Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00215327/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarzad Dróg w Nowym Targu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491931399
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 14
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182662888
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.pzd@nowotarski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd.nowotarski.org.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_nowotarski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09bb59f7-2505-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268628
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003225/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00215327/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD-ZP.261.27.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie pn. Przebudowa przejścia dla pieszych w obszarze oddziaływania w km od 0+000 do km 0+107 (w tym przejście dla pieszych w km 0+075) w miejscowości Raba Wyżna/Powiat Nowotarski w ciągu drogi powiatowej nr 1678K Raba Wyżna-Podwilk obejmuje w szczególności:1) wykonanie robót rozbiórkowych;
2) oświetlenie przejścia dla pieszych;
3) utwardzenie pobocza kostką betonową wraz z modernizacją elementów odwodnienia drogi powiatowej;
4) oznakowanie poziome jezdni;
5) dostawę i montaż barierek ochronnych;
6) wykonanie nawierzchni z kostki integracyjnej typu „Braila” na dojściach do przejść dla pieszych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
4.5.5.) Wartość części: 186013,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie pn. Przebudowa przejścia dla pieszych w km 11+145 w miejscowości Sromowce Niżne Gmina Czorsztyn/Powiat Nowotarski w ciągu drogi powiatowej nr 1638K Krośnica-Sromowce Niżne obejmuje w szczególności:1) wykonanie robót rozbiórkowych;
2) wykonanie nawierzchni wyniesionego przejścia dla pieszych z kostki brukowej betonowej;
3) oświetlenie przejścia dla pieszych;
4) dostawę i montaż radarowego wyświetlacza prędkości z zasilaniem solarnym;
5) oznakowanie poziome jezdni;
6) dostawę i montaż barierek ochronnych;
7) wykonanie nawierzchni z kostki integracyjnej typu „Braila” na dojściach do przejść dla pieszych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
4.5.5.) Wartość części: 55256,55 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie pn. Przebudowa przejścia dla pieszych w km 0+980 w miejscowości Rabka Zdrój, Miasto i Gmina Rabka-Zdrój/Powiat Nowotarski w ciągu drogi powiatowej nr 1668K Rabka-Skawa-Naprawa obejmuje w szczególności:1) wykonanie robót rozbiórkowych;
2) oświetlenie przejścia dla pieszych;
3) oznakowanie poziome jezdni;
4) dostawę i montaż barierek ochronnych;
5) wykonanie nawierzchni z kostki integracyjnej typu „Braila” na dojściach do przejść dla pieszych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
4.5.5.) Wartość części: 46591,68 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie pn. Przebudowa przejścia dla pieszych w km 4+950 w miejscowości Szczawnica, Miasto i Gmina Szczawnica/Powiat Nowotarski w ciągu drogi powiatowej nr 1636 K Krościenko-Szczawnica obejmuje w szczególności:1) wykonanie robót rozbiórkowych;
2) oświetlenie przejścia dla pieszych;
3) utwardzenie pobocza kostką betonową wraz z modernizacją elementów odwodnienia drogi powiatowej;
4) oznakowanie poziome jezdni;
5) wykonanie nawierzchni z kostki integracyjnej typu „Braila” na dojściach do przejść dla pieszych;
6) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
4.5.5.) Wartość części: 178826,55 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie pn. Przebudowa przejścia dla pieszych w km 7+100 w miejscowości Ciche, Gmina Czarny Dunajec/Powiat Nowotarski w ciągu drogi powiatowej nr 1651 K Czarny Dunajec-Poronin obejmuje w szczególności:1) wykonanie robót rozbiórkowych;
2) oświetlenie przejścia dla pieszych;
3) oznakowanie poziome jezdni;
4) wykonanie nawierzchni z kostki integracyjnej typu „Braila” na dojściach do przejść dla pieszych;
5) remont cząstkowy nawierzchni chodnika i krawężników wraz ze ściekiem przykrawężnikowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
4.5.5.) Wartość części: 43426,97 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa przejścia dla pieszych w obszarze oddziaływania w km od 6+506 do 6+646 (w tym przejście dla pieszych w km 6+510) w miejscowości Pyzówka, Gmina Nowy Targ/Powiat Nowotarski w ciągu drogi powiatowej nr 1660 K Ludźmierz Pyzówka obejmuje w szczególności:1) wykonanie robót rozbiórkowych;
2) oświetlenie przejścia dla pieszych;
3) utwardzenie pobocza kostką betonową wraz z modernizacją elementów odwodnienia drogi powiatowej;
4) oznakowanie poziome jezdni;
5) dostawę i montaż barierek ochronnych;
6) wykonanie nawierzchni z kostki integracyjnej typu „Braila” na dojściach do przejść dla pieszych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
4.5.5.) Wartość części: 113810,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275059,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396361,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275059,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Budowlanych Mariusz Siwek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6792075783
7.3.3) Ulica: Tłoki 44 lok. 3
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Budowlanych Mariusz Siwek
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Budowlanych Mariusz Siwek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275059,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78109,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78109,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78109,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Budowlanych Mariusz Siwek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6792075783
7.3.3) Ulica: Tłoki 44 lok. 3
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Budowlanych Mariusz Siwek
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Budowlanych Mariusz Siwek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78109,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63207,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63207,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63207,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Budowlanych Mariusz Siwek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6792075783
7.3.3) Ulica: Tłoki 44 lok. 3
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Budowlanych Mariusz Siwek
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Budowlanych Mariusz Siwek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63207,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244193,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244193,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244193,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Budowlanych Mariusz Siwek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6792075783
7.3.3) Ulica: Tłoki 44 lok. 3
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Budowlanych Mariusz Siwek
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Budowlanych Mariusz Siwek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244193,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61766,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61766,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61766,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Budowlanych Mariusz Siwek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6792075783
7.3.3) Ulica: Tłoki 44 lok. 3
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Budowlanych Mariusz Siwek
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Budowlanych Mariusz Siwek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61766,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157238,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157238,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157238,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Budowlanych Mariusz Siwek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6792075783
7.3.3) Ulica: Tłoki 44 lok. 3
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Budowlanych Mariusz Siwek
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Budowlanych Mariusz Siwek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157238,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Modernizacja Połączenia Drogowego Pienińskich Parków Narodowych - Etap IV
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla budynku położonego w Nowym Targu przy ul. Jana Kazimierza 20
- Dostawa odczynników wraz z akcesoriami do analizatora ABL 90 FLEX PLUS
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Remont sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Targu".
- Dostawa gazów medycznych sprężonych i powietrza syntetycznego wraz z transportem i dzierżawą.
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przewidzianej do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego edycja 2024
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
- "Utwardzenie i naprawa dróg w miejscowości Studzienice budowa pobocza z kostki polbrukowej wraz z remontem nawierzchni asfaltowej i wykonanie oświetlenia ulic
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.