eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby SPZOZ w Łukowie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby SPZOZ w Łukowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306472

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr A. Rogalińskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Łuków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spzozlukow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/spzozlukow/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby SPZOZ w Łukowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-656a47af-e75e-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268989

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041749/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa zestawów komputerowych i drukarek na potrzeby SPZOZ w Łukowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254263

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 8/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243902,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestawy komputerowe poleasingowe - 60szt.
Dostawa zestawów komputerowych poleasingowych, kompletnych, w pełni sprawnych, z nowymi dyskami SSD/M2, nowymi klawiaturami i myszkami, posiadających znaki, certyfikaty, w tym oznakowanie CE, wymagane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji - Zestawienie parametrów techniczno-funkcjonalnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.5.) Wartość części: 97560,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 - Drukarki laserowe - 10 szt., Drukarki laserowe wielofunkcyjne- 10 szt., Laptopy – 4 szt.
Dostawa drukarek laserowych, nieużywanych, nieodnawialnych, fabrycznie nowych, kompletnych, seryjnie i aktualnie produkowanych oraz posiadających znaki, certyfikaty, w tym oznakowanie CE, wymagane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji - Zestawienie parametrów techniczno-funkcjonalnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.5.) Wartość części: 32520,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3 - Serwer - 1 szt.
Dostawa serwera, nieużywanego, nieodnawialnego, fabrycznie nowego, kompletnego, seryjnie i aktualnie produkowanego oraz posiadającego znaki, certyfikaty, w tym oznakowanie CE, wymagane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji - Zestawienie parametrów techniczno-funkcjonalnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.5.) Wartość części: 113821,14 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Szpital nieoczekiwanie stracił finansowanie bieżącej działalności i na tą chwilę nie posiada możliwości udzielenia zamówienia w pełnym zakresie. Sytuacja uległa zmianie w sposób nieplanowany pomimo działania z należytą starannością Zamawiający nie mógł jej przewidzieć ani zapobiec. Zmniejszenie przedmiotu zamówienia w znaczący sposób zasadniczo skutkuje unieważnieniem postępowania na podstawie art. 256 ustawy Pzp w związku z art. 90 ust.3.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Szpital nieoczekiwanie stracił finansowanie bieżącej działalności i na tą chwilę nie posiada możliwości udzielenia zamówienia w pełnym zakresie. Sytuacja uległa zmianie w sposób nieplanowany pomimo działania z należytą starannością Zamawiający nie mógł jej przewidzieć ani zapobiec. Zmniejszenie przedmiotu zamówienia w znaczący sposób zasadniczo skutkuje unieważnieniem postępowania na podstawie art. 256 ustawy Pzp w związku z art. 90 ust.3.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Szpital nieoczekiwanie stracił finansowanie bieżącej działalności i na tą chwilę nie posiada możliwości udzielenia zamówienia w pełnym zakresie. Sytuacja uległa zmianie w sposób nieplanowany pomimo działania z należytą starannością Zamawiający nie mógł jej przewidzieć ani zapobiec. Zmniejszenie przedmiotu zamówienia w znaczący sposób zasadniczo skutkuje unieważnieniem postępowania na podstawie art. 256 ustawy Pzp w związku z art. 90 ust.3.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.