eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Edu - czas dla Ziemi i dla siebie - 15-dniowa (14 osobodni) wycieczka dla uczniów klas IV ze szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Polkowice



Ogłoszenie z dnia 2022-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Edu – czas dla Ziemi i dla siebie - 15-dniowa (14 osobodni) wycieczka dla uczniów klas IV ze szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Polkowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768474159

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stepien@gmina.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Edu – czas dla Ziemi i dla siebie - 15-dniowa (14 osobodni) wycieczka dla uczniów klas IV ze szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Polkowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c87d1d27-f082-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268437

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029243/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 "Edu- czas dla Ziemi i dla siebie" - zorganizowanie jednego 14-dniowego śródrocznego turnusu dla ok. 310 uczniów kl. IV szkół podstawowych z terenu gminy Polkowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00216041/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.36.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 546000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Edu – czas dla Ziemi i dla siebie - 15-dniowa (14 osobodni) wycieczka dla uczniów klas IV ze szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Polkowice”
Zamawiający przewiduje zakres zamówienia zgodnie z przepisami określonymi w:
 Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 maja 2018 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. z 2018 r. poz. 1055 ze zm.),
 Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2019 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r. poz. 452)
 Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2211 ze zm.).
Zamawiającym usługę pn. „Edu – czas dla Ziemi i dla siebie - 15-dniowa (14 osobodni) wycieczka dla uczniów klas IV ze szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Polkowice” w rozumieniu Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129) jest Gmina Polkowice, w imieniu której działa Urząd Gminy Polkowice, ul. Rynek 1, 59-100 Polkowice, który podpisze umowę z Wykonawcą.
Wykonawca przy organizacji wycieczki będzie współpracował ze szkołami podstawowymi, dla których organem prowadzącym jest Gmina Polkowice, tj.:
a) Szkołą Podstawową Nr 1 w Polkowicach, ul. Kmicica 23, 59-100 Polkowice,
b) Szkołą Podstawową nr 2 w Polkowicach, ul. Dąbrowskiego 1 a, 59-100 Polkowice,
c) Szkołą Podstawową nr 3 w Polkowicach, ul. K.B. Kominka 1, 59-100 Polkowice,
d) Szkołą Podstawową nr 4 w Polkowicach, ul. Hubala 3, 59-100 Polkowice,
e) Szkołą Podstawową z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi w Jędrzychowie, Jędrzychów 24a, 59-101 Polkowice,
w imieniu których występują dyrektorzy lub upoważnione przez nich osoby.
Przy realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest dochować wszystkie wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r. poz. 452) oraz dodatkowo w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 maja 2018 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U z 2018, poz. 1055) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2211).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 545160 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 789603 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 545160 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Turystyczne „Lubatur” Sp. j. Robert Lubomski, Anna Lubomska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6251966631

7.3.3) Ulica: ul. Podwale 2

7.3.4) Miejscowość: Będzin

7.3.5) Kod pocztowy: 42-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 545160 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-16 do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie winno być zrealizowane w terminie od 16.09.2022 r. do 30.09.2022 r.
Zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od umowy w terminie do 7 dni przed rozpoczęciem turnusu, w przypadku
braku możliwości realizacji przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w § 2 ust. 3 umowy z przyczyn niezależnych od
Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.