Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00196063/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej w elewacji południowo-wschodniej
budynku ratusza – Urzędu Miejskiego w Ośnie Lubuskim – II etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ośno Lubuskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966852
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Ośno Lubuskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-220
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957576029
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@osno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/osno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki okiennej w elewacji południowo-wschodniejbudynku ratusza – Urzędu Miejskiego w Ośnie Lubuskim – II etap
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39922704-e595-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268667
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024256/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Remont elewacji południowo-wschodniej budynku ratusza miejskiego w Ośnie Lubuskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196063/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZF.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana stolarki okiennej w elewacji południowo-wschodniej budynku ratusza – Urzędu Miejskiego w Ośnie Lubuskim – II etap”.
2. Zakres prac obejmuje kompletną wymianę wtórnej stolarki okiennej, usytuowanej na elewacji południowo-wschodniej budynku ratusza. W wyniku tych prac zostaną zrekonstruowane i zamontowane drewniane ościeżnice i skrzydła okien, tym samym elewacja zyska pierwotny charakter w obrębie stolarki okiennej.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje obsadzenie podokienników drewnianych oraz wszystkie naprawy i odtworzenia tynkarsko-malarskie drobnych uszkodzeń wewnątrz pomieszczeń, powstałe w wyniku wymiany okien.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje także wszystkie naprawy i odtworzenia tynkarskie drobnych uszkodzeń na zewnątrz budynku (elewacja) powstałe w wyniku wymiany okien.
5. W trakcie prowadzenia I etapu prac wykonano bardzo szczegółowe badania konserwatorskie oraz analizy porównawcze i ikonograficzne. W ich wyniku udało się, m.in. zrekonstruować pierwotną stolarkę okienną, tj. pochodzącą z czasów zasadniczej przebudowy obiektu i to zarówno w zakresie wyglądu, zastosowanych detali jak i kolorystyki. Nową stolarkę dopasowano również do współczesnych wymogów technicznych i termicznych.
6. Szczegóły rozwiązań projektowych zawiera projekt budowlano-wykonawczy. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem stanowiącym załącznik nr 9, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik nr 10 do SWZ oraz przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.
7. Roboty budowlane należy prowadzić z zachowaniem zasad bhp, ppoż. oraz w sposób jak najmniej uciążliwy, niezakłócający bieżącego funkcjonowania prac urzędu. Dostęp do pomieszczeń, biur itp. będzie możliwy tylko
w godzinach pracy urzędu.
8. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wymiany okna zamontowanego w 2021 r. (zdjęcie w załączeniu).
9. Ratusz w Ośnie Lubuskim wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem 983 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze z dnia 9 marca 1964 r. i pod numerem KOK-I-186/76 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gorzowie Wlkp. z dnia 30 listopada 1976 r.
10. Ratusz zlokalizowany jest na obszarze Starego Miasta w Ośnie Lubuskim, tj. w obszarze objętym ochroną konserwatorską – historyczny układ urbanistyczny miasta Ośno Lubuskie nr rej. 57 III-19/59, 2163/75, KOK-I-11/76.
11. Przy realizacji zamówienia należy bezwzględnie stosować się do zaleceń konserwatorskich zawartych w decyzji ZN-G.5142.2.2020 z dnia 17.11.2020 r. oraz z dnia 10.09.2021 r.
12. W przypadku, gdy jakikolwiek element opisu przedmiotu zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa
w art. 101 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym,
a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45422100-2 - Stolarka drewniana
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140649,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270291,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140649,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany – Stolarstwo Eksport – Import Dariusz Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971141806
7.3.3) Ulica: Mielżyńskich 12
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOWAK DARIUSZ ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY STOLARSTWO EKSPORT IMPORT
jakie przetargi wygrała firma
NOWAK DARIUSZ ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY STOLARSTWO EKSPORT IMPORT
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140649,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.