eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jab³onka › Remont drogi gminnej nr 10549/2, 10547 w Zubrzycy Górnej



Og³oszenie z dnia 2023-06-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 10549/2, 10547 w Zubrzycy Górnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JAB£ONKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jablonka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej nr 10549/2, 10547 w Zubrzycy Górnej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-71bbe5db-100e-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00269149

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00057961/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Wykonanie nawierzchni asfaltowej drogi Ko³o Ko¶cio³a w Zubrzycy Górnej wraz z o¶wietleniem ulicznym

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a
wykonawca odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu nastêpuj±cych narzêdzi: przy u¿yciu portalu
https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka
oraz poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl lub zpubliczne@jablonka.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka
2. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na
platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny
wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
3. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania
sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
5. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
6. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania
ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).
7. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania
wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu
platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Wykonawca obowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. instrukcj± i postêpowaæ ws zasad
w niej wskazanych.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Rozdziale 20 i 24 SWZ .
Oferta, wniosek oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane:
kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz
inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w rozporz±dzeniu w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych
dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415), sk³ada siê w
formie elektronicznej, w zakresie i w sposób okre¶lony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Jab³onka, ul. 3 – go
Maja 1, 34 – 480 Jab³onka;
• Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Jab³onka kontakt: e-mail: iod@jablonka.pl, telefon 18/2611100;
• dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego /dane identyfikuj±ce postêpowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym bez
przeprowadzenia negocjacji nr RINT.271.1.22.2023 „„Remont drogi gminnej nr 10549/2, 10547 w Zubrzycy Górnej” Podstawê prawna przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówieñ publicznych, wydanych na jej podstawie akty
wykonawcze, a tak¿e ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
• odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼n.
zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres
obowi±zywania umowy lub d³u¿szym, je¿eli wynika to z odrêbnych przepisów; Okresy te dotycz± równie¿ Wykonawców, którzy
z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
• obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Wykonawcy jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
• Wykonawca posiada:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Wykonawcy dotycz±cych;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy (Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do
sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ
umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
−na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych
osobowych dotycz±cych Wykonawcy narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • nie przys³uguje Wykonawcy:
−w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
• przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RINT.271.1.22.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje „Remont drogi gminnej nr 10549/2, 10547 w Zubrzycy Górnej” zgodnie z wymogami okre¶lonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z za³±cznikami, oraz zgodnie z wiedz± i sztuk± budowlan± oraz w³a¶ciwymi przepisami i normami.
2. Zakres robót, czynno¶ci niezbêdnych do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególno¶ci wykonanie:
2.1.Droga gminna nr 10549/2
Zakres prac remontowych obejmuje:
a) Roboty rozbiórkowe:
• rozbiórka nawierzchni z prefabrykowanych p³yt betonowych,
• rozbiórka warstw podbudowy,
• rozbiórka odwodnienia liniowego i rusztu stalowego,
• rozbiórka prefabrykowanych korytek betonowych wraz z ³aw± betonow±,
• rozbiórka krawê¿ników betonowych na ³awie betonowej,
• rozbiórka umocnienia skarpy z p³yt a¿urowych.

Istniej±ce ogrodzenie ko¶cio³a, cmentarza oraz ogrodzeñ dzia³ek znajduj±cych siê w s±siedztwie drogi nale¿y zabezpieczyæ na czas prac rozbiórkowych oraz zachowaæ szczególn± ostro¿no¶æ podczas prowadzenia prac rozbiórkowych. Ca³y powsta³y w wyniku rozbiórek gruz nale¿y wywie¼æ i zutylizowaæ. Teren nale¿y posprz±taæ i przygotowaæ pod dalsze prace remontowe.

b) Roboty remontowe:
• wykonanie nowego ¶cieku z prefabrykowanych korytek betonowych 50x50x20cm, ³awa z betonu klasy C20/25,
• wykonanie odwodnienia liniowego 500x500x200mm o klasie wytrzyma³o¶ci D400, pokrywa z rusztu ¿eliwnego, ³awa z betonu C20/25,
• wykonanie nowych warstw podbudowy pod nawierzchniê,
• wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego,
• wykonanie umocnienia skarpy p³ytami a¿urowymi,
• wykonanie o¶wietlenia wg bran¿y elektrycznej.

.2.Droga gminna nr 10547
Zakres prac remontowych obejmuje:
a) Roboty rozbiórkowe:
• rozbiórka nawierzchni z prefabrykowanych p³yt betonowych,
• rozbiórka warstw podbudowy,
• rozbiórka odwodnienia liniowego z rusztem stalowym,
• rozbiórka prefabrykowanych korytek betonowych wraz z ³aw± betonow±,
• rozbiórka krawê¿ników betonowych na ³awie betonowej,
• rozbiórka obrze¿y betonowych na ³awie betonowej,
• rozbiórka pochwytu stalowego wraz z fundamentami.

Istniej±ce ogrodzenie przy ko¶ciele znajduj±ce siê w s±siedztwie drogi nale¿y zabezpieczyæ na czas prac rozbiórkowych oraz zachowaæ szczególn± ostro¿no¶æ podczas prowadzenia prac rozbiórkowych.
Ca³y powsta³y w wyniku rozbiórek gruz nale¿y wywie¼æ i zutylizowaæ. Teren nale¿y posprz±taæ i przygotowaæ pod dalsze prace remontowe.

b) Roboty remontowe:
• wykonanie nowego ¶cieku z prefabrykowanych korytek betonowych 50x50x20cm, ³awa z betonu klasy C20/25,
• wykonanie odwodnienia liniowego 500x500x200mm o klasie wytrzyma³o¶ci D400, pokrywa z rusztu ¿eliwnego, ³awa z betonu C20/25,
• wykonanie nowych warstw podbudowy pod nawierzchniê,
• wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego,
• wykonanie obramowania krawê¿nikiem betonowym 20x30 na ³awie betonowej z betonu klasy C20/25 z prawej strony,
• wykonanie umocnienia skarpy p³ytami a¿urowymi,
• wykonanie barierki ozdobnej
• wykonanie o¶wietlenia wg bran¿y elektrycznej.

W ramach dobudowy o¶wietlenia drogowego w Zubrzycy Górnej projektuje siê:
- budowê o¶miu latarni typu SAL DP-507G z wysiêgnikiem WR-23/1/0,76,
- budowê linii kablowej typu YAKXS 4x25mm2, o ³±cznej d³ugo¶ci trasy 190m,
- monta¿ opraw o¶wietlenia drogowego typu OW LED 24W,

3. Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy robót projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót dla wy¿ej wymienionych robót przed przyst±pieniem do realizacji robót budowlanych.

4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowi±ce za³±czniki do niniejszej specyfikacji Warunków zamówienia zwanej dalej SWZ.
Za³±cznik Nr 10 do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Za³±cznik Nr 11 do SWZ Przedmiar robót
Za³±cznik nr 12 do SWZ Dokumentacja techniczna
(Przedmiary robót stanowi±ce za³±czniki do SWZ nie stanowi± opisu przedmiotu zamówienia, maj± charakter pogl±dowy i mog± stanowiæ materia³ pomocniczy do sporz±dzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcê.)

5. Nomenklatura Wspólnego S³ownika Zamówieñ Publicznych (CPV):
G³ówny przedmiot: CPV 45.23.31.42 – 6 Roboty w zakresie naprawy dróg.
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140-2 Roboty drogowe
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego
45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

6. Wymagany okres gwarancji:
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materia³y – minimum 36 miesiêcy - maksymalnie 60 miesiêcy od daty odbioru koñcowego robót
UWAGA!!! Zamawiaj±cy informuje, ¿e d³ugo¶æ udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najd³u¿szy okres gwarancji ale nie d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesiêcy) otrzyma 0 pkt.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza ró¿nych okresów rêkojmi i gwarancji (okres rêkojmi i gwarancji ma byæ taki sam). Okresy rêkojmi i gwarancji jako¶ci stanowi± kryterium oceny ofert

7. Równowa¿no¶æ w odniesieniu do norm i specyfikacji technicznych.

1) W dokumentacji zamówienia, we wszystkich pozycjach, w których wystêpuj± znaki towarowe, patenty lub ¼ród³a pochodzenia materia³ów lub urz±dzeñ Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wykorzystania materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych, a wskazane produkty lub urz±dzenia nale¿y traktowaæ jako przyk³adowe rozwi±zania
2) W przypadku u¿ycia w SWZ odniesieñ do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
U¿ycie w SWZ znaków towarowych oznacza, ¿e zosta³y one podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y lub urz±dzenia równowa¿ne, lecz o parametrach jako¶ciowych nie gorszych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej, których zastosowanie nie wp³ynie negatywnie na prawid³owe funkcjonowanie przyjêtych rozwi±zañ, stanowi±cych kryteria równowa¿no¶ci. Wykonawca, który zastosuje materia³y lub urz±dzenia równowa¿ne, bêdzie obowi±zany wykazaæ, ¿e zastosowane przez niego materia³y lub urz±dzenia spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
3) Je¿eli zastosowane rozwi±zania równowa¿ne wymagaæ bêd± dope³nienia strony formalnej np. zmiany zg³oszeñ lub decyzji zezwalaj±cy na realizacjê robót budowlanych, zmiany lub wykonania dodatkowej dokumentacji projektowej, Wykonawca ma obowi±zek czynno¶ci te dope³niæ i uwzglêdniæ w cenie oferty.
8. Niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób kompletny. Jednak¿e w celu lepszego zapoznania siê z przedmiotem zamówienia Zamawiaj±cy umo¿liwia dokonanie przez wykonawcê (na w³asny koszt) oglêdzin miejsca realizacji robót. W sprawie dokonania oglêdzin przy udziale przedstawicieli Zamawiaj±cego mo¿na kontaktowaæ siê z osobami wskazanymi w niniejszej specyfikacji (Rozdzia³ 22) do kontaktu z Wykonawc±. Dokonanie wizji lokalnej nie jest obowi±zkowe, a jej brak nie bêdzie skutkowa³ odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp.
9. Uwagi dodatkowe:
1) Przedmiot zamówienia wykonany zostanie z materia³ów zakupionych przez Wykonawcê. Wszystkie zastosowane materia³y musz± spe³niæ wymogi wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie okre¶lone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z pó¼n. zm.), zwanego dalej Prawem Budowlanym.
2) Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia kosztorysu ofertowego wraz z ofert±. Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ i przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu przed podpisaniem umowy kosztorysy ofertowe w wersji co najmniej uproszczonej wraz z podaniem wska¼ników do kosztorysowania oraz zestawieniem cen czynników produkcji (robocizna, materia³, sprzêt).
Kosztorysy ofertowe opracowane, zgodnie z Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie okre¶lenia metod i podstaw sporz±dzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okre¶lonych w programie funkcjonalno-u¿ytkowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2458) w wersji papierowej i elektronicznej..

10. W zwi±zku z obowi±zkiem okre¶lenia przez Zamawiaj±cego warunków s³u¿±cych zapewnieniu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie tych zadañ publicznych lub zamówieñ publicznych, wynikaj±cym z art. 4 ust. 3 ustawy o Zapewnieniu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. 2020 poz. 1062 z pó¼n. zm.), Zamawiaj±cy informuje, ¿e w prowadzonym postêpowaniu w zakresie:
━ dostêpno¶ci architektonicznej,
nie wystêpuj± przes³anki do okre¶lenia wy¿ej wspomnianych warunków z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia.
11. Wykonawca realizuj±c Program ochrony powietrza dla województwa ma³opolskiego przyjêty uchwa³± Sejmiku Województwa Ma³opolskiego nr XXV/373/20 z dnia 28 wrze¶nia 2020 r. zobowi±zuje siê przy realizacji niniejszego zamówienia:
1/ spe³niæ przez maszyny mobilne nieporuszaj±ce siê po drogach (tj. maszyny budowlane – koparki, ³adowarki, spycharki, itp.) o mocy powy¿ej 18 kW wymagania w postaci wyposa¿enia w filtr cz±stek sta³ych,
2/ zastosowaæ obowi±zek czyszczenia na mokro ulic i terenu wokó³ budowy, które s± zanieczyszczone na skutek budowy,
3/ zraszaæ w okresie bezdeszczowym sk³adowisk materia³ów sypkich,
4/ stosowaæ stanowiska do usuwania gruntu lub b³ota z kó³ sprzêtu ciê¿kiego opuszczaj±cych plac budowy,
5/ stosowaæ ciêcie elementów betonowych na „mokro”,
6/ stosowaæ przykrycia przy przewo¿eniu materia³ów pyl±cych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:

a) Kryterium „cena oferty brutto” (Kc) – 60 pkt
b) Kryterium „okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady” (Kg) – 40 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady (Kg)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy:
 niepodlegaj±cy wykluczeniu z powodów, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt 1-6 (Rozdzia³ 14 SWZ) i art. 109 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie przewidzianym przez zamawiaj±cego w niniejszej SWZ (Rozdzia³ 15 SWZ),oraz nie podlegaj±cy wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835),
 którzy spe³niaj± warunki o których mowa w art. 112 ust 2 ustawy Pzp na poziomie wymaganym przez zamawiaj±cego zgodnie z opisem poni¿ej.

2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym -
Zamawiaj±cy nie definiuje szczegó³owego opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia tego warunku.
Zamawiaj±cy nie dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów -
Zamawiaj±cy nie definiuje szczegó³owego opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia tego warunku.
Zamawiaj±cy nie dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej -
Zamawiaj±cy nie definiuje szczegó³owego opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia tego warunku.
Zamawiaj±cy nie dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Wykonawca spe³ni warunek je¶li wyka¿e, ¿e:
- dysponuj± osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:
Wykonawca, który we¼mie udzia³ w postêpowaniu winien dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj.: odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w specjalno¶ci:
a) Kierownikiem budowy: uprawnienia bez ograniczeñ w specjalno¶ci drogowej,
b) kierownikiem robót w bran¿y elektrycznej: uprawnienia w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych;
Za³±cznik Nr 9 do SWZ.

Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy wiedzy i do¶wiadczenia, musi byæ spe³niony:
a. przez Wykonawcê samodzielnie, lub
b. przez minimum jeden podmiot udostêpniaj±cy wiedzê i do¶wiadczenie samodzielnie, lub
c. w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. Nie jest dopuszczalne ³±czenie (sumowanie) wymaganego do¶wiadczenia w ramach do¶wiadczenia ró¿nych podmiotów zaanga¿owanych w realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie art. 108 i 109
ustawy Pzp), zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia tj. (art. 274
ust. 1 ustawy Pzp):
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji - w
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia w okoliczno¶ciach, o których mowa w art.
109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
- chyba ¿e Wykonawca w Formularzu Oferty lub o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, wska¿e dane
umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiaj±cego,
poprzez bezp³atne i ogólnodostêpne bazy danych;
Dotyczy równie¿ wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych o zamówienie, jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów
udostêpniaj±cych zasoby Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków
dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
Wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe aktualne na dzieñ ich z³o¿enia.
1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o
którym mowa w Rozdziale 16 ust.3 pkt 1) SWZ – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z
wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z
podobnej procedury przewidzianej w przepisach
miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokumenty te powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
2. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w
Rozdziale 16 ust. 3 SWZ, w § 4 ust. 1 Rozp., o których mowa w art. 128 ust. 6 ustawy lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do
wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastêpuje siê
je
odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo
osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one
przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze
wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
(...) CI¡G DALSZY zawieraj± zapisy Rozdzia³u 17 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykazu
osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporz±dzonego zgodnie z
za³±cznikiem nr 9 do SWZ);

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty:
A: Wype³niony i podpisany FORMULARZ OFERTY
- którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
3.1 O¦WIADCZENIE WSTÊPNE (art. 125 ust 1 ustawy Pzp),
- za³±cznik nr 2 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w Rozdziale 13 ust. 2 SWZ
- za³±cznik nr 3 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w Rozdziale 14 ust. 1 i Rozdziale 15 ust 1 SWZ.
- w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w
postêpowaniu sk³ada ich pe³nomocnik.
3.2 ZOBOWI¡ZANIE PODMIOTU UDOSTÊPNIAJ¡CEGO ZASOBY
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±,
zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie
dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów - wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
3.3 O¦WIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CY SIÊ O UDZELENIE ZAMÓWIENIA (konsorcjum, spó³ka
cywilna itp.)
- wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy).
Uwaga: O¶wiadczenie ma byæ z³o¿one wraz z ofert± (je¿eli dotyczy). O¶wiadczenie ma byæ podpisane przez ka¿dego z
wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
3.4 PE£NOMOCNICTWA
Maj± byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie (je¿eli dotyczy):
a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z w³a¶ciwego rejestru -
pe³nomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy b) w przypadku podmiotów wystêpuj±cych
wspólnie pe³nomocnictwo podpisane przez upowa¿nionych przedstawicieli
ka¿dego z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
- pe³nomocnictwo mo¿e byæ sporz±dzone wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zasady sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie:
1. Wymagane o¶wiadczenia wskazane w pkt. 3.1 niniejszego Rozdzia³u SWZ powinny byæ z³o¿one przez ka¿dego
wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie
2 W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 stawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie
zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna itp.) do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,
dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr
6 do SWZ.
3. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± zobowi±zani s± do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu albo Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia
- patrz: pkt. 3.4 ppkt b) SWZ.
Dokument lub dokumenty zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ) musi zawieraæ w
szczególno¶ci: wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnieo
udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego Pe³nomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty)
zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi byæ podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie
o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli, wymienione we
w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego Pe³nomocnika mo¿e zostaæ zawarte w
umowie o wspó³dzia³aniu z³o¿onej wraz z ofert±. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi
zostaæ z³o¿ony wraz z ofert± w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii. Do dokumentu (lub dokumentów)
zawieraj±cego ustanowienie Pe³nomocnika nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba udzielaj±ca
pe³nomocnictwa by³a upowa¿niona do reprezentowania wykonawców w chwili udzielania
pe³nomocnictwa (co mo¿na wykazaæ w szczególno¶ci przez za³±czenie odpisu z Krajowego Rejestru S±dowego lub
informacji odpowiadaj±cej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiêbiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z
dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sadowym (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, ze zm.) albo za¶wiadczenie
o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o
Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiêbiorcy (Dz.U.2020.2296).
Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniana przez upe³nomocnionego.
4. Oferta wspólna sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) Dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia, sk³ada ka¿dy z
wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu.
b) Dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe sk³ada pe³nomocnik
wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
5. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, o których mowa w Rozdziale 24 ust. 3 pkt 3.2 SWZ, w celu
wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich
zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada o¶wiadczenia wskazane w Rozdziale 24 ust 3, pkt. 3.1. SWZ
zawieraj±ce informacje
dotycz±ce tych podmiotów.
6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
7. Wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty, powo³uj±c siê na wykonawcê, w miejscu np. nazwa i adres
wykonawcy, nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a nie
Pe³nomocnika tych wykonawców

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszczalne s± zmiany postanowieñ umowy w zakresie okre¶lonym w art. 454 i 455 ustawy PZP.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian umowy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, które mog±
dotyczyæ w szczególno¶ci nastêpuj±cych przypadków: podstawy do zmiany umowy zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 7 do
SWZ (projekcie umowy) - ze wzglêdu na ograniczenia w ilo¶ci znaków nie ma mo¿liwo¶ci wskazania wszystkich zmian

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-07 11:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-07 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-05

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.