Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00091948/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-05
- 2024/BZP 00190210/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-15
- 2024/BZP 00210588/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-20
- 2024/BZP 00215515/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie terenu przy zbiorniku retencyjnym w Michałowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowość: Reguły
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 350 91 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ba8c89a-c431-11ee-bbfa-e29e26ebc6e11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zagospodarowanie terenu przy zbiorniku retencyjnym w Michałowicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ba8c89a-c431-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268993
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017654/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Zagospodarowanie terenu przy zbiorniku rekreacyjnym w Michałowicach - roboty budowlane
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00091948
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6691711,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu przy zbiorniku retencyjnym w Michałowicach na działce nr ew. 1515/16 obręb Michałowice Osiedle, gmina Michałowice.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia zostanie wykonana na podstawie Decyzji Starosty Pruszkowskiego z dnia 10.08.2022 r., nr 1387/2022 zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na „budowę małej architektury, budowę sieci elektroenergetycznej nN oraz utwardzenie terenu na dz. nr ew. 1515/16 obr. Michałowice, gm. Michałowice” oraz:
1) warunkach PSE S.A. znak DE-DSW-DUW-WEW.7070.697.2021.2
2) piśmie PGW Wody Polskie z dnia 17.11.2021 r.
3) warunkach PGE Dystrybucja S.A. z dnia 27.12.2021 r.
4) umowie z PGE Dystrybucja S.A. numer 21-G/UP/09125/2 z dnia 25.05.2022 r. (termin realizacji przyłącza: 11.10.2023 r.)
3. W zakresie prac przewidzianych do wykonania Wykonawca realizujący zamówienie będzie zobowiązany wykonać takie roboty jak:
1) cięcia sanitarne i prace pielęgnacyjne związane z drzewostanem,
2) prace rozbiórkowe (usunięcie nasypu powstałego podczas budowy zbiornika, usunięcie resztek budowlanych oraz rozbiórka fragmentu istniejącego utwardzenia terenu),
3) budowę sieci i urządzeń oświetlenia terenu,
4) budowę nawierzchni utwardzonych,
5) instalację elementów małej architektury,
6) wykonanie nowych nasadzeń (drzew, krzewów i bylin),
7) założenie trawników i łąk kwietnych,
8) uzyskanie niezbędnych pozwoleń, zezwoleń i opinii w tym, w razie konieczności, aktualizacji decyzji zezwalających na wycinkę, zgodę RDOŚ (jeśli będzie wymagana na podstawie ekspertyzy ornitologa), uzgodnień dotyczących usunięcia kolizji sieci,
9) zapewnienie stałego nadzoru przyrodniczego (herpetologa, teriologa, chiropterologa i ornitologa),
10) sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie zgody na użytkowanie obiektu.
4. Szczegóły wymagań dotyczących wykonania oraz zastosowanych materiałów zawarte są w Dokumentacji projektowej oraz STWIOR.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7327530,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13102999,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7327530,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SORTED SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231308566
7.3.3) Ulica: Wschodnia 27B
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7327530,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI REGUŁY
- Budowa boiska do piłki nożnej w Granicy, gmina Michałowice
- "Czyszczenie kanalizacji deszczowej, wpustów ulicznych i separatorów na terenie gminy Michałowice"
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
więcej: przetargi REGUŁY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1919E w msc. Borki
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Wymiana i rozbudowa systemu CCTV z wymianą kamer analogowych na kamery IP, okablowania, serwerów i macierzy, w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.