eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego go granic posesji z rur PCV dla 6 zadań w ramach zadania "Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie



Ogłoszenie z dnia 2021-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego go granic posesji z rur PCV dla 6 zadań w ramach zadania "Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48324941274, 324941267

1.5.8.) Numer faksu: nie dotyczy

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego go granic posesji z rur PCV dla 6 zadań w ramach zadania "Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a1e0b6a-25cd-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269110

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004440/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV w ramach zadania ,,Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie - 6 zadań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00216596/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.111.2021.AS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 244498,66 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 126848,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dla Odcinek DN 160 mm do działki nr 583/3 obręb Marciszów (k.m. 4) przy ul. Przesmyk.
Zakres robót obejmuje:

 frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr.4cm 8,80m²
 mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 25 cm 8,80 m2
 wykopy w gruncie kat. I-II – 11,73 m3
 zasypywanie wykopów w gruncie kat I-III – 8,36m³
 podłoża pod kanały – podsypka i obsypka 3,37m³
 kanały z rur PCV lite SN8 160/4,7mm – 3,40mb
 korek fi 160 mm 1 szt
 podbudowa z kruszywa łamanego warstwa dolna pod drogę o gr. 25 cm- 8,80m²
 podbudowa z kruszywa łamanego warstwa górna o gr. 15 cm- 8,80m²
 nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowo- żwirowych warstwa wiążąca o gr.7cm - 8,80m²
 nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowo- żwirowych warstwa ścieralna o gr.5cm - 8,80m²
 inspekcja rurociągu kamerą przemysłową
 wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na ograniczona ilość znaków w ogłoszeniu o zamówieniu

Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 11425,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dla: Odcinek DN 160mm do działki nr 1773/5 obręb Bzów (k.m.9) przy ul. Harcerskiej.

Zakres robót obejmuje:

 frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr.4cm 10,50m²
 mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 25 cm 10,50 m2
 wykopy w gruncie kat. I-II – 26,00 m3
 zasypywanie wykopów kat I-III – 20,87 m³
 rura PVC-U SN8 160/4,7mm – 12,00 mb
 przewierty w gruncie kat III-IV – rura stalowa 273mm 12,00mb
 studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm 1 szt
 właz żeliwny typ ciężki – D 400 fi 600 1szt
 przejścia szczelne bezciśnieniowe do rur PCV o śr. 160 mm 1 szt
 przejścia szczelne bezciśnieniowe do rur PCV o śr. 200 mm 2 szt
 korek fi 160 mm 1 szt
 włączenie rurociągu do istniejącej studni 1 kpl.
 podbudowa z kruszywa łamanego pod drogę o gr. 25 cm- 10,50m²
 nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowo- żwirowych warstwa wiążąca o gr.7cm – 10,50m²
 nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowo- żwirowych warstwa ścieralna o gr.5cm – 10,50m²
 inspekcja rurociągu kamerą przemysłową
 wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na ograniczona ilość znaków w ogłoszeniu o zamówieniu

Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 28109,56 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dlaOdcinek DN 160 mm do działki nr 73 obręb Zawiercie (k.m. 3) przy ul. Poniatowskiego

 mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 25 cm 6,25 m2
 rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo- piaskowej 15,00m²
 mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 20 cm 15,00 m2
 wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi 0,60m³ na odkład
w gruncie kat. I-II – 26,13 m³
 zasypywanie wykopów grunt kat. I-III – 17,51m³
 podłoża pod kanały – podsypka i obsypka 8,62m³
 kanały z rur PVC – U SN 8 160/4,7mm – 8,71 mb
 rury ochronne stalowa- 4,00 mb
 przejścia szczelne bezciśnieniowe do rur PCV o śr. 160 mm - 1 szt
 korek fi 160 mm - 1 szt
 rury ochronne dwudzielne fi 110 mm- 2,00mb
 inspekcja rurociągu kamerą przemysłową
 połączenie rurociągu ze studnią – 1 kpl
 podbudowa z kruszywa łamanego pod kostkę o gr. 20 cm- 15,00m²
 podsypka cementowo- piaskowa o gr. 5 cm- 15,00m²
 ława pod krawężnik - 0,17 m³
 krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30cm- 2,50mb
 podbudowa z kruszywa łamanego pod drogę o gr. 25 cm- 6,25m²
 nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowo- żwirowych warstwa wiążąca o gr.7cm – 6,25m²
 nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowo- żwirowych warstwa ścieralna o gr.5cm – 6,25m²
 wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na ograniczona ilość znaków w ogłoszeniu o zamówieniu

Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 19261,58 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dla Odcinek DN 160 mm do działki nr 95 obręb Zawiercie (k.m 19) przy ul. Rybiej.

 frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr.4cm 11,25m²
 mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 25 cm 11,25 m2
 rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo- piaskowej 3,75m²
 mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 20 cm 3,75 m2
 wykopy w gruncie kat. I-II – 29,40 m3
 zasypywanie wykopów grunt kat. I-III – 19,95m³
 podłoża pod kanały – podsypka i obsypka 14,15m³
 kanały z rur PCV lite SN8 160/4,7mm – 4,19mb
 studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm 1 szt
 właz żeliwny typ ciężki – D 400 fi 600 1szt
 przejścia szczelne bezciśnieniowe do rur PCV o śr. 160 mm 1 szt
 przejścia szczelne bezciśnieniowe do rur PCV o śr. 200 mm 2 szt
 korek fi 160 mm 1 szt
 rury ochronne stalowe 273 mm- 3,50mb
 inspekcja rurociągu kamerą przemysłową
 połączenie rurociągu ze studnią – 1 kpl
 podbudowa z kruszywa łamanego pod drogę o gr. 25cm- 11,25m²
 nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowo- żwirowych warstwa wiążąca o gr.7cm – 11,25m²
 nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowo- żwirowych warstwa ścieralna o gr.5cm – 11,25m²
 podbudowa z kruszywa łamanego pod chodnik o gr. 20 cm- 3,75m²
 podsypka cementowo- piaskowa o gr. 5 cm- 3,75m²
 nawierzchnie z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo- piaskowej o gr 8 cm 3,75m²
 ława pod krawężnik - 0,17 m³
 krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30cm- 2,50mb
 wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na ograniczona ilość znaków w ogłoszeniu o zamówieniu

Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 22085,63 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dla Odcinek DN 160 mm do działki nr 117/1 obręb 0012 Zawiercie przy ul. Wrzosowej.

 frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr.4cm 12,50m²
 mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 25 cm 12,50 m2
 rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo- piaskowej 3,00m²
 mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 20 cm 3,00 m2
 wykopy w gruncie kat. I-II – 13,02 m3
 zasypywanie wykopów grunt kat. I-III – 6,19m³
 podłoża pod kanały – podsypka i obsypka 4,36m³
 kanały z rur PCV lite SN8 160/4,7mm – 4,40mb
 studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm 1 szt
 właz żeliwny typ ciężki – D 400 fi 600 1szt
 przejścia szczelne bezciśnieniowe do rur PCV o śr. 160 mm 1 szt
 przejścia szczelne bezciśnieniowe do rur PCV o śr. 200 mm 2 szt
 korek fi 160 mm 1 szt
 rury ochronne dwudzielne fi 110 mm- 2,00mb
 inspekcja rurociągu kamerą przemysłową
 połączenie rurociągu ze studnią – 1 kpl
 podbudowa z kruszywa łamanego pod drogę o gr. 25cm- 12,50m²
 nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowo- żwirowych warstwa wiążąca o gr.7cm – 12,50m²
 nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowo- żwirowych warstwa ścieralna o gr.5cm – 12,50m²
 podbudowa z kruszywa łamanego pod chodnik o gr. 20 cm- 3,00m²
 podsypka cementowo- piaskowa o gr. 5 cm- 3,00m²
 nawierzchnie z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo- piaskowej o gr 8 cm 3,00m²
 ława pod krawężnik - 0,17 m³
 krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30cm- 2,50mb
 wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na ograniczona ilość znaków w ogłoszeniu o zamówieniu

Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 19185,89 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dla Odcinek DN 160 mm do działki nr 105/5 obręb Zawiercie (k.m 38) przy ul. Amatorskiej.

 frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr.4cm 10,50m²
 mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 25 cm 10,50 m2
 rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo- piaskowej 10,50m²
 mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 20 cm 10,50 m2
 wykopy w gruncie kat. I-II – 25,00 m3
 zasypywanie wykopów grunt kat. I-III – 20,58m³
 kanały z rur PCV lite SN8 160/4,7mm – 6,37mb
 przewierty – rura stalowa 273mm – 6,37 mb
 przejścia szczelne bezciśnieniowe do rur PCV o śr. 160 mm 1 szt
 przejścia szczelne bezciśnieniowe do rur PCV o śr. 200 mm 2 szt
 korek fi 160 mm 1 szt
 rury ochronne dwudzielne fi 160 mm- 2,00mb
 studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm 1 szt
 właz żeliwny typ ciężki – D 400 fi 600 1szt
 inspekcja rurociągu kamerą przemysłową
 połączenie rurociągu ze studnią – 1 kpl
 podbudowa z kruszywa łamanego pod kostkę o gr. 20cm- 10,50m²
 podsypka cementowo- piaskowa o gr. 5 cm- 10,50m²
 nawierzchnie z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo- piaskowej o gr 8 cm 10,50m²
 ława pod krawężnik - 0,21 m³
 krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30cm- 3,00mb
 podbudowa z kruszywa łamanego pod drogę o gr. 25 cm- 10,50m²
 podbudowa z kruszywa łamanego pod drogę o gr. 15 cm- 10,50m²
 nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowo- żwirowych warstwa wiążąca o gr.7cm – 10,50m²
 nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowo- żwirowych warstwa ścieralna o gr.5cm – 10,50m²
 wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na ograniczona ilość znaków w ogłoszeniu o zamówieniu

Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 26780,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13380,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUET Usługi Drogowo - Mostowe mgr inż.Grzegorz Loranty

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491022898

7.3.3) Ulica: Obrońców Poczty Gdańskiej 20G

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13380,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "JANSBUD" Jan Soboń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6490016039

7.3.3) Ulica: Polska 42

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUET Usługi drogowo - Mostowe mgr inż. Grzegorz Loranty

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491022898

7.3.3) Ulica: Obrońców Poczty Gdańskiej 20G

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUET Usługi Drogowo - Mostowe mgr inz. Grzegorz Loranty

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491022898

7.3.3) Ulica: Obrońców Poczty Gdańskiej 20G

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUET Usługi Drogowo - Mostowe mgr inż.Grzegorz Loranty

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491022898

7.3.3) Ulica: Obrońców Poczty Gdańskiej 20G

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo - Budowlane "JURKOT" Ryszard Kot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6490012283

7.3.3) Ulica: Skarżycka 105

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.