eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Swarzędz › Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i wydawaniu dwudaniowych obiadów uczniom z terenu Gminy Swarzędz w szkołach w 2023 roku - część 4.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i wydawaniu dwudaniowych obiadów uczniom z terenu Gminy Swarzędz w szkołach w 2023 roku - część 4.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Swarzędzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631000187

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 25

1.5.2.) Miejscowość: Swarzędz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-020

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 616512650

1.5.8.) Numer faksu: 616512654

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@opsswarzedz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsswarzedz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.opsswarzedz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i wydawaniu dwudaniowych obiadów uczniom z terenu Gminy Swarzędz w szkołach w 2023 roku - część 4.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ae94a8a-1018-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269212

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020069/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i wydawaniu dwudaniowych obiadów uczniom z terenu miasta i gminy Swarzędz w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.
Tylko jeden wykonawca posiada, na podstawie umowy zawartej ze szkołą tytuł prawny do mieszczącej się na terenie tej szkoły infrastruktury (w tym w szczególności pomieszczeń, mediów) pozwalającej na wykonanie usługi objętej niniejszym zamówieniem.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPS.OR.341.9.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 234825,93 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35772,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na przygotowaniu i wydawaniu dwudaniowych obiadów uczniom z terenu Gminy Swarzędz w szkołach w 2023 roku.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w placówce:

Szkoła Podstawowa nr 5 w Swarzędzu

3. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zleci Wykonawcy przygotowanie i wydanie gorących posiłków dwudaniowych w następujących maksymalnych ilościach:
przygotowanie i wydawanie do 2820 dwudaniowych obiadów uczniom na terenie Szkoły Podstawowej nr 5 w Swarzędzu.

4. Wykonawca zobowiązany jest przygotowywać gorące posiłki w postaci gorących, kompletnych, dwudaniowych obiadów, urozmaiconych, o wysokiej wartości odżywczej, zgodnie z zasadami żywienia dzieci, smacznych i atrakcyjnych pod względem organoleptycznym.
5. Przy planowaniu posiłków Wykonawca uwzględniać będzie zalecaną wartość energetyczną dla dzieci w wieku szkolnym, jak również będzie brał pod uwagę wartość odżywczą przygotowywanych posiłków.
6. Każdy posiłek dla dzieci musi składać się z dwudaniowego obiadu (zupa, drugie danie z surówką i napojem). Jedna porcja zupy musi posiadać objętość min. 200 ml, natomiast porcja drugiego dania musi posiadać gramaturę nie mniejszą niż 300 gram, w tym mięso i surówka po min. 100 gram (raz w tygodniu zamiast mięsa ryba) oraz ziemniaki lub ryż lub kasza lub makaron (100 gram). Jeden raz w tygodniu drugie danie mogą stanowić pierogi, naleśniki, kopytka lub krokiety o wadze min. 300 gram. Do każdego obiadu musi być podany również napój o objętości min. 200 ml.
7. Wydawanie posiłków dla dzieci odbywać się będzie każdego dnia zajęć szkolnych, zgodnie z harmonogramem pracy stołówki w Szkole z wyłączeniem ferii, wakacji i innych dni wolnych od zajęć.
8. Ustalenie godziny wydawania posiłków nastąpi w drodze uzgodnień dokonanych pomiędzy Wykonawcą a Dyrektorem Szkoły, przy czym nie może ono następować w okresie innym niż okres pomiędzy godz. 11.00 a godz. 15.00.
9. Wykonawca zobowiązany jest przygotowywać i wydawać posiłki z zachowaniem podstawowych norm żywienia dzieci i młodzieży, zaleceń Instytutu Żywności i Żywienia oraz warunków sanitarno-higienicznych, zgodnie z normami HCCAP.
10. Wykonawca zapewnia, iż:
1) wydawane produkty żywnościowe będą świeże, odpowiedniej jakości oraz, że zostaną przygotowane w dniu ich dostarczenia;
2) obsługa będzie świadczona na najwyższym poziomie, zgodnie z obowiązującymi standardami i zasadami w tym zakresie obowiązującymi;
3) przygotowane posiłki muszą być urozmaicone, o wysokiej jakości odżywczej, atrakcyjne pod względem organoleptycznym, planowane pod kątem żywieniowej grupy wiekowej, z wykorzystaniem produktów sezonowych;
4) w planowaniu jadłospisu Wykonawca uwzględni pory roku, tak aby posiłki wysokoenergetyczne i tłuste nie były podawane w czasie upałów;
5) liczba posiłków w poszczególnych dniach wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia ustalana będzie każdorazowo przez Zmawiającego, który będzie informował Wykonawcę w formie pisemnej lub telefonicznej o ilości posiłków na dany czasookres (na czas wydania decyzji);
6) posiłki wydawane będą przez Wykonawcę na podstawie wykazu uprawnionych do ich otrzymywania, która będzie przekazywana Wykonawcy przez Zamawiającego na okres ustalony w decyzji wydanej przez Ośrodek Pomocy Społecznej.
12. Ze względu na specyfikę zamówienia, będą obowiązywały następujące zasady realizacji zadania:
1) Zamawiającemu przysługuje prawo zamówienia mniejszej liczby gorących posiłków niż całkowita liczba określona w rozdziale III;
2) Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wyłącznie za i faktycznie wydane posiłki. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu przygotowania i wydania mniejszej liczby gorących posiłków, z zastrzeżeniem postanowień pkt 3 poniżej.
3) Potwierdzeniem faktycznego wydania obiadu będzie sporządzona przez Wykonawcę lista z ilością spożytych posiłków.
13. W trakcie wykonywania usługi Zamawiający zastrzega możliwość każdorazowego sprawdzania jakości i ilości dostarczonych posiłków, jak również jakości pracy personelu Wykonawcy, wykonującego przedmiot umowy.
14. Podana w ofercie cena za przygotowanie i wydanie 1 obiadu dwudaniowego (zupa i drugie danie, surówka, napój) musi zawierać wszystkie koszty związane z jego przygotowaniem.
15. Przez cały okres trwania umowy obowiązuje stała stawka brutto za 1 obiad (zgodnie ze złożoną ofertą).
16. Zamawiający przez cały okres wykonywania zamówienia zleci Wykonawcy dostarczenie i wydanie minimum 423 posiłków.
Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia:
17. przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z:
1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz.2132) oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie wyżej wymienionej ustawy,
2) rozporządzeniem (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L Nr 139 poz.1)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38634 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38634 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38634 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hanna Łucka School Food

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7821686597

7.3.3) Ulica: Leśna 44a

7.3.4) Miejscowość: Koziegłowy

7.3.5) Kod pocztowy: 62-028

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38634 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.