umkatowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa techniczno-logistyczna urządzeń promocyjnych w 2021 roku – zamówienie dodatkowe obejmujące kolejne planowane wydarzenia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97dba528-45ee-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269335

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000991/30/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.49 Obsługa techniczno-logistyczna urządzeń promocyjnych w 2021 roku – zamówienie dodatkowe obejmujące kolejne planowane wydarzenia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Na podstawie art. 214, ust. 1, pkt. 7, Pzp w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.​ Zamówienie swoim zakresem będzie obejmowało takie same czynności, które stanowiły przedmiot zamówienia, udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego (BZP.271.1.114.2020). Udzielone zamówienie na podstawie art. 214, ust. 1, pkt. 7 Pzp zostało przewidziane w dokumentacji tj. w ogłoszeniu i w SIWZ, w wysokości nie przekraczającej 30% zamówienia podstawowego (BZP.271.1.114.2020).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.86.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 89210,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do :
a) magazynowania, konserwacji i naprawy nośników udostępnionych przez zamawiającego;
b) transportu nośników w wyznaczone miejsce;
c) rozkładania, składania oraz obsługi nośników (w tym dokonywania ustaleń dotyczących zapewnienia podłączenia urządzeń do energii elektrycznej);
d) montażu oraz demontażu sceny modułowej (5/6m) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego;
e) montażu oraz demontażu ścianek prostych (3/2,45m ; 2,5/2,45m) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego;
f) montażu i demontażu hali namiotowej wraz z zapewnieniem transportu na terenie Katowic;
g) przygotowania ekspozycji z użyciem projektora logo (gobo);
h) prowadzenie animacji na stoisku miasta: twister, puzzle 3D – około 10 ekspozycji;
i) przechowywania materiałów promocyjnych na potrzeby imprez promocyjnych;
a) odbioru materiałów promocyjnych z siedziby Zamawiającego;
b) obsługi wydarzeń kulturalno-promocyjnych w zakresie zapewnienia sceny wraz zadaszeniem; nagłośnieniem oraz światłem, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego;
c) zapewnienia obsługi do realizacji działań promocyjnych zgodnych z potrzebą Zamawiającego tj. osób obsługujących nośniki, kierowców, hostess; obsługi fotograficznej na każdy dzień obsługi imprezy;
d) zapewnienia dyżuru technicznego;
e) przejęcia odpowiedzialności za powierzone mienie oraz odpowiedzialności za ewentualne szkody związane z działaniem nośników w czasie realizacji umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109728,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109728,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109728,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCV B2B Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9540011905

7.3.3) Ulica: ul. Kochanowskiego 4/3

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-035

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109728,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.