eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogowo › "Sukcesywna dostawa pelletu dla Gminy Rogowo na sezon grzewczy 2023/2024"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Sukcesywna dostawa pelletu dla Gminy Rogowo na sezon grzewczy 2023/2024"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROGOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KOŚCIELNA

1.5.2.) Miejscowość: Rogowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-420

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3024053

1.5.8.) Numer faksu: 52 3024275

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@rogowo.paluki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rogowo.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rogowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Sukcesywna dostawa pelletu dla Gminy Rogowo na sezon grzewczy 2023/2024"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-baa7dcee-fb97-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00268899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234364

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIDiGP.271.1.6.2023.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pelletu wraz z transportem i rozładunkiem dla Gminy Rogowo, na sezon grzewczy 2023/2024 do następujących lokalizacji Zamawiającego:
a) 4 (czterech) kotłowni na terenie miejscowości Rogowo (ul. Kolejowa 4, ul. Kolejowa 21, ul. Kl. Maciaszczyka 9, ul. Kościelna 4a (GDK);
b) 1 (jednej) hali sportowej (Gościeszyn 21);
w szacunkowej ilości:
1) pellet drzewny (w workach foliowych zgrzewanych 15-25 kg, z nadrukiem informacji o producencie oraz normie jakościowej pelletu) – 126,15 ton.
2. Przedmiot zamówienia:
Dostawa pelletu drzewnego wraz z transportem i rozładunkiem dla Gminy Rogowo, na
sezon grzewczy 2023/2024
1) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy pellet drzewny w workach foliowych zgrzewanych 15 - 25 kg, z nadrukiem informacji o producencie oraz normie jakościowej pelletu wraz z rozładunkiem dla Gminy Rogowo, na sezon grzewczy 2023/2024 o parametrach, których standardy jakościowe zostały określone poniżej i odnoszą się do istotnych cech przedmiotu zamówienia.
Pellet drzewny powinien spełniać kryteria jakościowe: <Norma DIN 51731> lub <norma DIN PLUS> lub
<norma DIN PLUS EN A1>, granulacja <6mm> lub <8mm> lub równoważne (potwierdzające
spełnienie standardów jakości, określonych aktualną, obowiązującą na rynku europejskim normą
jakości).
Wszystkie określone niżej wymagania jakościowe określone na podstawie Rozporządzenia Ministra
Energii z dnia 27 września 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1890)
a) PELLET DRZEWNY w przewidywalnej ilości 120,14 tony + 5% = 126,15 ton o następujących
parametrach jakościowych nie gorszych niż:
- surowiec: drewno z drzew iglastych lub liściastych lub stanowiący mieszankę drzew iglastych
i liściastych, bez domieszki innych substancji jak np. kleje, lepisze czy utwardzacze;
- wartość opałowa min. 18MJ/kg [5,0kWh/kg]
- max. zawartość popiołu do 0,7%
- zawartość siarki do 0,05%
- gęstość min. 600kg/m3
- średnica 6-8 mm
- wilgotność do 10%
aa)Dostawa PELLETU DRZEWNEGO odbywać się będzie partiami po 1-2 tony jednorazowo,
w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego do następujących lokalizacji:
- kotłowni przy ul. Kolejowej 4 w Rogowie – 16,42 ton,
- kotłowni przy ul. Kolejowej 21 w Rogowie – 10,53 ton,
- kotłowni przy ul. Kl. Maciaszczyka 9 w Rogowie – 22,94 ton,
- kotłowni przy ul. Kościelnej 4a w Rogowie(GDK) – 45,40 ton
- hali sportowej w Gościeszynie 21 – 24,85 ton.
3. Warunki dostawy:
1) Dostawca będzie realizował dostawę pelletu na własny koszt i ryzyko, zgodnie z zasadami bhp i p. poż. we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, odpowiednio przystosowanym do przewozu i rozładunku opału środkiem transportu samochodowego.
2) Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego
zgłoszonych Dostawcy, transportem samochodowym samowyładowczym maksymalnie do 2,00 ton,
w czasie …….. [24h, 48h, 72h, 96h] godzin od momentu złożenia zamówienia telefonicznego lub
e-mailowego przez Zamawiającego na dostawę.
3) Zamówienia mogą być składane w dni robocze, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku
do piątku, w godz. 8.00 – 15.00, pod numerem telefonów:………………………… lub za pośrednictwem
poczty elektronicznej Wykonawcy: e- mail: ..………………………………. Dostawca zobowiązany jest
potwierdzić złożenie zamówienia i przyjęcia go do realizacji w formie potwierdzenia wysłanego na adres
poczty elektronicznej Zamawiającego e-mail: lesnictwo@rogowo.pl
4) W przypadku złożenia zamówienia w przeddzień dnia ustawowo wolnego od pracy za termin dostawy
uznaje się pierwszy roboczy dzień po dniu ustawowo wolnym od pracy
5) Cena za pellet obejmuje wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty transportu i rozładunku.
6) Zamawiający każdorazowo będzie uzgadniać z Dostawcą dostawę pelletu do poszczególnych miejsc, tj. kotłowni i hal sportowych.
7) W przypadku zanieczyszczenia placu opałem do obowiązków Dostawcy należeć będzie jego uprzątnięcie.
8) Dostawca ma gwarantować jakość dostarczonego opału zgodnie z parametrami opisanymi w opisie
przedmiotu zamówienia :
- Dostawa pelletu drzewnego wraz z transportem i rozładunkiem dla Gminy Rogowo, na sezon grzewczy 2023/2024 – pkt 1) lit. a
9) Do każdej dostawy:
a) PELLETU DRZEWNEGO Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć:
• raport z badań laboratorium paliw i węgli aktywnych,
• certyfikat DIN PLUS A1, LUB EN PLUS A1, lub równoważny
• dokument potwierdzający wagę dostarczonego pelletu.
10) Certyfikat lub atest jakości opału należy przedstawić w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność
z oryginałem .
11) Odbiór ilościowy i jakościowy każdej dostawy opału odbywał się będzie w miejscu dostawy określonym
przez Zamawiającego przy udziale przedstawiciela Dostawcy i upoważnionego pracownika Zamawiającego.
12) Zamawiający w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia dostawy ma prawo reklamować przedmiot dostawy.
13) W przypadku reklamacji dotyczącej stwierdzenia wad ilościowych lub jakościowych opału pracownik Zamawiającego zobowiązany jest opisać wady w postaci notatki służbowej i przesłać ją niezwłocznie w sposób określony w ust. 3 pkt 3) do Wykonawcy.
14) Na rozpatrzenie reklamacji, o której mowa w pkt 12 Wykonawca ma 2 dni robocze.
15) Wykonawca zobowiązuje się do załatwienia uzasadnionej reklamacji Zamawiającego poprzez wymianę
wadliwej jakościowo dostarczonej partii opału lub dostarczenie brakującej ilości opału, w terminie 24 godzin od daty uznania reklamacji.
16) Nie udzielenie odpowiedzi na złożoną reklamację, o której mowa w pkt 12, w ciągu 2 dni roboczych od
dnia jej otrzymania przyjmuje się za uznanie reklamacji.
17) Zasady określone w pkt 12 – 16 mają również zastosowanie w przypadku wad ukrytych opału niemożliwych do ujawnienia przez Zamawiającego podczas przyjmowania dostaw.
18) Jeżeli dostarczony przedmiot umowy nie będzie spełniał parametrów wskazanych w ofercie, specyfikacji
warunków zamówienia (SWZ), Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia dostawy i żądać ponownego
wykonania dostawy w terminie kolejnych 24 godzin .
19) Jeżeli ponowna dostawa, nadal nie będzie spełniała wymagań, których mowa w pkt 18 Zamawiający ma
prawo odstąpić od Umowy z winy Wykonawcy, w całości lub w zakresie zakwestionowanej dostawy
(wedle uznania i wyboru Zamawiającego).
20) W przypadku odstąpienia od pojedynczej dostawy, o której mowa w pkt 19 Zamawiający ma prawo
zrealizować dostawę u innego dostawy, a kosztami dostawy obciążyć Wykonawcę.
21) Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia wykonania badań jakości dostarczonego opału przez
podmiot uprawniony do wykonania takich badań, w przypadku stwierdzenia, iż dostarczony opał nie
spełnia parametrów określonych w ofercie, kosztami zleconego badania Zamawiający obciąży Wykonawcę .
22) W przypadku awarii bądź uszkodzenia instalacji i urządzeń kotłowni spowodowany dostarczonym opałem
o niewłaściwych parametrach Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami doprowadzenia instalacji
i urządzeń kotłowni Użytkownika do należnego stanu. Za podstawę stwierdzenia przyczyn awarii
przyjmuje się protokół sporządzony przez firmę serwisująca urządzenia kotłowni Użytkowania.
23) W razie stwierdzenia niezgodności parametrów opału wskazanych w przedłożonym certyfikacie lub ateście
z parametrami określonymi w SWZ, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć opał o właściwych parametrach w terminie kolejnych 24 godzin od zgłoszenia żądania przez Zamawiającego oraz zapłacić karę umowną.
24) W przypadku niedostarczenia certyfikatu lub atestu wraz z dostawą Zamawiający odmówi przyjęcia opału
do momentu dostarczenia certyfikatu lub atestu potwierdzającego wymagane przez Zamawiającego
właściwości dostarczonego opału.
25) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty wynagrodzenia za wadliwą dostawę do czasu dostarczenia towaru o prawidłowych parametrach.
26) Zamawiający zastrzega sobie prawo ważenia dostarczonego opału w obecności Dostawcy. Różnice w ilości pomiędzy deklarowanymi, a faktycznie dostarczonymi uwzględnione będą w fakturach korygujących.
27) Określona przez Zamawiającego ilość węgla kamiennego i pelletu jest wartością szacunkową ustaloną dla okresu obowiązywania umowy i nie zrealizowanie zamówienia w całości nie może być podstawą do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do wysokości faktycznej odpłatności należnej z tytułu sprzedaży.
28) Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wielkości dostawy do 20% całości zamówienia.
4. Zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy Pzp w odniesieniu do przytoczonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) norm PN/EN/ISO Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (potwierdzające spełnienie standardów jakości, określonych aktualną, obowiązującą na rynku europejskim normą jakości).
5. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09111400-4 - Paliwa drzewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259900,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 465496,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259900,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Węglopasz Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 781-18-98-441

7.3.3) Ulica: Piątkowska 149/6

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-085

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259900,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2024-04-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.