eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › Rewitalizacja obszaru miejskiego: budowa tężni solankowej oraz fontanny w Bielsku Podlaskim



Ogłoszenie z dnia 2024-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja obszaru miejskiego: budowa tężni solankowej oraz fontanny w Bielsku Podlaskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIELSK PODLASKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658982

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1

1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 857318100

1.5.8.) Numer faksu: 857318150

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bielsk-podlaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umbielskpodlaski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja obszaru miejskiego: budowa tężni solankowej oraz fontanny w Bielsku Podlaskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5741d03e-c0f7-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268897

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032059/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rewitalizacja obszaru miejskiego: budowa tężni solankowej oraz fontanny w Bielsku Podlaskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086705

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Izp.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja obszaru miejskiego z podziałem na zadania:
1.1. ZADANIE 1 – budowa tężni solankowej
1) Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie: tężni solankowej; połączeń z ciągami pieszymi parku; przyłączy: elektroenergetycznego, wodociągowego, kanalizacji sanitarnej zgodnie z wymaganiami opisanymi w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik do SWZ. Kompleksowa realizacja zadania obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami, uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia wykonania robót budowlanych, wykonanie wszelkich prac budowlano-montażowych, dokonanie próbnego rozruchu, opracowanie instrukcji obsługi i przeprowadzenie szkolenia użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji tężni.
2) Inwestycja jest planowana do realizacji na działce o numerze geodezyjnym 2995 obręb 3 Miasto Bielsk Podlaski. Tężnię solankową należy zaprojektować w kształcie prostokąta o wymiarach ok. 4,0 – 5,5 m x 1,5 m i wysokości ok. 3,0 – 4,0 m, podziemny zbiornik na solankę o pojemności ok. 10 000 litrów, przyłącza: wodociągowe, kanalizacji sanitarnej i elektroenergetycznej. Zagospodarowanie terenu wokół tężni, w tym: ławy do siedzenia po obu stronach tarniny, ławki wolnostojące – 4 szt., kosze na odpady – 2 szt., tablica informacyjna – 1 szt. i stojaki na rowery – 1 szt. na 8 rowerów, chodniki (dojścia oświetlone na słupach z oprawami na wysięgniku).
3) Teren projektowanej tężni znajduje się w strefie objętej ochroną konserwatorską miasta i nie jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
1.2. ZADANIE 2 – budowa fontanny. Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie:
1) podziemnej betonowej niecki o wymiarach 4,68m x 4,68m, przykrytej nawierzchnią z płyt betonowych szarych o wymiarach 70x70x7cm, które zostaną umieszczone na wspornikach tarasowych o wysokości około 40 cm,
2) pozostałych utwardzeń z płyt betonowych 50x50x7cm, schodów łączących z istniejącym chodnikiem z kostki betonowej grubości 8 cm i obrzeżem betonowym 100x30x8 cm,
3) komory technicznej o wymiarach 3x3 m i wysokości 2,2 m,
4) technologii fontanny,
5) przyłącza wodociągowego z rur PE 32 mm o długości 12,40 m, z zasuwą do przyłączy DN 25,
6) przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PVC 160 mm o długości 32,90 m,
7) linii kablowej nN – WLZ długości 70 m,
8) instalacji elektrycznych fontanny.
Teren realizowanej inwestycji obejmuje część działek o nr geod. 1618/6 i 1737/2 oraz znajduje się w strefie objętej ochroną konserwatorską miasta.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w programie funkcjonalno-użytkowym (ZADANIE 1) oraz dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarach robót (kosztorysach ofertowych) – ZADANIE 2, stanowiących Załączniki do SWZ.
Inwestycja powinna uwzględniać wymagania dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 ustawy PZP i zapisami ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).
2. Pozyskany materiał z rozbiórki będzie własnością Wykonawcy i w jego kompetencji będzie utylizacja i zagospodarowanie tych materiałów (odpadów).
3. Zamówienie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. Wstępna promesa nr Edycja6PGR/2023/807/PolskiLad. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie do wykonania i ustawienia tablic informacyjnych – szt. 2 zgodnie z wytycznymi załączonymi do niniejszej SWZ.
4. W celu zapewnienia odpowiedniej ochrony pracownikom Wykonawcy oraz Zamawiającego przed, w trakcie oraz po zakończeniu wykonywania robót, Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest stosować następujące środki bezpieczeństwa:
4.1. wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz zgodnie z zaleceniami inspektora nadzoru,
4.2. roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji postępowania,
4.3. użyte materiały i urządzenia powinny być w pierwszym gatunku jakościowym i wymiarowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną.
5. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
6. Rozwiązania równoważne:
6.1. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności w programie funkcjonalno-użytkowym.
6.2. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.101 ust.1 pkt 2 oraz ust.3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
6.3. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-106 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
6.4. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art.101 ust.1 pkt 1 ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-106 ustawy PZP, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
Zamawiający na podstawie art.95 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności związane z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465).
1) Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz.1465) osoby, które będą wykonywać czynności dotyczące robót budowlanych wymienionych w SWZ i dokumentacji projektowej (z wyjątkiem czynności wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu przepisów ustawy Prawo Budowlane) przez cały okres wykonywania tych czynności.
2) Wykonawca obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa w pkt 1. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym w wezwaniu, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:
a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem imienia i nazwiska zatrudnionego pracownika, daty zawarcia umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę, zakresu obowiązków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy albo
b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopie umów powinny zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika, albo
c) oświadczenie zatrudnionego pracownika zawierające imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków pracownika oraz podpis pracownika.
3) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu zweryfikowania faktu czy osoby wykonujące określone w pkt 1 czynności są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w szczególności:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1487070,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3370200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1487070,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma KRYSZTAŁOWY ŚWIAT Produkcyjno Handlowa Usługowa – Export Aldona Grabowska Pajdak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6281172456

7.3.3) Ulica: ul. Armii Krajowej 85

7.3.4) Miejscowość: Libiąż

7.3.5) Kod pocztowy: 32-590

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1487070,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.