eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierz Biskupi › Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 4 100 000,00 zł.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 4 100 000,00 zł.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kazimierz Biskupi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019102

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Kazimierz Biskupi

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-530

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kazimierz-biskupi.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip3.wokiss.pl/kazimierzbiskupi/bip/zamowienia-publiczne.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip3.wokiss.pl/kazimierzbiskupi/bip/zamowienia-publiczne.html https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 4 100 000,00 zł.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a821e4dc-3326-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269266

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001390/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 4 990 000,00 zł.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INR.271.15.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 4 100 000,00 zł.
2. Dla potrzeb obliczenia ceny oferty należy przyjąć datę uruchomienia kredytu na dzień 19.11.2021 r.
3. Dopuszcza się składanie dyspozycji uruchomienia kredytu na podstawie odrębnej
dyspozycji wg wzoru obowiązującego u Wykonawcy, który uzyska zamówienie.
4. Spłata rat kredytu nastąpi w latach 2022 – 2028 w ratach kwartalnych na ostatni dzień
miesiąca kończącego kwartał.
Przewidujemy karencję w spłacie kredytu do dnia 31 marca 2022 r.
Spłata odsetek nastąpi w latach 2021-2028 w ratach kwartalnych w ostatnim dniu każdego miesiąca kończącego kwartał poczynając od 31.12.2021 r.
Spłata rat kredytu nastąpi po okresie karencji i rozpocznie się od dnia 31.03.2022 r. do dnia 31.12.2028 r.
W roku 2022 spłata nastąpi w równych 4 ratach kwartalnych po 146.432,00 zł natomiast w latach 2023 – 2028 spłata nastąpi w 24 równych ratach kwartalnych po 146.428,00 zł.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany okresu kredytowania, zmiany wysokości rat oraz
okresu karencji.
6. Spłata kredytu oraz odsetek może przypadać wyłącznie w dzień roboczy dla Banku.
W przypadku kiedy termin spłaty przypadać będzie na dzień wolny od pracy należy przyjąć
następny dzień roboczy po tym dniu.
7. Oprocentowanie kredytu wyrażone będzie jako stawka WIBOR 1M i marża banku, przy
czym stawka WIBOR 1M za każdy okres odsetkowy ustalana będzie na podstawie stawki
WIBOR 1M ogłoszona przez Narodowy Bank Polski dla ostatniego dnia miesiąca
poprzedzającego okres obrachunkowy. Marża banku będzie wielkością stałą wyrażoną
w procentach i będzie obowiązywała przez cały okres kredytowania.
Wykonawca zobowiązany jest podać wysokość marży w procentach. Dla porównywalności
cenowej ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 1 M na podstawie notowań z dnia 30.09.2021 r.
8. Bank nie będzie pobierał jednorazowej prowizji za udzielenie kredytu, oraz prowizji za rozpatrzenie wniosku, za zmianę harmonogramu, za aneksowanie umowy, za wcześniejszą spłatę, za otwarcie i obsługę rachunku na potrzeby kredytu.
9. Zabezpieczenie kredytu w formie weksla „ in blanco” wraz z deklaracją wekslową – do wysokości zobowiązania.
Weksel „in blanco” oraz deklaracja wekslowa jest kontrasygnowana przez Skarbnika
Gminy.
10. Do wyliczenia ceny oraz w trakcie trwania umowy będzie obowiązywał kalendarz
rzeczywisty tj. rok 365/366 dni (rzeczywista liczba dni w miesiącu).
11. Kredyt będzie wykorzystany na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę zaciągniętych wcześniej kredytów i pożyczki.
12. Nie przewiduje się innych kosztów związanych z obsługą kredytu.
13. Oferta powinna dotyczyć wykonania wszystkich czynności wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia.
14. Oferowana cena netto musi obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania zamówienia.
15. Jeżeli Wykonawca nie będzie pobierał opłat za którąkolwiek usługę wyszczególnioną w formularzu ofertowym, winien w tej pozycji wpisać cyfrę „0”.
16. Pozostawienie bez wypełnienia jakiejkolwiek pozycji skutkuje odrzuceniem oferty.
17. Na stronie internetowej Zamawiającego: www.kazimierz-biskupi.pl są zamieszczone dokumenty i informacje przydatne dla Wykonawcy przy ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego, takie jak m. in.:
- uchwała budżetowa Rady Gminy Kazimierz Biskupi,
- uchwała w sprawie WPF na lata 2021-2028,
- informacje dotyczące stanu mienia komunalnego – jego wartości,
- Statut Gminy Kazimierz Biskupi,
- opinia RIO o możliwości spłaty kredytu,
- kwartalne sprawozdanie o nadwyżce/deficycie Rb-NDS,
- kwartalne sprawozdanie o stanie należności RB-N,
- kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji
i poręczeń Rb-Z,
- sprawozdanie opisowe z wykonania budżetu za rok ubiegł,
- uchwał Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu w sprawie
wyrażenia opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Kazimierz Biskupi sprawozdaniu z
wykonania budżetu Gminy Kazimierz Biskupi za 2020 rok wraz z informacją o stanie
mienia komunalnego,
- informacja o zobowiązaniach Gminy z tytułu zaciągniętych pożyczek, kredytów
udzielonych poręczeń, wyemitowanych papierów wartościowych.
18. Niniejsze postępowanie dotyczy spłat następujących kredytów:
a) umowa nr 2000374/43546/JST/2019 z dnia 24.10.2019 r. pn. „Zaciągnięcie kredytu
długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek
i kredytów w wysokości 2.050.000,00 zł.”
b) umowa nr 2000374/44028/JST /2020 z dnia 22.10.2020 r. pn. „Zaciągnięcie kredytu
długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz wcześniej
zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 3.500.000,00 zł.”

Planowana wysokość deficytu w 2021 roku – 7.323.283,92 zł.
19. Informuję, że Gmina Kazimierz Biskupi nie zalega w opłacaniu składek i podatków na rzecz Urzędu Skarbowego w Koninie oraz Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Koninie.
20. Informuję, iż w stosunku do Gminy Kazimierz Biskupi nie toczą się żadne postępowania egzekucyjne ani nie toczyły się w ciągu ostatnich 5 lat.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102915,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102915,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102915,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Konini

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650002030

7.3.3) Ulica: ul. 3-go Maja 68

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-500

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102915,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.