Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00098695/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa jakości życia mieszkańców poprzez zagospodarowanie infrastruktury turystycznej, rekreacyjnej i kulturalnej w mieście -budowa placu zabaw przy ul. Sławińskiej w Garwolinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO GARWOLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Staszica 15
1.5.2.) Miejscowość: Garwolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@garwolin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umgarwolin.bip.e-zeto.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastogarwolin.ezamawiajacy.pl/pn/miastogarwolin/demand/147064/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa jakości życia mieszkańców poprzez zagospodarowanie infrastruktury turystycznej, rekreacyjnej i kulturalnej w mieście -budowa placu zabaw przy ul. Sławińskiej w Garwolinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dafe21ae-c682-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048436/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa placu zabaw przy ul. Sławińskiej w Garwolinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Poddziałanie 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00098695
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KS.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 93574 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1) Zakupu, dostawy oraz montażu urządzeń zabawowych,
2) Wykonaniu nawierzchni bezpiecznej – geowłóknina, piasek, wraz z obrzeżem betonowym na ławie z oporem,
3) Zakupu, dostawy oraz montażu elementów małej architektury.
2. Zakres prac obejmuje w szczególności:
2.1. Obsługę geodezyjną;
2.2. Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w ilości 2 egzemplarzy;
2.3. Zakup i dostawę urządzeń zabawowych (5 sztuk):
- Huśtawki słupowej podwójnej – 1 szt.
- Zestawu zabawowego – 1 szt.
- Huśtawki bocianie gniazdo – 1 szt.
- Linarium piramidy – 1 szt.
- Karuzeli bieżniowej rowerki – 1 szt.
2.4. Montaż w/w urządzeń na terenie placu zabaw położonego przy ul. Sławińskiej, na terenie działki o nr ew. 6538/4, zgodnie z Projektem zagospodarowania terenu.
2.5. Wykonanie korytowania pod nawierzchnię bezpieczną (piasek) o powierzchni 184,15 m2 wraz z ułożeniem geowłókniny, wysypaniem piachu, ułożenie obrzeży betonowych wokół nawierzchni bezpiecznej – obrzeża o wymiarach 20 x 6 cm na ławie betonowej z oporem - w ilości 54,92 m, zgodnie z Projektem zagospodarowania terenu. Piasek frakcji 0,2 -2,0 mm, grubość warstwy 30 cm.
2.6. Zakup, dostawę i montaż elementów małej architektury: ławka ogrodowa – 2 szt., kosz metalowy – 1 szt., regulamin placu zabaw – 1 szt., zgodnie z Projektem zagospodarowania terenu.
2.7. Doprowadzenie terenu przyległego do stanu pierwotnego – uprzątnięcie pozostałych po pracach budowlanych odpadów, wygrabienie ziemi i obsianie trawą.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączone do SWZ: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne. Przedstawione w opisie technicznym urządzenia i zestawy przedstawiają oczekiwania Zamawiającego. Zamawiający nie preferuje żadnych wykonawców, dostawców, wytwórców, marek czy znaków towarowych. Występujące w opisie technicznym urządzenia, znaki towarowe czy charakterystyczne parametry należy traktować jako przykładowe, bez obowiązku dostarczenia wskazanego w taki sposób wyrobu. W każdym przypadku można zastosować rozwiązania równoważne, przy czym należy zachować równorzędną funkcję urządzeń, oraz zestawów.
Podane w opisie technicznym nazwy własne, wskazane na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego (lub lepszego) poziomu jakościowego, technologicznego i wydajnościowego od wskazanego w w/w opisie. Oznacza to, że oferowane urządzenia i zestawy oraz materiały muszą posiadać podstawowe parametry nie gorsze niż wskazania przykładowe w opisie technicznym, o czym będzie każdorazowo rozstrzygał Zamawiający.
Wszystkie dostarczone urządzenia oraz zestawy muszą być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów oraz być fabrycznie nowe, nie mogą być poekspozycyjne bądź powystawowe. Dopuszcza się urządzenia oraz zestawy różnych producentów przy zachowaniu określonych w zapytaniu wymiarów, materiałów i funkcji. Zamawiający dopuszcza tolerancję w wymiarach urządzeń oraz zestawów określonych w opisie technicznym ± 5%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124953,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEST CONSULTING Jarosław Czarnecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015217475
7.3.3) Ulica: Glina, ul. Wspólna 28
7.3.4) Miejscowość: Celestynów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-430
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INVEST CONSULTING Jarosław Czarnecki
jakie przetargi wygrała firma
INVEST CONSULTING Jarosław Czarnecki
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-31INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Policealnych w Wejherowie
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Poniaty Wielkie
- Przebudowa i rozbudowa kompleksu sportowego przy szkole podstawowej w Szulborzu Wielkim wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Remont drogi powiatowej nr 2708E odc. Długie - Stępów"
- Remont wybranych odcinków drogi publicznej kategorii powiatowej należącej do Powiatu Sępoleńskiego
- Ogród sensomotoryczny dla najmłodszego chełmianina - budowa w ramach budżetu obywatelskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.