eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina › Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2024 roku - IV postępowanie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2024 roku - IV postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630011510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łopuchówko 1

1.5.2.) Miejscowość: Murowana Goślina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-095

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 8 122 161

1.5.8.) Numer faksu: +48 61 8 122 161 w.128

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lopuchowko@poznan.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lopuchowko.poznan.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-193310d7-e5cc-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo, gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2024 roku - IV postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-193310d7-e5cc-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268414

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051502/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2024 roku - IV postępowanie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252499

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 178400,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr I – „Wykonywanie usług z zakresu zagospodarowania łowiska”.
Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki łowieckiej zgodnie z określeniem w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1082) obejmujące prace z zakresu zagospodarowania łowiska na terenie obwodu łowieckiego nr 177 Kąty - Ośrodek Hodowli Zwierzyny (dalej „OHZ Kąty”) w tym: zabezpieczenie upraw rolnych przed zwierzyną, naprawa i konserwacja urządzeń łowieckich, ustawianie w terenie nowych urządzeń łowieckich, uprawa poletek łowieckich, dokarmienia zwierzyny.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac wynikające z załącznika nr 9a do SWZ dla Części nr I zamówienia stanowiący rozmiar prac według grup czynności.
Zakres rzeczowy zestawiony w załączniku nr 9a (dla Części nr I zamówienia) do SWZ ma charakter szacunkowy. Ilość prac zleconych do wykonania w trakcie realizacji Przedmiotu zamówienia może być mniejszy od ilości przedstawionej w SWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji zamówienia zakres prac mniejszy niż wskazany w SWZ, jednak nie mniej niż 70 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust. 1 i 2 wzoru umowy (załącznik nr 8a do SWZ dla Części nr I zamówienia).
Szczegółowy opis technologii wykonania poszczególnych czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia wraz z procedurą odbioru prac zawarty został w załączniku nr 10 do SWZ stanowiącym „Opis standardu dla usług łowieckich”.
Opisy kodów czynności opisujących poszczególne czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 10 do SWZ stanowiącym „Opis standardu dla usług łowieckich”.
Opis zasad procedury dokonywania odbiorów czynności objętych zamówieniem został zawarty w załączniku nr 10 do SWZ stanowiącym „Opis standardu dla usług łowieckich”.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia dla Części nr I zamówieniabędzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Łopuchówko – tj. teren Ośrodka Hodowli Zwierzyny Kąty („OHZ Kąty”).
Realizacja prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia będzie się odbywała na obszarze OHZ Kąty. Wskazana w załączniku nr 9a dla Części nr I przedmiotu zamówienia lokalizacja (adres leśny/numer inwentarzowy) poszczególnych prac wchodzących w zakres Przedmiotu Zamówienia ma charakter wstępny. Lokalizacja (adres leśny/numer inwentarzowy) poszczególnych prac wchodzących w zakres Przedmiotu Zamówienia zostanie określona w Zleceniu, o którym mowa w pkt 3.3. ppkt. 1) SWZ, z zastrzeżeniem, iż zawsze będzie to Obszar Realizacji Zamówienia.
Z uwagi na faktyczną sytuację przyrodniczo-pogodową, która może zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a także nieprzewidzianą w tej chwili sytuację gospodarczo-ekonomiczną, powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, wystąpienie siły wyższej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających, korekt zwiększających, ustaleń nowych lokalizacji, jak również wstrzymania dokonania czynności wskazanych w poszczególnych wierszach tabel opisujących przedmiot zamówienia. Korekty zwiększające nie oznaczają wprowadzenia nowych prac, nie objętych zakresem zamówienia podstawowego, a korekty zmniejszające nie oznaczają całkowitej rezygnacji z części prac. Należy je rozumieć jako zwiększenie ilości prac w jednej lokalizacji (adresie leśnym/numerze inwentarzowym) na Obszarze Realizacji Zamówienia (w tym również w lokalizacjach na Obszarze Realizacji Zamówienia niewskazanych wstępnie w SWZ), przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości prac w innej lokalizacji (adresie leśnym/numerze inwentarzowym) na Obszarze Realizacji Zamówienia, w ramach sumarycznych ilości poszczególnych prac wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy określonych w SWZ, przypadających do wykonania na całym Obszarze Realizacji Zamówienia. Konieczność zwiększenia rozmiaru niektórych elementów realizowanego zamówienia w toku wykonywania przedmiotu zamówienia może wystąpić również po to, aby zrealizować pełny zakres prac opisany w przedmiocie zamówienia. Ustalenie nowej lokalizacji odbywa się w ramach przedmiotu zamówienia, przy czym zawsze wyłącznie na Obszarze Realizacji Zamówienia.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami etyki i zwyczajów łowieckich oraz z obowiązującymi przepisami prawa. Unormowania, których zobowiązany będzie w szczególności przestrzegać Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia wymienione zostały w pkt. 3.2. SWZ. Ogólne zasady realizacji przedmiotu zamówienia wskazane zostały w pkt. 3.3. SWZ.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej. Niemniej jednak zalecane jest dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca przeznaczonego do realizacji usług i ich otoczenia, a także zdobycie wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi wykonawca. Wizję lokalną można przeprowadzić po uprzednim kontakcie z pracownikiem, o którym mowa w pkt. 10.1. SWZ i po ustaleniu dogodnego dla obu stron terminu spotkania, przy uwzględnieniu godzin pracy siedziby Zamawiającego – biuro Nadleśnictwa Łopuchówko czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
Jeżeli czynność opisana w standardzie (załącznik nr 10 do SWZ) nie została przewidziana w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 9a do SWZ dla Części nr I zamówienia), to w tym zakresie postanowień Załącznika nr 10 do SWZ nie stosuje się.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić w Ofercie. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa, wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia tj.
- w ramach Części nr I zamówienia - osób wykonujących czynności w zakresie obsługi maszyn rolniczych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 8a do SWZ dla Części nr I zamówienia;
Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 9a dla Części nr I zamówienia oraz w załączniku nr 10 do SWZ – załącznik ten stanowi opis technologii wykonawstwa i odbioru.
Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w rozdziale nr 3 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77600000-6 - Usługi myśliwskie

4.5.5.) Wartość części: 85827,72 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr II – „Obsługa polowań zbiorowych”.
Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki łowieckiej zgodnie z określeniem w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1082) obejmujące prace z zakresu zagospodarowania łowiska na terenie obwodu łowieckiego nr 177 Kąty - Ośrodek Hodowli Zwierzyny (dalej „OHZ Kąty”) w zakresie obsługi polowań zbiorowych w roku 2024. Przedmiotem zamówienia w ramach Części nr II jest między innymi: organizowanie naganki z transportem, transport myśliwych po terenie łowiska, zorganizowanie osoby do pomocy przy polowaniach zbiorowych, przewóz zwierzyny, zorganizowanie psów do naganki, zorganizowanie trębacza sygnałów myśliwskich.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac wynikające z załącznika nr 9b do SWZ dla Części nr II zamówienia stanowiący rozmiar prac według grup czynności.
3) Zakres rzeczowy zestawiony w załączniku nr 9b (dla Części nr II zamówienia) do SWZ ma charakter szacunkowy. Ilość prac zleconych do wykonania w trakcie realizacji Przedmiotu zamówienia może być mniejszy od ilości przedstawionej w SWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji zamówienia zakres prac mniejszy niż wskazany w SWZ, jednak nie mniej niż 70 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust. 1 i 2 wzoru umowy (załącznik 8b do SWZ dla Części nr II zamówienia).
4) Szczegółowy opis technologii wykonania poszczególnych czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia wraz z procedurą odbioru prac zawarty został w załączniku nr 10 do SWZ stanowiącym „Opis standardu dla usług łowieckich”.
5) Opisy kodów czynności opisujących poszczególne czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 10 do SWZ stanowiącym „Opis standardu dla usług łowieckich”.
6) Opis zasad procedury dokonywania odbiorów czynności objętych zamówieniem został zawarty w załączniku nr 10 do SWZ stanowiącym „Opis standardu dla usług łowieckich”.
7) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia dla Części nr II zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Łopuchówko – tj. teren Ośrodka Hodowli Zwierzyny Kąty („OHZ Kąty”).
8) Realizacja prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia będzie się odbywała na obszarze OHZ Kąty. Wskazana w załączniku nr 9b dla Części nr II przedmiotu zamówienia, lokalizacja (adres leśny/numer inwentarzowy) poszczególnych prac wchodzących w zakres Przedmiotu Zamówienia ma charakter wstępny. Lokalizacja (adres leśny/numer inwentarzowy) poszczególnych prac wchodzących w zakres Przedmiotu Zamówienia zostanie określona w Zleceniu, o którym mowa w pkt 3.3. ppkt. 1) SWZ, z zastrzeżeniem, iż zawsze będzie to Obszar Realizacji Zamówienia.
Z uwagi na faktyczną sytuację przyrodniczo-pogodową, która może zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a także nieprzewidzianą w tej chwili sytuację gospodarczo-ekonomiczną, powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, wystąpienie siły wyższej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających, korekt zwiększających, ustaleń nowych lokalizacji, jak również wstrzymania dokonania czynności wskazanych w poszczególnych wierszach tabel opisujących przedmiot zamówienia. Korekty zwiększające nie oznaczają wprowadzenia nowych prac, nie objętych zakresem zamówienia podstawowego, a korekty zmniejszające nie oznaczają całkowitej rezygnacji z części prac. Należy je rozumieć jako zwiększenie ilości prac w jednej lokalizacji (adresie leśnym/numerze inwentarzowym) na Obszarze Realizacji Zamówienia (w tym również w lokalizacjach na Obszarze Realizacji Zamówienia niewskazanych wstępnie w SWZ), przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości prac w innej lokalizacji (adresie leśnym/numerze inwentarzowym) na Obszarze Realizacji Zamówienia, w ramach sumarycznych ilości poszczególnych prac wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy określonych w SWZ, przypadających do wykonania na całym Obszarze Realizacji Zamówienia. Konieczność zwiększenia rozmiaru niektórych elementów realizowanego zamówienia w toku wykonywania przedmiotu zamówienia może wystąpić również po to, aby zrealizować pełny zakres prac opisany w przedmiocie zamówienia. Ustalenie nowej lokalizacji odbywa się w ramach przedmiotu zamówienia, przy czym zawsze wyłącznie na Obszarze Realizacji Zamówienia.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami etyki i zwyczajów łowieckich oraz z obowiązującymi przepisami prawa. Unormowania, których zobowiązany będzie w szczególności przestrzegać Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia wymienione zostały w pkt. 3.2. SWZ.
Zasady ogólne realizacji przedmiotu zamówienia opisane zostały w pkt. 3.3. SWZ.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić w Ofercie. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa, wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia tj. w ramach Części nr II zamówienia – osób pełniących funkcję naganiaczy podczas polowań zbiorowych jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 8b do SWZ dla Części nr II zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej. Niemniej jednak zalecane jest dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca przeznaczonego do realizacji usług i ich otoczenia, a także zdobycie wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi wykonawca. Wizję lokalną można przeprowadzić po uprzednim kontakcie z pracownikiem, o którym mowa w pkt. 10.1. SWZ i po ustaleniu dogodnego dla obu stron terminu spotkania, przy uwzględnieniu godzin pracy siedziby Zamawiającego – biuro Nadleśnictwa Łopuchówko czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
Jeżeli czynność opisana w standardzie (załącznik nr 10 do SWZ) nie została przewidziana w opisie przedmiotu zamówienia Załącznik nr 9b do SWZ dla Części nr II zamówienia), to w tym zakresie postanowień Załącznika nr 10 do SWZ nie stosuje się.
Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 9b dla Części nr II zamówienia oraz w załączniku nr 10 do SWZ – załącznik ten stanowi opis technologii wykonawstwa i odbioru.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w rozdziale nr 3 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77600000-6 - Usługi myśliwskie

4.5.5.) Wartość części: 92572,92 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, Nadleśnictwo Łopuchówko, z siedzibą w: Łopuchówko 1, 62-095 Murowana Goślina, działając na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) w dniu 29.03.2024 r. poinformował o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji w ramach zamówienia pn. „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej w Nadleśnictwie Łopuchówko w 2024 roku” – IV postępowanie.

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1) ustawy „Pzp” - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 20.03.2024 r. Zamawiający, tj. Nadleśnictwo Łopuchówko z siedzibą w: Łopuchówko 1, 62-095 Murowana Goślina, zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zamówieniu na usługi pn. „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej w Nadleśnictwie Łopuchówko w 2024 roku” – IV postępowanie o nr referencyjnym 2024/BZP 00252499/01.
W terminie określonym w SWZ o nr SA.270.14.2024 oraz treści ogłoszenia na składanie ofert, tj. do dnia 29.03.2024 r. do godz. 07:30, w ramach przedmiotowego postępowania dla obu części zamówienia, nie wpłynęła żadna oferta.
Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający unieważnia postępowanie pn. „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej w Nadleśnictwie Łopuchówko w 2024 roku” – IV postępowanie w ramach obu Części zamówienia tj.:
- Część nr I pn. „Wykonywanie usług z zakresu zagospodarowania łowiska”,
- Część nr II pn. „Obsługa polowań zbiorowych”.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, Nadleśnictwo Łopuchówko, z siedzibą w: Łopuchówko 1, 62-095 Murowana Goślina, działając na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) w dniu 29.03.2024 r. poinformował o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji w ramach zamówienia pn. „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej w Nadleśnictwie Łopuchówko w 2024 roku” – IV postępowanie.

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1) ustawy „Pzp” - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 20.03.2024 r. Zamawiający, tj. Nadleśnictwo Łopuchówko z siedzibą w: Łopuchówko 1, 62-095 Murowana Goślina, zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zamówieniu na usługi pn. „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej w Nadleśnictwie Łopuchówko w 2024 roku” – IV postępowanie o nr referencyjnym 2024/BZP 00252499/01.
W terminie określonym w SWZ o nr SA.270.14.2024 oraz treści ogłoszenia na składanie ofert, tj. do dnia 29.03.2024 r. do godz. 07:30, w ramach przedmiotowego postępowania dla obu części zamówienia, nie wpłynęła żadna oferta.
Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający unieważnia postępowanie pn. „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej w Nadleśnictwie Łopuchówko w 2024 roku” – IV postępowanie w ramach obu Części zamówienia tj.:
- Część nr I pn. „Wykonywanie usług z zakresu zagospodarowania łowiska”,
- Część nr II pn. „Obsługa polowań zbiorowych”.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W wartości zamówienia uwzględniono wartość zamówienia podstawowego wraz z prawem opcji i zamówieniem z wolnej ręki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.