eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połaniec › Budowa Przychodni Zdrowia w Połańcu - Etap I



Ogłoszenie z dnia 2023-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Przychodni Zdrowia w Połańcu - Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁANIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ruszczańska 27

1.5.2.) Miejscowość: Połaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-230

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 8650 305

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poczta.polaniec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polaniec.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/758740

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Przychodni Zdrowia w Połańcu - Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb6920b4-e42d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269021

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042503/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa Przychodni Zdrowia w Połańcu – Etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195032

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TI.271.104.2023.TIB-4

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5755000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Inwestycja I etapu obejmuje zaprojektowanie i budowę Przychodni Zdrowia w stanie surowym zamkniętym w Połańcu. Zakres prac obejmuje wykonanie: dokumentacji projektowej oraz części robót budowlanych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową. W skład I etapu wejdą poniższe roboty: wykopy ziemne, wykonanie fundamentów żelbetowych , wykonanie ścian żelbetowych piwnic/przyziemia , strop żelbetowy nad piwnicami/przyziemiem wraz ze schodami wewnętrznymi i zewnętrznymi , ściany parteru szkieletowe żelbetowe z wypełnieniem z materiałów ściennych , strop nad parterem żelbetowy wraz ze schodami wewnętrznymi, ściany piętra szkieletowe żelbetowe z wypełnieniem z materiałów ściennych , wykonanie żelbetowego szybu windy z konstrukcją samonośną, strop żelbetowy nad piętrem , dach wielospadowy o konstrukcji drewnianej pokrycie z blachy na rąbek , obróbki blacharskie z odprowadzeniem wód opadowych, rynny i rury spustowe, montaż stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych , kanalizacja sanitarna pod posadzką piwnic (przyziemia) , ślepa wylewka (chudziak) z izolacją poziomą pod posadzką piwnic, izolacje pionowe przeciwwilgociowe ścian fundamentowych i piwnic, termoizolacja ścian piwnic , przyłącza kanalizacji sanitarnej, przyłącze wody, przyłącza kanalizacji deszczowej , przyłącze ciepła z sieci miejskiej.
1. Inwestycja zostanie wykonana w systemie zaprojektuj i wybuduj. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona dokumentację projektową dla całego budynku wraz z zagospodarowaniem terenu, uzyska pozwolenie na budowę oraz wykona I etap robót budowlanych (stan surowy zamknięty).
2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SWZ, wzorem umowy, Programem Funkcjonalno-Użytkowym wraz z jego załącznikami, oraz obowiązującymi normami, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
3. Uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia z pkt. 1- I etap - stan surowy zamknięty obejmuje także n/w zakres rzeczowy:
3.1. Wykonanie dokumentacji projektowej dla całego budynku wraz zagospodarowaniem terenu tj:
a) opracowanie projektu budowlanego, technicznego wielobranżowego zgodnie z art. 34 ust. 3 Prawo budowlane,
b) uzyskanie wszelkich niezbędnych ocen, ekspertyz, opinii i decyzji administracyjnych lub technicznych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i prawidłowej realizacji robót,
c) uzyskanie materiałów do projektowania wraz z opracowaniem mapy do celów projektowych,
d) przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno-prawnych i uzyskanie na ich podstawie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę,
e) dokumentacja techniczna musi być wewnętrznie spójna we wszystkich branżach, powinna zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalne, użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe,
f) wykonawca uzyska warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej.
3.2. Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową: stan surowy zamknięty, tj.:
a. roboty ziemne,
b. fundamenty żelbetowe,
c. odwodnienie opaskowe wokół budynku na poziomie ław fundamentowych,
d. budowę ścian zewnętrznych i wewnętrznych trzech kondygnacji,
e. budowę stropów żelbetowych nad trzema kondygnacjami, szybu windowego i schodów wewnętrznych,
f. budowę konstrukcji dachu-drewnianą,
g. pokrycie dachu z blachy płaskiej na rąbek stojący z membraną, obróbkami blacharskimi, rurami spustowymi, płotkami przeciw śniegowymi wraz z przyłączeniem do kanalizacji deszczowej miejskiej rurami fi 160 PCV ze studzienkami żelbetowymi z włazami żeliwno-betonowymi,
h. wykonanie instalacji odgromowej z uziemieniem otokowym budynku,
i. wykonanie wentylacji grawitacyjnej kanałowej,
j. wykonanie izolacji przeciw wilgociowych ścian poniżej poziomu terenu wraz z ociepleniem,
k. wykonanie uzbrojenia pod posadzką 1 poziomu /piwnic/tj. kanalizacja sanitarna rurami PCV fi 160 z przyłączem ze studzienkami teleskopowymi z PVC do kanalizacji sanitarnej miejskiej,
l. wykonanie przyłącza wody rurami PE fi 63 z zasuwą do sieci miejskiej wraz z montażem 2 hydrantów nadziemnych DN 80 z zasuwami,
m. wykonanie przyłącza do miejskiej sieci ciepłowniczej rurami 2x fi 32 z wyjściem na zewnętrz budynku,
n. wykonania tzw. chudziaka gr. 10 cm( ślepa wylewka) w posadzkach w piwnicach wraz z izolacją przeciw wilgociową,
o. montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej-ciepły montaż.
3.3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) Program funkcjonalno – użytkowy dla zadania „Budowa Przychodni Zdrowia w Połańcu ”, załącznik nr 10 do SWZ,
2) Oświadczenie o zapewnieniu dostaw energii elektrycznej oraz warunków przyłączenia, z PGE Dystrybucja S.A. z dnia 24.02.2023 r.- załącznik 1a do PFU,
3) Warunki przyłączenia do sieci ciepłowniczej budynku Przychodni Zdrowia wydane przez PGK w Połańcu Sp. z o.o. z dnia 15.05.2023 r. , załącznik 1b do PFU,
4) Warunki przyłączenia do sieci wodno-kanalizacyjnej budynku Przychodni Zdrowia wydane przez PGK w Połańcu Sp. z o.o. z dnia 11.05.2023 r. , załącznik 1c do PFU,
5) Geotechniczne warunki posadowienia obiektów budowlanych, projektowanej budowy Przychodni Zdrowia w Połańcu, załącznik 1d do PFU,
4. Wykonawca zorganizuje a po zakończeniu prac zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu (pełne uporządkowanie) wraz z uporządkowaniem terenu przyległego.
5 Wykonawca po uzyskaniu pozwolenia na budowę przekaże Zamawiającemu 3 egz. (komplet) projektu budowlanego w wersji papierowej i 1 egz. elektronicznej.
6 Wykonawca zobowiązany jest do działania w imieniu Zamawiającego, na podstawie stosownego jego pełnomocnictwa, we wszystkich czynnościach technicznych i formalnych związanych z realizacją zamówienia i uzyskania pozwolenia na budowę.
7 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez własnych pracowników.
8 Wykonawca odpowiada za koordynację prac objętych umową i utrzymanie porządku na terenie budowy oraz zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego.
9 Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpiecza wszelkie media.
10 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zamontować tablicę informacyjną zawierającą oznaczenie słowne programu oraz logo Polski Ład, zgodnie z § 2 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. poz. 953).
11 Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zamówieniu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających, iż te materiały i urządzenia odpowiadają opisanym przez Zamawiającego.
12 W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały lub urządzenia użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wykonawca, który oferuje materiały lub urządzenia równoważne zobowiązany jest wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania Zamawiającego.
13 Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności winno odbyć się w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp.
14 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
15 Przedmiotowe zamówienie uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
16 Zamówienie publiczne dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą nie wcześniej niż po otrzymaniu przez Zamawiającego Promesy z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dla zadania będącego przedmiotem zamówienia.
17 Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
Wymagania dodatkowe:
18 Zamawiający zaleca , aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty dokonał wizji lokalnej, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej.
19 Zamawiający przekazuje wraz SWZ wszelką dokumentację niezbędną do realizacji zamówienia, w związku z czym nie przewiduje możliwości ani konieczności jej sprawdzenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.
20 Wykonawca po opracowaniu dokumentacji projektowej i uzyskaniu pozwolenia na budowę opracuje kosztorys inwestorski z podziałem na zakresy prac (do ustalenia z zamawiającym w późniejszym terminie), który posłuży do przeprowadzenia postepowań przetargowych pozostałych prac mających za zadanie ukończyć przedmiotowy budynek i oddać go do użytkowania przez zamawiającego.
Pozostała część opisu w rozdz. IV SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5358720,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9393736,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5358720,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATB Przedsiębiorstwo Budowlano - Inżynieryjne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6793238164

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5358720,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.