eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakroczym › Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów gminnych oraz jednostek organizacyjnych gminy Zakroczym w 2024 roku.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów gminnych oraz jednostek organizacyjnych gminy Zakroczym w 2024 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zakroczym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 7

1.5.2.) Miejscowość: Zakroczym

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-170

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.karczewska@zakroczym.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zakroczym.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8b756b26-d179-11ee-875e-a22221c84ba7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów gminnych oraz jednostek organizacyjnych gminy Zakroczym w 2024 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b756b26-d179-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268791

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215467

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

„Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postepowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5 a pierwotne warunki nie zostały w istotny sposób zmienione”.
W poprzednio prowadzonym postępowaniu nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIN.271.1.WR.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 400000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej oraz zapewnienie świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów gminnych Gminy Zakroczym (punktów poboru) oraz na rzecz jednostek organizacyjnych, podłączonych do OSD PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa. W wyniku prowadzonego postępowania zostaną zawarte odrębne umowy kompleksowe:
a) Umowa z Gminą Zakroczym,
b) Umowa ze Szkołą Podstawową w Zakroczymiu,
c) Umowa ze Szkołą Podstawową w Wojszczycach,
d) Umowa z Gminnym Klubem Dziecięcym w Wygodzie Smoszewskiej,
e) Umowa z Gminnym Przedszkolem Publicznym „Radosne Wzgórze” w Zakroczymiu,
f) Umowa z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Zakroczymiu,
g) Umowa z Gminną Biblioteką Publiczną.
2) Gminna Biblioteka Publiczna jest Nabywcą o numerze NIP: 531150234 i Odbiorcą faktur. W przypadku pozostałych jednostek wskazanych w ust. 1 Nabywcą jest Gmina Zakroczym NIP: 5311664696, a odbiorcami faktur będą poszczególne jednostki.
3) Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umów na wzorze umownym Wykonawcy, który uwzględniał będzie postanowienia Zamawiającego.
4) Zamawiający informuje, że nie posiada statusu prosumenta energii odnawialnej i nie posiada mikro instalacji wytwórczych energii.
5) Wykaz punktów poboru energii zawierający: lokalizację, moce umowne oraz przynależność do grupy taryfowej stanowi załącznik Nr 5 do Zaproszenia do negocjacji – wykaz PPE.
6) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie 10 miesięcy wynosi łącznie 241390 kWh.
7) Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości obiektów (punktów poboru), w ramach każdej z grup taryfowych wymienionych w załączniku nr 4 do Zaproszenia od negocjacji.
8) Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży energii elektrycznej i zapewnia jej dystrybucji do
urządzeń i obiektów Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 4 do Zaproszenia do negocjacji
9) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić kompleksową dostawę energii do nowych obiektów nie wymienionych w załączniku nr 5 do Zaproszenia do negocjacji, według stawek wynikających z oferty w ramach grup taryfowych objętych umową.
10) Sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji odbywa się na warunkach określonych przepisami ustawy Prawo energetyczne , przepisami Kodeksu cywilnego ,
zasadami określonymi w koncesji wykonawcy, postanowieniami umowy, a także zgodnie z Taryfą Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
11) Zamawiający nie dopuszcza możliwości ponoszenia kosztów związanych z opłatą handlową.
12) Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących stan-dardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
13) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spo-wodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.
14) Wykonawca zapewnia sprzedaż zamówionej energii przez cały czas obowiązywania umowy sprzedaży, począwszy od 01.03.2024r. w sposób ciągły i niezakłócony do wszystkich punktów poboru
jednocześnie, z zastrzeżeniem zapisów Rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego.
15) Obowiązującą formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie odpowiadające iloczynowi ilości faktycznego zużycia energii w danym okresie rozliczeniowym i ceny jednostkowej za kWh.
16) Rozliczenie za energię elektryczną odbywać się będzie zgodnie z cenami ofertowymi oraz aktualną Taryfą dla energii elektrycznej, na podstawie wskazań liczników w grupie taryfowej C11, C12a, C12b, według odpowiadających im składników cenowych, w danych okresach rozliczeniowych.
17) Wykonawca musi posiadać obowiązującą umowę generalną z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego: PGE Dystrybucja S.A., na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej właściwego OSD do wszystkich punktów poboru energii wskazanych w załączniku nr 5 do Zaproszenia do negocjacji.
18) Zamawiający informuje, że podane parametry dystrybucyjne są aktualne i zgodne z umowami dystrybucyjnymi. Jednocześnie w przypadku gdy zmiana parametrów dystrybucyjnych wiązać się będzie z koniecznością ponoszenia dodatkowych opłat zgodnie z taryfą OSD, zamawiający zobowiązany będzie do ich uiszczenia.
19) Zamawiający oświadcza, że jest odbiorcą uprawnionym w rozumieniu Ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku oraz z 2024 roku (Dz.U. z 2024r. poz. 190). Każdy punkt poboru energii zalicza się do kategorii odbiorców, o których mowa w art. 2 pkt 2 lit. d-e tejże ustawy. Dla każdego PPE przyjmuje się 100,00% zużycia energii elektrycznej objętej ceną maksymalną i 0,00% energii elektrycznej nieobjętej ceną maksymalną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344396,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344396,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344396,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082

7.3.3) Ulica: ul. 8-go Marca 6,

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-959

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344396,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.