eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wymiana stolarki okiennej w części frontowej budynku Urzędu Statystycznego w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2023-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej w części frontowej budynku Urzędu Statystycznego w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Statystyczny w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331576

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Danusi 4

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-434

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 587683130

1.5.8.) Numer faksu: 587683270

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SekretariatUSGDK@stat.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gdansk.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://oneplace.marketplanet.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana stolarki okiennej w części frontowej budynku Urzędu Statystycznego w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d25b9019-eee9-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00268519

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00076638/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana stolarki okiennej w części frontowej budynku Urzędu Statystycznego w Gdańsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208154

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GDK-WA.271.2.2023.KP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 715447,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana stolarki okiennej drewnianej wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi (rodzaj materiału do wykonania parapetu został ustalony w dokumentacji projektowej – załącznik nr 1 do SWZ) oraz z obróbkami ościeży w obiekcie Urzędu Statystycznego w Gdańsku, przy ul. Danusi 4.
2. Przedmiot zamówienia został opisany:
1) dokumentacją techniczną – „Roboty budowlane- remont polegający na wymianie stolarki okiennej”,
2) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót,
stanowiącymi załączniki nr 1 do SWZ.
3. Prace nie ujęte w szczegółowym opisie zamówienia, ale konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w zaoferowanej cenie realizacji zamówienia.
4. Okna z drewna klejonego o podziale jak okna istniejące zgodnie z zestawieniem stolarki okiennej.
1) Kolor okien – od zewnątrz od środka białe.
2) Skrzydła okien rozwierno – uchylne.
3) Współczynnik przenikania ciepła UC (max) nie większy niż 0,9 [W/(m2 x K)]
4) Wykonawca okien zobowiązany jest do dokonania inwentaryzacji własnej każdego otworu okiennego przed przekazaniem dyspozycji produkcji okna.
5. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz użyte materiały na okres nie krótszy niż 24 miesiące, liczonych od dnia podpisania (bez uwag) końcowego protokołu odbioru robót. Maksymalny okres udzielonej gwarancji akceptowalny przez Zamawiającego wynosi 72 miesiące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44115800-7 - Osprzęt wewnętrzny do budynków

45000000-7 - Roboty budowlane

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421132-8 - Instalowanie okien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 553284,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 843911,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 553284,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OKLAND sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931580077

7.3.3) Ulica: Tczewska 35a

7.3.4) Miejscowość: Rokitki

7.3.5) Kod pocztowy: 83-112

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 553284,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.